- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond Eriksen vandaag echt heel goed spelen. Hij gooide er ook een paar mooie steek paasjes uit.
Die heb ik dan even gemist. Ik erger me mateloos aan het balverlies wat hij lijdt als hij weer eens denkt dat hij vier seconden heeft om een bal aan te nemen en te bedenken aan wie hij hem gaat geven. Het maakt het nog erger dat 'ie het wel snel kan, maar gewoon niet doet.
Klopt. Met Lodeiro overigens wel. Die zou ik graag op de plek van Enoh zien. Lodeiro jaagt zich ook altijd helemaal het apelazerus.
Die heb ik dan even gemist. Ik erger me mateloos aan het balverlies wat hij lijdt als hij weer eens denkt dat hij vier seconden heeft om een bal aan te nemen en te bedenken aan wie hij hem gaat geven. Het maakt het nog erger dat 'ie het wel snel kan, maar gewoon niet doet.
Voetballend was het niet goed, maar er werd wel enorm goed druk gezet en PSV het voetballen onmogelijk gemaakt. Dat is een goede oplossing, want alle voetballers zijn geblesseerd. Verdedigend lijkt Ajax echt goed in elkaar te zitten. Dat heeft de Boer absoluut goed gedaan. Voetballend is het allemaal nog erg magertjes.
Anita was echt weer geweldig trouwens. van Rhijn vind ik ook echt super spelen.

!Je zou denken dat die van Rhijn al jaren basisspeler is
Die Kieft kon gister niets positiefs kwijt over Ajax, zuur als 'ie is. Tuurlijk was het aanvallend niet bijzonder, maar Ajax was toch mooi de baas op het veld. PSV was nergens ondanks een investering van zo'n 30 miljoen![]()
Noem dan op z'n minst Vertonghen en Eriksen nog. PSV werd afgebluft door Ajax, dat met de juiste tactiek het veld op ging.