AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

welke achterlijken beslissen zoiets :roflol:

Tuurlijk, Ajax gaat weer het slachtoffer spelen. Ze hebben het nog steeds in eigen hand toch? Was het ook niet zo dat er bij ajax een aantal geblesseerden waren, en nu alle spelers weer mogen spelen?

Een betere club als Ajax bestaat ook niet.

Maar de supporters zijn de klos omdat meneertje Verbeek het veld afstapt. Dat klopt niet.

jij draait het om - jullie zijn de klos omdat een één ander debiel met een stadionverbod de wedstrijd verstoord - eerst eens naar jezelf kijken - ieder normaal denkend mens had hetzelfde gedaan - of denk je dat frankie en zijn crue
waren blijven staan als het bijv bij utrecht was gebeurd met een 1-0 achterstand - denk het niet

Laatst bewerkt:
In turkije werd dit ook eens gedaan. ZIjn mooie beelden van.

Ja Turks voetbal is zelfs zo leuk dat ze mekaar gewoon omkopen....

Standpunt VAN AJAX moet zijn: geen echte supporters ? DAN NIEMAND !

Sigthorsson nog zeker tot april uitgeschakeld. Volgens mij is die gast z'n carriere gewoon voorbij met zijn rare blessure.

Sigthorsson nog zeker tot april uitgeschakeld. Volgens mij is die gast z'n carriere gewoon voorbij met zijn rare blessure.

Ja idd. Vermoeidheidsbreuk, duurt wel erg lang. Je kan beter gewoon zijn been breken dan hersteld het nog sneller.

En ze willen het contract van Sujelemani verlengen, vind ik ook nogal vreemd.

Sulejmani is dat niet die overbetaalde, te vaak aangemoedigde prof die een tijdje terug geen zin meer had om achter de bal te rennen omdat hij een keer werd uitgefloten ?

Als ik Frankie was was je eruit gegaan.

16 miljoen betaald voor die Slavische dikke aap.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 15:50 ----------

Vorig zijn we wel door hem in CL terecht gekomen. Voorronde CL wedstrijd maakte hij een heeeeeeeel belangrijke treffer althans intikkertje door el-hamlap. Maar Mickey was goed doen

Dat scheelde behoorlijk wat miljoenen.

http://www.youtube.com/watch?v=TyZKfwzQX8g

Kippenvel die wedstrijd trouwens!

Laatst bewerkt:
Manchester uit is uitverkocht voor Ajacieden.

3700 man (en vrouw) dus al mee :D

Gaat echt LEIP worden, zowiezo Engeland.

Ben in 2003 al geweest met Arsenal-Ajax toe nog op Highbury...maar dit gaat ook wat worden.

Co Adriaanse wordt genoemd als beoogd algemeen directeur van Ajax. Dat meldt ajax1.nl op basis van ‘zeer betrouwbare bronnen’.

Volgens de site is het duidelijk dat er geen werkbare situatie zal ontstaan voor Louis van Gaal. Er wordt binnen de voetbalvereniging een grote strijd gevoerd over de aanstellingen van Van Gaal en Martin Sturkenboom. De nieuwe directie zou al een mondeling akkoord hebben met de Raad van Commissarissen achter de rug van commissaris Johan Cruijff om.

Cruijff heeft samen met meerdere trainers een rechtszaak aangespannen, de Raad van commissarissen is in beroep gegaan tegen de uitspraak.

Mooi om te zien dat er allemaal spelers die linksback kunnen spelen overal in trek zijn, maar oorspronkelijk weggestuurd zijn bij Ajax :roflol: (Burnet, Schilder, Goossens)

ik mis hier de zo de realistische opmerkingen over het zo bewierookte 020
het eerste tikkie is binnen:D
waar zijn jullie toch allemaal

ik mis hier de zo de realistische opmerkingen over het zo bewierookte 020
het eerste tikkie is binnen:D
waar zijn jullie toch allemaal

Wij zitten in allang 2012 toppaa.....:D

Beetje achterhaald wat je zegt menig Ajacied weet dondersgoed dat het niet lekker gaat.....maar altijd nog beter dan dat amateur verenigingetje van je...

Liever Zondag erna...mag aannemen dat komende Zondag door motivatie alleen al binnen is...

Terug
Naar boven