AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Is ook lastig spelen tegen dit team. Handbal verdediging. Er ligt ook amper ruimte om te combineren. Aisatti komt veel naar het centrum, maar koekebakker van der Wiel heeft zo'n slechte conditie, dat 'ie het veld niet eens breed kan houden door mee op te komen. Die gast moet er echt uit.

Ik zat trouwens hiervoor Groningen - Roda te kijken. Het is echt schandalig dat er vroeger geld is betaald voor jongens als Wielaert en Delorge :roflol:

Ja van der Wiel is echt echt drama. Net die voorzet. pfff

Delorge is transfervrij overgenomen ;)

Hahaha, nee zo bedoelde ik het echt. Die jongens kunnen echt helemaal niks. Echt schandalig. Ik hoop ook dat zulke aankopen gaan uitblijven in de toekomst. Je ziet ook dat je zo'n soort kaliber spelers beter uit je jeugdopleiding kunt halen (Ozbiliz, Ebecilio, Koppers, Castillion). Is een stuk goedkoper.

Hahaha, Eriksen is lekker bezig trouwens. Heerlijk brutaal en af en toe egoistisch. En zo hoort dat. Moet 'ie vaker doen.

van Rhijn :bow2:

Drie punten in de pocket, niet meer, niet minder. Op naar het kampioenschap!

Die wielaert zou nog niet eens mee kunnen komen met een hoofdklasser.

Janssen was wel degelijk dramatisch vandaag. Constant aan het wijzen dat andere mensen aangespeeld moesten worden en tegelijkertijd zelf weglopen. Als hij de bal kreeg kaatste hij terug naar achteren of probeerde een bal over 30+ meter. Frank de Boer was ook niet overtuigend met zijn vreemde wissels en beslissingen.

Verder prima resultaat. Over 2 weekjes wordt Ajax kampioen in Enschede. Hartstikke leuk.

Janssen was wel degelijk dramatisch vandaag. Constant aan het wijzen dat andere mensen aangespeeld moesten worden en tegelijkertijd zelf weglopen. Als hij de bal kreeg kaatste hij terug naar achteren of probeerde een bal over 30+ meter. Frank de Boer was ook niet overtuigend met zijn vreemde wissels en beslissingen.

Verder prima resultaat. Over 2 weekjes wordt Ajax kampioen in Enschede. Hartstikke leuk.

Yep, als de Boer te veel keuzes krijgt gaat het fout. Eriksen rechtsbuiten zetten is echt totaal idioot. Haal lekker kampioen verstoppertje spelen de Jong er uit.

Volgens de Telegraaf, wil Ajax zich komend seizoen versterken met Narsingh, Moisander en Schone. Ben alleen niet echt gecharmeerd van Moisander, verdedigend te lief. Zie liever Chivu terugkomen, maar dat wordt lastig denk ik.

Ik zou Aisatti houden en Schone niet halen. Narsingh natuurlijk wel halen. Moisander heb ik niet zoveel van gezien, dus geen idee of dat wat is.

Komende zomer Bulykin, Lodeiro, Hamdaoui sowieso weg?

Shöne is transfervrij en dus per definitie een goede investering. Helemaal gezien de waarschijnlijkheid van het vertrek over max 1 jaar van twee basisspelers op het middenveld: Eriksen en Jansen. Dat Lodeiro geen kans krijgt is natuurlijk wel jammer. Die jongen gaat er wel komen als hij naar een club in Spanje verhuist, waar hij voldoende speeltijd krijgt.

Naar het schijnt hoeft Bulykin niet per se weg, maar hij kan alleen een significant verlaagd salaris krijgen en het is niet waarschijnlijk dat hij daar veel zin in heeft. Wat mij betreft zou Castillion een kans als 2e/3e spits mogen krijgen.

Heb nu al 'natte dromen' over Ajax voetbal met Boerrichter en Narsing op de vleugels! :lick:

Ik zou Aisatti houden en Schone niet halen. Narsingh natuurlijk wel halen. Moisander heb ik niet zoveel van gezien, dus geen idee of dat wat is.

Komende zomer Bulykin, Lodeiro, Hamdaoui sowieso weg?

Yep, ik zou ook inzetten op het houden van Aissati in plaats van het halen van Schone. Sowieso denk ik niet dat Schone het ziet zitten om bij Ajax als breedtespeler op de bank te gaan zitten.

Moisander vind ik niet goed genoeg en is "al" 26. Die is dan alleen gescout omdat hij linksbenig is.

Ik verwacht inderdaad het vertrek van Bulykin, Lodeiro en El Hamdaoui voor niets of heel weinig. Vertonghen en van der Wiel zullen wel verkocht worden. Sulejmani waarschijnlijk ook als ze er niet uit komen met de contractverlening. Dan heb je nog spelers als Bonevacia, Sneijder en Cvitanich.

Als ik Ajax was zou ik Chivu, Narsingh en Maher ophalen. Als Chivu niet wilt dan Gouweleeuw of Viergever.

Overigens wel grappig dat Marcel Brands in de krant aan het zeuren is over het schenden van het "gentlemen's agreement". PSV heeft in het recente verleden spelers als van Rhijn, Lukoki, Denswil en Arica een contract aangeboden voordat ze bij Ajax tekenden. Deze week is er vanuit PSV nog een speler van de Ajax C2 benadert om bij PSV te komen voetballen. Wat nou gentlemen's agreement?

Yep, ik zou ook inzetten op het houden van Aissati in plaats van het halen van Schone. Sowieso denk ik niet dat Schone het ziet zitten om bij Ajax als breedtespeler op de bank te gaan zitten.

Moisander vind ik niet goed genoeg en is "al" 26. Die is dan alleen gescout omdat hij linksbenig is.

Ik verwacht inderdaad het vertrek van Bulykin, Lodeiro en El Hamdaoui voor niets of heel weinig. Vertonghen en van der Wiel zullen wel verkocht worden. Sulejmani waarschijnlijk ook als ze er niet uit komen met de contractverlening. Dan heb je nog spelers als Bonevacia, Sneijder en Cvitanich.

Als ik Ajax was zou ik Chivu, Narsingh en Maher ophalen. Als Chivu niet wilt dan Gouweleeuw of Viergever.

Overigens wel grappig dat Marcel Brands in de krant aan het zeuren is over het schenden van het "gentlemen's agreement". PSV heeft in het recente verleden spelers als van Rhijn, Lukoki, Denswil en Arica een contract aangeboden voordat ze bij Ajax tekenden. Deze week is er vanuit PSV nog een speler van de Ajax C2 benadert om bij PSV te komen voetballen. Wat nou gentlemen's agreement?
Is geen kwestie van willen, Chivu heeft wel vaker laten blijken nog steeds naar Ajax te willen, gaat natuurlijk meer om z'n zakgeld.

Dat is die jongen met die gouden terug speelbal op de keeper? Ja dat wordt een echte!

Over drie jaar spreken we elkaar weer als Ajax 15 miljoen opstrijkt voor van Rhijn, de rechtsback van Oranje, die naar Arsenal of Barcelona vertrekt.

Is geen kwestie van willen, Chivu heeft wel vaker laten blijken nog steeds naar Ajax te willen, gaat natuurlijk meer om z'n zakgeld.

Als hij echt wilt, dan komt hij. Hij weet heus wel dat Ajax hem geen 3 miljoen per jaar gaat betalen. Hij moet z'n geld nu al wel verdient hebben.

Boilesen WEER geblesseerd aan de hamstring.

Als hij echt wilt, dan komt hij. Hij weet heus wel dat Ajax hem geen 3 miljoen per jaar gaat betalen. Hij moet z'n geld nu al wel verdient hebben.
Yep ben ik met je eens. Zou trouwens ook mooi zijn als we Pantelic en Rommedahl weer terug kunnen halen desnoods als backup.

Terug
Naar boven