Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Echt belachelijk! Jezus en Ajax wordt weer benadeeld.:mad:
Waarom niet gewoon uitspelen met 1-0 voorsprong.

Omdat Ajax faalde door die gast binnen te laten terwijl hij stadionverbod had. Als hier niks aan gedaan wordt dan faalt dat hele systeem en dat zal de lokale driehoek nooit toelaten.

Voortaan gewoon wat geld lappen aan een mong**l in het vak van de tegenpartij, om het veld op te rennen als Ajax achter staat. Wedstrijd overspelen, niks aan 't handje.

voortaan gewoon wat geld lappen aan een mong**l in het vak van de tegenpartij, om het veld op te rennen als ajax achter staat. Wedstrijd overspelen, niks aan 't handje.

+1 :d

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 11:48 ----------

Omdat Ajax faalde door die gast binnen te laten terwijl hij stadionverbod had. Als hier niks aan gedaan wordt dan faalt dat hele systeem en dat zal de lokale driehoek nooit toelaten.

Dat is zo`n ****ing bullshit je kan 45.000 mensen niet op id gaan controleren elke club in NL faalt daarin.

Dat is zo`n ****ing bullshit je kan 45.000 mensen niet op id gaan controleren elke club in NL faalt daarin.

Dan nog, als door het falen dit gebeurt dan is het logisch dat er consequenties aan verbonden zijn. Als die gast Esteban niets gedaan had was Ajax de dans ontsprongen maar dit is toch totaal in de lijn der verwachting kerel.

Verbeek is de winnaar door van het veld af te stappen.

Ajax wordt benadeeld? :roflol:
Ajax komt hier goed mee weg, kan me nog herinneren dat Feyenoord uit een toernooi werd gehaald omdat fans met wat stoeltjes overgooiden in Nancy, dit is 10× erger, (poging tot) mishandeling van een speler op het veld..

Verbeek is een koppige domme k*tboer. Maarja je weet dat iedereen anti-ajax is.

Ajax wordt benadeeld? :roflol:
Ajax komt hier goed mee weg, kan me nog herinneren dat Feyenoord uit een toernooi werd gehaald omdat fans met wat stoeltjes overgooiden in Nancy, dit is 10× erger, (poging tot) mishandeling van een speler op het veld..

Mwa, Feyenoord schorriemorrie sloopte toen de hele stad, trams en bussen. Dat was niet echt onverwachts dat ze hierdoor eruit gezet werden aangezien ze in Basel ook alles naar de t*ring geholpen hadden.

KNVB vieze naaiers.

Ze zeggen dat de scheidsrechter de wedstrijd heeft gestaakt, het is toch echt Verbeek die het veld met zijn team afliep.

Echt te triest dit, Ajax wordt tegenwoordig alleen maar harder en harder genaaid.

KNVB vieze naaiers.

Ze zeggen dat de scheidsrechter de wedstrijd heeft gestaakt, het is toch echt Verbeek die het veld met zijn team afliep.

Echt te triest dit, Ajax wordt tegenwoordig alleen maar harder en harder genaaid.

waarom maak je zo druk - jullie zijn ajax - jullie zijn de beste - jullie hebben drie sterren - jullie zijn godezonen - az dat kleine ploegje uit alkmaar -appeltje eitje toch :D

waarom maak je zo druk - jullie zijn ajax - jullie zijn de beste - jullie hebben drie sterren - jullie zijn godezonen - az dat kleine ploegje uit alkmaar -appeltje eitje toch :D

Hehe, true that. Er is geen club die ons kan evenaren. Want wij zijn Ajax Amsterdam.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 12:50 ----------

Al mensen kaartje voor Manu? Wij gaan boot bij ijmuiden pakken, naar newcastle dacht ik.

Al mensen kaartje voor Manu? Wij gaan boot bij ijmuiden pakken, naar newcastle dacht ik.

Een betere club als Ajax bestaat ook niet.

Maar de supporters zijn de klos omdat meneertje Verbeek het veld afstapt. Dat klopt niet.

Mwa, Feyenoord schorriemorrie sloopte toen de hele stad, trams en bussen. Dat was niet echt onverwachts dat ze hierdoor eruit gezet werden aangezien ze in Basel ook alles naar de t*ring geholpen hadden.

sloopt ajax nooit een binnenstad?? die hebben ook genoeg huisgehouden overal maar daar hoor je niemand over...

maar dat was ook gewoon terechte uitsluiting van feyenoord...maar nu hebben beide teams geluk dat ze niet bij voorbaat uitgesloten zijn (staafincident ajax en keer van veld lopen van ac milan waren beide goed voor uitsluiting)...

en over iedereen die wilt uitspelen met 11-11 met 1-0 voorsprong...dit lijkt me spelregel technisch helemaal niet uit te leggen...of moet er voortaan in de rust gekeken worden of een rode kaart al dan niet terecht was zodat de speler evt de 2e helft weer vrolijk mee kan doen?? uitspelen had alleen gekund met 11-10

Rellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+111111111111111111111111

AZ liep het veld af en dat MAG niet en daar wordt geen straf aan verbonden :rolleyes:
ook nog is een boete van 10.000 .....

Als dit dus andersom was geweest dan had het gewoon met 1-0 verder gespeeld en hoogstwaarschijnlijk had Ajax dan ook nog is een boete gehad omdat ze van het veld afgelopen waren...

En de rode kaart had echt niet geseponeerd geworden :mad:

Ik ben best BOOS maar aan de andere kant kunnen ze me ku. likken ...

Oké, nou als Ajax achterstaat kan ik dus ook het veld op lopen en Daley Blind een trap geven. Spelen we de wedstrijd over....
Achterlijke beslissing, gewoon 1-0...verder spelen van de 36e minuut met Esteban erbij.
Nu heeft Verbeek precies wat hij wilt!

Terug
Naar boven