Goldstrike
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik acht de kans groot dat we uit tegen Twente om de titel kunnen gaan spelen..
Als we de komende 2 wedstrijden winnen lijkt de titel binnen handbereik. Volgende week is Heerenveen - Ajax, maar spelen ook AZ en Twente tegen elkaar. Daarna spelen we tegen de Graafschap, maar is er ook PSV - AZ. Ik acht de kans groot dat we uit tegen Twente om de titel kunnen gaan spelen.
Vinden jullie trouwens ook dat Ajax heel fit en fris oogt? Vooral Janssen, hij lijkt veel meer conditie te hebben. In het begin zag hij er na 30 minuten al uit als een lijk, nu helemaal niet meer. Maakte zelfs in de laatste 5 minuten nog een mooie loopactie waaruit Sigthorsson scoorde.
Komt omdat de afstanden tussen de spelers kleiner zijn. Hoeven ze minder te rennen.
Kampioenschap is in de pocket trouwens. Kan niet meer misgaan.

Heerenveen wordt een makkie. Die verdediging van hun is dramatisch (op Gouweleeuw na) en gaat terug zakken. Middenvelders Elm en Kums kunnen niet voetballen en Djuricic is nog te licht. Ajax gaat ze zwaar onder druk zetten en de toevoer naar de aanvallers afsnijden. Kansloos is Heerenveen.
Vitesse zelfde verhaal, behalve dat ze nog laffer spelen maar wel betere verdediging + keeper hebben. Maar tegen die tijd is Ajax al lang kampioen dus dat is niet erg relevant.

misplaatste arrogantie
voor mooi voetballen hoef je bij jullie niet meer te zijn - godenzonen afgezakt tot een niveau superboeren uit het westen
en jullie worden nog kampioen ook - shit zeg
De Kuip valt nog net niet van betonrot uit elkaar.Waarom altijd die haat na Ajax. Is toch een vorm van jaloers gedrag.
Je moet blij wezen met je eigen club. 75 jaar bestaan van dat stuk schroot, geflatteerde overwinning tegen Nac.
Wij zijn Ajax wijn de beste. Daar moet je mee leren leven.

Dat is het nadeel van kakkerlakken in huis hebben...het gaat zo stinken.Idd haha wat een puinhoop. Ik rijde er 2 weken geleden ook langs. Er hangt daar echt een smerige lucht.