- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Dat is het nadeel van kakkerlakken in huis hebben...het gaat zo stinken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het nadeel van kakkerlakken in huis hebben...het gaat zo stinken.

misplaatste arrogantie
voor mooi voetballen hoef je bij jullie niet meer te zijn - godenzonen afgezakt tot een niveau superboeren uit het westen
en jullie worden nog kampioen ook - shit zeg
Komt omdat de afstanden tussen de spelers kleiner zijn. Hoeven ze minder te rennen.
Kampioenschap is in de pocket trouwens. Kan niet meer misgaan.
misplaatste arrogantie
voor mooi voetballen hoef je bij jullie niet meer te zijn - godenzonen afgezakt tot een niveau superboeren uit het westen
en jullie worden nog kampioen ook - shit zeg
Waarom altijd die haat na Ajax. Is toch een vorm van jaloers gedrag.
Je moet blij wezen met je eigen club. 75 jaar bestaan van dat stuk schroot, geflatteerde overwinning tegen Nac.
Wij zijn Ajax wijn de beste. Daar moet je mee leren leven.
- ik probeer jullie met beidde beentjes op de grond te houden - want wees nou eerlijk - het voetbal is niet om aan te zien en toch sta je bovenaan - met spelers die vroeger nog geeneens een contract hadden gekregen
Geen haat hoor beste c1000- ik probeer jullie met beidde beentjes op de grond te houden - want wees nou eerlijk - het voetbal is niet om aan te zien en toch sta je bovenaan - met spelers die vroeger nog geeneens een contract hadden gekregen
van mij mogen jullie kampioen worden - ik hoop het natuurlijk niet
we gaan zien - tja de kuip - magische voetbaltempel - ik voel een stukje jaloersheid![]()
? Wees blij dat jullie volgend seizoen waarschijnlijk een keer Europa ingaan, de enige keren dat Feyenoord de laatste jaren Europa is ingeweest was voor een trainingskamp
.Oo ja ons heb je er niet mee....
Geen haat hoor beste c1000- ik probeer jullie met beidde beentjes op de grond te houden - want wees nou eerlijk - het voetbal is niet om aan te zien en toch sta je bovenaan - met spelers die vroeger nog geeneens een contract hadden gekregen
van mij mogen jullie kampioen worden - ik hoop het natuurlijk niet
we gaan zien - tja de kuip - magische voetbaltempel - ik voel een stukje jaloersheid![]()
Je doet nu, waarschijnlijk onbewust, ook afbreuk aan je eigen club. Je zegt dat Ajax bovenaan staat met voetbal dat niet om aan te zien is en dat met spelers die vroeger geen contract hadden gekregen. Maar Feyenoord staat onder Ajax. Wat zegt dat dan over het spelersmateriaal en de prestaties van Feyenoord?
De Nederlandse competitie is nu eenmaal minder dan enkele jaren geleden, maar dat is ook logisch.
Ik ben al lang blij dat clubs als Ajax en ook Feyenoord zich nog toeleggen op de jeugdopleiding. Dat is van levensbelang voor het Nederlandse voetbal.

Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam overweegt een ‘coolingdown’ in te laten voeren na wedstrijden in de ArenA. Hiermee moet worden voorkomen dat opgefokte hooligans buiten het stadion gaan relschoppen.
‘Ik ga dit plan voorstellen in het beleidsoverleg voetbal waar ook Ajax, de politie en de Amsterdam ArenA aan deelnemen’, schrijft Van der Laan aan de gemeenteraad.
Te denken valt aan een feestelijk programma met artiesten van ongeveer een halfuurtje. De supporters kunnen op die manier hun ergste frustratie of opwinding over de wedstrijd kwijtraken.
Deel dit nieuws
Bron: Ajax1.nl
Moet niet gekker worden, een coolingdown, vraag me dn toch weer af wie die artiesten gaat betalen![]()
Ze zeuren ook altijd over de kosten van politie inzet maar geloof me die is elke wedstrijd overdreven groot.
.