Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Volgens de laatste berichten vertrekt Lodeiro na dit seizoen bij Ajax, helaas. Lijkt richting Spanje of Italië te gaan.

Volgend seizoen krijgen we Toch ook weer cvitanich terug van huurbasis? Las ik ergens. goede toevoeging tot de selectie?

Ohhhh wat heb ik zin in vanmiddag! Nu kunnen ze zichzelf echt in een perfecte uitgangspositie voor de titel gaan brengen!

Volgend seizoen krijgen we Toch ook weer cvitanich terug van huurbasis? Las ik ergens. goede toevoeging tot de selectie?

Ja, hij komt terug en nee, ik vind hem niet goed genoeg. Daarnaast heeft hij een te hoog salaris (non-EU) voor een reserve speler. Hopelijk kunnen we hem verkopen.

1-0, trololololo

Ja, hij komt terug en nee, ik vind hem niet goed genoeg. Daarnaast heeft hij een te hoog salaris (non-EU) voor een reserve speler. Hopelijk kunnen we hem verkopen.

Was verhuurd met een optie tot koop, laten we dan maar hopen dat boca juniors hem wil hebben... Dit gaat weer een lekker middagje worden :)

Bal tempo mag wel omhoog.

T is bijna zeker dat Ajax kampioen wordt.. Hierbij dus alvast gefeliciteerd! Nu ga ik maar heel erg duimen dat Feyenoord 2e wordt:).

Gefeliciteerd met het kampioenschap ajax.

Groeten een Heerenveen supporter.

van der Wiel, ouch. Ajax heeft geluk dat het een makkelijk programma heeft en een riante voorsprong. Die jongen is echt traag, veel te wild en laat zich uitspelen door jongens van de Graafschap.

Ik hoop dat hij weer fit en in vorm raakt voor het EK. Anders gewoon van Rhijn mee.

Theo Janssen ook erg zwak, vind ik.

Janssen speelt gewoon goed hoor.

van der Wiel, ouch. Ajax heeft geluk dat het een makkelijk programma heeft en een riante voorsprong. Die jongen is echt traag, veel te wild en laat zich uitspelen door jongens van de Graafschap.

Ik hoop dat hij weer fit en in vorm raakt voor het EK. Anders gewoon van Rhijn mee.

Theo Janssen ook erg zwak, vind ik.

van Rhijn :clap:

Toch jammer zo'n tegendoelpuntje..

Heb hem nog geen fatsoenlijke bal zien geven. Ik weet ook zeker dat hij wordt gewisseld voor Sigthorsson. Of Anita moet geblesseerd zijn.

Eriksen speelt wel weer goed vind ik.

Hij combineert toch best goed. Alleen die lange ballen waren ongelukkig.

Vrijwel iedereen loopt te lang met de bal. Jammer want ze zochten de laatste tijd steeds meet de kaats.

Hij combineert toch best goed. Alleen die lange ballen waren ongelukkig.

Vrijwel iedereen loopt te lang met de bal. Jammer want ze zochten de laatste tijd steeds meet de kaats.

Is ook lastig spelen tegen dit team. Handbal verdediging. Er ligt ook amper ruimte om te combineren. Aisatti komt veel naar het centrum, maar koekebakker van der Wiel heeft zo'n slechte conditie, dat 'ie het veld niet eens breed kan houden door mee op te komen. Die gast moet er echt uit.

Ik zat trouwens hiervoor Groningen - Roda te kijken. Het is echt schandalig dat er vroeger geld is betaald voor jongens als Wielaert en Delorge :roflol:

Terug
Naar boven