- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alderweireld ook geblesseerd.. wat zijn ze aan het doen daar in Amsterdam joh. Straks moeten ze de hele A1 erin zetten. (Wat misschien nog wel beter is ook...)
Ik kan je vertellen dat de ergernis bij Cruijff ook aan het groeien is richting de Boer. Het "technische hart", exclusief de Boer, vindt dat de trainingsintensiteit van de Boer niet goed is, maar de Boer weigert te luisteren. Cruijff zou dolgraag zien dat iemand als Lindeman weer terugkomt. Dat was een van de weinige goede mensen die Jol destijds heeft meegenomen.
Veel mensen geven de medische staf de schuld, maar die komen pas in beeld als de blessure al heeft plaatsgevonden. De trainingsintensiteit van Ajax/de Boer is niet goed, spelers zijn doodop. Iemand als Raymond Verheijen zou een godsgeschenk zijn voor dit Ajax. Alleen vraag ik me af of de Boer wel naar hem zou luisteren.
Ik vraag me trouwens af hoe lang de Boer het nog gaat volhouden om Janssen elke week op te stellen. Wat een drama is dat zeg. Dat kan je toch niet verkopen richting Lodeiro en Aissati? Een voetballer die al jaren niet meer goed kan trainen, overgewicht heeft en wekelijks belabberd speelt staat elke week in de basis. Onbegrijpelijk.
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat er gewoon nauwelijks vooruitgang inzit. de Boer heeft het constant over het Ajax spel en de facetten van het opbouwen, maar het is gewoon een grote treurnis op het veld. Grote talenten als Vertonghen, Alderweireld, van der Wiel en Eriksen staan gewoon compleet stil en lijken steeds slechter te presteren. En dat we allemaal het potentieel van die jongens kunnen zien.
En dan hebben we het nog niet eens over het constant opstellen van Eyong Enoh, Daley Blind, Theo Janssen, Lorenzo Ebecilio en de stroom aan spierblessures, die natuurlijk, zonder twijfel, te wijten is aan de trainingsintensiteit van de trainer. De koppigheid waar jij het over hebt, heeft hij denk ik overgenomen van Bert van Marwijk, waar dat ook duidelijk te merken is.
Oftewel, de Boer maakt er gewoon een zooitje van. En dat valt me toch erg tegen na een fantastisch begin.

De minder mooie kant van het verhaal is dat de Uruguayaan na een korte invalbeurt getergd zijn shirt uittrekt en het 'ssssst-gebaar' maakt als een eigen inzet van AZ de 1-1 oplevert. De gele kaart nam hij voor lief. "Ik respecteer de beslissingen van de trainer altijd, maar soms begrijp je ze niet," vertelt Lodeiro aan de GPD-bladen. Voor de winterstop begon hij nog enkele keren in de basis, maar nu krijgt Siem de Jong de voorkeur van Frank de Boer.
ik vind het ook gewoon niet kunnen een voetballer met overgewicht - ziet er gewoon niet uit + misschien heb je een punt qua trainingsintensiviteit want in zijn twente-tijd werd daar zorgvuldig mee omgegaan ( jansen dus ) en ik vond hem er daar fitter uitzien
misschien moet je ook concluderen dat sommige spelers stilstaan maar aan de andere kant hebben ze misschien wel hun plafond bereikt ( vertongen ) in aanleg één van de beste voetballende verdedigers , verdedigend gezien vind ik hem na al die jaren in ajax 1 toch nog behoorlijke inzichtelijke fouten maken - te mak soms
ik vind het ook gewoon niet kunnen een voetballer met overgewicht - ziet er gewoon niet uit + misschien heb je een punt qua trainingsintensiviteit want in zijn twente-tijd werd daar zorgvuldig mee omgegaan ( jansen dus ) en ik vond hem er daar fitter uitzien
misschien moet je ook concluderen dat sommige spelers stilstaan maar aan de andere kant hebben ze misschien wel hun plafond bereikt ( vertongen ) in aanleg één van de beste voetballende verdedigers , verdedigend gezien vind ik hem na al die jaren in ajax 1 toch nog behoorlijke inzichtelijke fouten maken - te mak soms
Als je ziet hoe Vertonghen in de CL speelt, dan is er geen twijfel over mogelijk dat hij simpel de beste verdediger uit de Eredivisie is. Probleem is alleen dat hij zich niet lijkt te kunnen motiveren voor partijtjes tegen RKC en Utrecht. Dat vind ik een manco, en is niet goed te praten.
Maar ook daar ligt voor een gedeelte de taak bij de coach. Als je jongens niet weet te motiveren, gaan ze er niet beter van voetballen. Zoals bijvoorbeeld vorig jaar het geval was bij Feyenoord.
Als je ziet hoe Vertonghen in de CL speelt, dan is er geen twijfel over mogelijk dat hij simpel de beste verdediger uit de Eredivisie is. Probleem is alleen dat hij zich niet lijkt te kunnen motiveren voor partijtjes tegen RKC en Utrecht. Dat vind ik een manco, en is niet goed te praten.
Maar ook daar ligt voor een gedeelte de taak bij de coach. Als je jongens niet weet te motiveren, gaan ze er niet beter van voetballen. Zoals bijvoorbeeld vorig jaar het geval was bij Feyenoord.
Veel mensen geven de medische staf de schuld, maar die komen pas in beeld als de blessure al heeft plaatsgevonden. De trainingsintensiteit van Ajax/de Boer is niet goed, spelers zijn doodop. Iemand als Raymond Verheijen zou een godsgeschenk zijn voor dit Ajax. Alleen vraag ik me af of de Boer wel naar hem zou luisteren.
Rene Wormhoudt is deel van de medische staf en die heeft tegenwoordig de functie van Lindeman weer overgenomen... En als je kijkt naar de blessures van Boilesen, Boerrigter en Sightorsson dan is er ook meer dan genoeg fout gegaan na het ontstaan van de blessures. Stelletje amateurs zijn het.
Wat een amateur die Kuipers.
Kwa scheidsrechters zit het Ajax dit seizoen ook tegen.
Hoop dat Lodero er in komt, erger me kapot aan Imbecilio.
Penalty geven, wat geen penalty was.
2e doelpunt overtreding op Micky.