MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Yep ben ik met je eens. Zou trouwens ook mooi zijn als we Pantelic en Rommedahl weer terug kunnen halen desnoods als backup.

Pantelic lijkt me lastig, die komt echt niet weer voor Ajax spelen. Tevens vind ik hem te duur voor een back-up. Ik verwacht dat Fischer aankomend seizoen bij de selectie komt, dat is echt een heel groot talent. Dan heb je met Sigthorsson, De Jong en Fischer 3 mensen die in de spits kunnen spelen. Rommedahl zie ik ook niet echt zitten. Hij wordt er niet jonger op, dus zijn snelheid zal ook wel afnemen.

Als Ajax goed beleid voert kunnen we dit jaar goede stappen maken, ook voor de toekomst. Vertonghen vervangen is onmogelijk, maar we kunnen wel zorgen dat we weer iemand hebben die over 2-3 jaar net zo goed als Vertonghen is. Denswil is een enorm talent, maar nog erg jong om 40 wedstrijden in het eerste te spelen op een cruciale plek.

Overigens lijkt de interesse in Moisander een fabeltje te zijn. Iemand binnen Ajax heeft gelekt over Narsingh en Schone (die dus wel echt op het lijstje staan), maar heeft daar de naam Moisander aan toegevoegd. Onbegrijpelijk. Ook schijnt er steeds weer meer richting de Telegraaf gelekt te worden. Dit terwijl er heel lang niets gelekt heeft. Ajax is druk bezig om te onderzoeken wie aan het lekken is.

Laatst bewerkt:
Pantelic lijkt me lastig, die komt echt niet weer voor Ajax spelen. Tevens vind ik hem te duur voor een back-up. Ik verwacht dat Fischer aankomend seizoen bij de selectie komt, dat is echt een heel groot talent. Dan heb je met Sigthorsson, De Jong en Fischer 3 mensen die in de spits kunnen spelen. Rommedahl zie ik ook niet echt zitten. Hij wordt er niet jonger op, dus zijn snelheid zal ook wel afnemen.

Als Ajax goed beleid voert kunnen we dit jaar goede stappen maken, ook voor de toekomst. Vertonghen vervangen is onmogelijk, maar we kunnen wel zorgen dat we weer iemand hebben die over 2-3 jaar net zo goed als Vertonghen is. Denswil is een enorm talent, maar nog erg jong om 40 wedstrijden in het eerste te spelen op een cruciale plek.

Overigens lijkt de interesse in Moisander een fabeltje te zijn. Iemand binnen Ajax heeft gelekt over Narsingh en Schone (die dus wel echt op het lijstje staan), maar heeft daar de naam Moisander aan toegevoegd. Onbegrijpelijk. Ook schijnt er steeds weer meer richting de Telegraaf gelekt te worden. Dit terwijl er heel lang niets gelekt heeft. Ajax is druk bezig om te onderzoeken wie aan het lekken is.

Ajax heeft bij AZ inmiddels duidelijk gemaakt dat het interesse heeft in Moisander. "Ajax heeft de interesse kenbaar gemaakt bij ons", zegt Earnest Stewart, directeur voetbalzaken van AZ, aan Voetbal International.

Of is dat lulkoek? Zie liever Chivu komen of mathijsen en dan kan inderdaad Denswil het over 2 jaar overnemen.

Ajax heeft bij AZ inmiddels duidelijk gemaakt dat het interesse heeft in Moisander. "Ajax heeft de interesse kenbaar gemaakt bij ons", zegt Earnest Stewart, directeur voetbalzaken van AZ, aan Voetbal International.

Of is dat lulkoek? Zie liever Chivu komen of mathijsen en dan kan inderdaad Denswil het over 2 jaar overnemen.

Klopt wel, Moisander gaat wss naar Ajax.

Vandaag hoorde ik weer dat de interesse van Ajax in Moisander weldegelijk serieus is. Het vreemde is alleen dat Moisander puur en alleen uit de koker van de Boer komt. De rest van het technisch hart ziet hem niet zitten. De Boer lijkt dus toch een enorme invloed te hebben. Ik vind dit een erg vreemde gang van zaken.

Vandaag hoorde ik weer dat de interesse van Ajax in Moisander weldegelijk serieus is. Het vreemde is alleen dat Moisander puur en alleen uit de koker van de Boer komt. De rest van het technisch hart ziet hem niet zitten. De Boer lijkt dus toch een enorme invloed te hebben. Ik vind dit een erg vreemde gang van zaken.

Zolang het geen van Basten toestanden worden is er weinig mis met een trainer die persé graag een speler wilt halen.

De verontwaardiging is er natuurlijk als het een miljoenen kwestie wordt of wanneer de speler niks meer op een veld te zoeken heeft dat is dan laakbaar beleid.

Zolang het geen van Basten toestanden worden is er weinig mis met een trainer die persé graag een speler wilt halen.

De verontwaardiging is er natuurlijk als het een miljoenen kwestie wordt of wanneer de speler niks meer op een veld te zoeken heeft dat is dan laakbaar beleid.

Probleem is alleen dat Moisander een contract voor 4 jaar krijgt, en de Boer bijvoorbeeld over 2 jaar bij Valencia op de bank zit. Dan komt er een nieuwe trainer, waarbij weer twee spelers voor vier jaar gecontracteerd worden en gebeurt hetzelfde. Zo krijg je dus die enorme selectie, met verschillende excessen qua salarissen waar Ajax jarenlang mee te kampen heeft gehad en nu eindelijk te boven komt.

De staff kan aangeven dat ze een speler interessant vinden. Het controle orgaan (TD) moet in zo'n geval de doorslag geven.

Maargoed, dat is mijn mening.

Lasse Schone naar Ajax
http://twitpic.com/9b9r9j

Hopen dat hij met een plaats op de bank genoegen neemt, want heb geen idee waar De Boer hem wil zetten als Janssen en Eriksen blijven. Ook omdat De Jong heilig is verklaart door De Boer?

Tsja, hij is gratis. Maar ondergaat natuurlijk gewoon hetzelfde lot als Lodeiro.

Het beleid bij Ajax is/was juist dat spelers die van buitenaf komen breed gedragen moeten worden binnen de scouting en het technische hart. De scouting en het technische hart zijn niet positief, de Boer wel. Dan vind ik persoonlijk dat je als Ajax zijnde verder moet kijken en niet 1 man alle bevoegdheid geven.

Tsja, hij is gratis. Maar ondergaat natuurlijk gewoon hetzelfde lot als Lodeiro.

Ik schat spelers als Aissati en Lodeiro hoger in dan Schöne. Ik vind het zeer vreemd dat Ajax deze 2 spelers laat vertrekken en dan Schöne terug haalt.

Schone heeft wel meer body dan die andere 2. Salaris zou denk ik ook nog wel een ding zijn dat bij lodeiro in het nadeel valt.
Zelf vind ik het erg jammer dat Lodeiro nooit echt de kans heeft gekregen maar blijkbaar ziet de boer het niet in hem zitten.

Lodeiro. :roflol: Schöne is prima speler voor Ajax. Gaan ze nog hard nodig hebben.

Ik lees dat de Boer nog een jonge spits wil halen.
Maar waarom? Klaassen zit toch volgend jaar wel bij de selectie...

Klaassen :roflol: dáár ben ik nou helemaal niet van onder de indruk. Soort Siem de tweede , houterige voetballer dat het is.

Ik begrijp het ook niet. Fischer zal er ook bij komen en kan ook als spits spelen. Buiten dat zijn ze bijna rond met een 19-jarige spits van Jong AZ.

Lodeiro is international van de nummer 3 van de wereld. Daar zijn ze wel overtuigd van zijn kwaliteiten. Zegt genoeg.

Niet alleen overtuigd, hij wordt daar als hét talent gezien. Ik zie hem binnen 2-3 jaar schitteren bij een club als Benfica of Villarreal.

Klaassen :roflol: dáár ben ik nou helemaal niet van onder de indruk. Soort Siem de tweede , houterige voetballer dat het is.

Klaassen is niet zo vaak in actie gekomen in Ajax 1, dus ik snap niet dat jij daar zo een lompe conclusie uithaald, of je kijkt naar de A1

Terug
Naar boven