Pantelic lijkt me lastig, die komt echt niet weer voor Ajax spelen. Tevens vind ik hem te duur voor een back-up. Ik verwacht dat Fischer aankomend seizoen bij de selectie komt, dat is echt een heel groot talent. Dan heb je met Sigthorsson, De Jong en Fischer 3 mensen die in de spits kunnen spelen. Rommedahl zie ik ook niet echt zitten. Hij wordt er niet jonger op, dus zijn snelheid zal ook wel afnemen.
Als Ajax goed beleid voert kunnen we dit jaar goede stappen maken, ook voor de toekomst. Vertonghen vervangen is onmogelijk, maar we kunnen wel zorgen dat we weer iemand hebben die over 2-3 jaar net zo goed als Vertonghen is. Denswil is een enorm talent, maar nog erg jong om 40 wedstrijden in het eerste te spelen op een cruciale plek.
Overigens lijkt de interesse in Moisander een fabeltje te zijn. Iemand binnen Ajax heeft gelekt over Narsingh en Schone (die dus wel echt op het lijstje staan), maar heeft daar de naam Moisander aan toegevoegd. Onbegrijpelijk. Ook schijnt er steeds weer meer richting de Telegraaf gelekt te worden. Dit terwijl er heel lang niets gelekt heeft. Ajax is druk bezig om te onderzoeken wie aan het lekken is.