- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Inderdaad, Twente, helemaal gelijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgend seizoen krijgen we Toch ook weer cvitanich terug van huurbasis? Las ik ergens. goede toevoeging tot de selectie?
Volgend seizoen krijgen we Toch ook weer cvitanich terug van huurbasis? Las ik ergens. goede toevoeging tot de selectie?
Cvitanich vind ik twee keer niets.Volgend seizoen krijgen we Toch ook weer cvitanich terug van huurbasis? Las ik ergens. goede toevoeging tot de selectie?
Ja, hij komt terug en nee, ik vind hem niet goed genoeg. Daarnaast heeft hij een te hoog salaris (non-EU) voor een reserve speler. Hopelijk kunnen we hem verkopen.

van der Wiel, ouch. Ajax heeft geluk dat het een makkelijk programma heeft en een riante voorsprong. Die jongen is echt traag, veel te wild en laat zich uitspelen door jongens van de Graafschap.
Ik hoop dat hij weer fit en in vorm raakt voor het EK. Anders gewoon van Rhijn mee.
Theo Janssen ook erg zwak, vind ik.

Heb hem nog geen fatsoenlijke bal zien geven. Ik weet ook zeker dat hij wordt gewisseld voor Sigthorsson. Of Anita moet geblesseerd zijn.
Eriksen speelt wel weer goed vind ik.
Hij combineert toch best goed. Alleen die lange ballen waren ongelukkig.
Vrijwel iedereen loopt te lang met de bal. Jammer want ze zochten de laatste tijd steeds meet de kaats.