Fitness Seller

AFCA Ajax topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heereveen en twente word nog wel lastig.

Als we de komende 2 wedstrijden winnen lijkt de titel binnen handbereik. Volgende week is Heerenveen - Ajax, maar spelen ook AZ en Twente tegen elkaar. Daarna spelen we tegen de Graafschap, maar is er ook PSV - AZ. Ik acht de kans groot dat we uit tegen Twente om de titel kunnen gaan spelen.

Vinden jullie trouwens ook dat Ajax heel fit en fris oogt? Vooral Janssen, hij lijkt veel meer conditie te hebben. In het begin zag hij er na 30 minuten al uit als een lijk, nu helemaal niet meer. Maakte zelfs in de laatste 5 minuten nog een mooie loopactie waaruit Sigthorsson scoorde.

AZ speelt nog tegen Twente, PSV & Feyenoord. Die verspelen dus echt nog wel punten.

Ik zie bij Ajax alleen de mogelijkheid om punten te verspelen tegen Twente. Heerenveen horen we gewoon te winnen.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 20:32 ----------

. Ik acht de kans groot dat we uit tegen Twente om de titel kunnen gaan spelen..

Klopt & dat gaat nog lastig worden gezien de stats van dit seizoen. JC schaal verloren en thuis gelijk.

Was me wel weer een aangename middag :D

Je kunt er zowaar weer openlijk voor uitkomen dat je Ajacied bent :D

Als we de komende 2 wedstrijden winnen lijkt de titel binnen handbereik. Volgende week is Heerenveen - Ajax, maar spelen ook AZ en Twente tegen elkaar. Daarna spelen we tegen de Graafschap, maar is er ook PSV - AZ. Ik acht de kans groot dat we uit tegen Twente om de titel kunnen gaan spelen.

Vinden jullie trouwens ook dat Ajax heel fit en fris oogt? Vooral Janssen, hij lijkt veel meer conditie te hebben. In het begin zag hij er na 30 minuten al uit als een lijk, nu helemaal niet meer. Maakte zelfs in de laatste 5 minuten nog een mooie loopactie waaruit Sigthorsson scoorde.

Komt omdat de afstanden tussen de spelers kleiner zijn. Hoeven ze minder te rennen.

Kampioenschap is in de pocket trouwens. Kan niet meer misgaan.

Komt omdat de afstanden tussen de spelers kleiner zijn. Hoeven ze minder te rennen.

Kampioenschap is in de pocket trouwens. Kan niet meer misgaan.

Heerlijke de Amsterdamse arrogantie:D

Ik hoop ook dat alles goed komt jongens. Heereveen uit word wel lastig denk ik. Zeker als je kijkt naar vorig seizoen.

De laatste wedstrijd Vitesse uit kan ook nog heel lastig worden. Van den Brom weer goed zijn spelers neer te zette tegen Ajax. Denk maar terug aan Ado tegen Ajax vorig seizoen. Hopelijk is Ajax dan al kampioen.

Een tip voor als je niet op zondagen kan: Voorlaatste wedstrijd VVV op woensdagavond 2mei.

Heerenveen wordt een makkie. Die verdediging van hun is dramatisch (op Gouweleeuw na) en gaat terug zakken. Middenvelders Elm en Kums kunnen niet voetballen en Djuricic is nog te licht. Ajax gaat ze zwaar onder druk zetten en de toevoer naar de aanvallers afsnijden. Kansloos is Heerenveen.

Vitesse zelfde verhaal, behalve dat ze nog laffer spelen maar wel betere verdediging + keeper hebben. Maar tegen die tijd is Ajax al lang kampioen dus dat is niet erg relevant.

Heerenveen wordt een makkie. Die verdediging van hun is dramatisch (op Gouweleeuw na) en gaat terug zakken. Middenvelders Elm en Kums kunnen niet voetballen en Djuricic is nog te licht. Ajax gaat ze zwaar onder druk zetten en de toevoer naar de aanvallers afsnijden. Kansloos is Heerenveen.

Vitesse zelfde verhaal, behalve dat ze nog laffer spelen maar wel betere verdediging + keeper hebben. Maar tegen die tijd is Ajax al lang kampioen dus dat is niet erg relevant.

Haha heerlijk.

programma voor Ajax:

SC Heerenveen - Ajax
Ajax - De Graafschap
Ajax - FC Groningen
FC Twente - Ajax
Ajax - VVV Venlo
Vitesse - Ajax

Stel dat het om de laatste wedstrijd gaat... van Vitesse win je ook niet makkelijk zo zie je maar zondag tegen AZ.

misplaatste arrogantie
voor mooi voetballen hoef je bij jullie niet meer te zijn - godenzonen afgezakt tot een niveau superboeren uit het westen
en jullie worden nog kampioen ook - shit zeg

misplaatste arrogantie
voor mooi voetballen hoef je bij jullie niet meer te zijn - godenzonen afgezakt tot een niveau superboeren uit het westen
en jullie worden nog kampioen ook - shit zeg

Waarom altijd die haat na Ajax. Is toch een vorm van jaloers gedrag.

Je moet blij wezen met je eigen club. 75 jaar bestaan van dat stuk schroot, geflatteerde overwinning tegen Nac.

Wij zijn Ajax wijn de beste. Daar moet je mee leren leven.

Waarom altijd die haat na Ajax. Is toch een vorm van jaloers gedrag.

Je moet blij wezen met je eigen club. 75 jaar bestaan van dat stuk schroot, geflatteerde overwinning tegen Nac.

Wij zijn Ajax wijn de beste. Daar moet je mee leren leven.
De Kuip valt nog net niet van betonrot uit elkaar. :o

Terug
Naar boven