Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Klaassen is niet zo vaak in actie gekomen in Ajax 1, dus ik snap niet dat jij daar zo een lompe conclusie uithaald, of je kijkt naar de A1
Ik beoordeel hem als Ajax 1 materiaal omdat hij in Ajax 1 speelt. Niemand doet voor spek en bonen mee. Overigens ook een paar keer in de A1 gezien, ook niet echt impressed.

"Schöne verbond zijn toekomst al aan Ajax. "Hij is niet voor de breedte gehaald", noteerde NUsport uit de mond van De Boer. "Dit seizoen heeft weer bewezen dat we iedereen nodig hebben. Hij is een versterking. Voor zijn positie, aanvallend op het middenveld, hebben we niet zo heel veel spelers."

Nee oke. Janssen, Eriksen, Aisatti, Siem de Jong, Lodeiro. Dat valt inderdaad best mee :roflol:

De Boer geeft ook aan interesse te hebben voor Nuytinck.

Er wordt hier altijd wel erg negatief gedaan. Een beetje te vind ik zelf.

Sommige spelers doen het de laatste tijd gewoon echt goed.

Er wordt hier altijd wel erg negatief gedaan. Een beetje te vind ik zelf.

Sommige spelers doen het de laatste tijd gewoon echt goed.

Wat ik van Klaassen heb gezien tot nu toe is gewoon erg matig. Hij kan misschien talent hebben, maar vooralsnog niets van gezien.

Wat ik van Klaassen heb gezien tot nu toe is gewoon erg matig. Hij kan misschien talent hebben, maar vooralsnog niets van gezien.

Really?

Hij moest invallen in een team wat heel slecht speelde op dat moment.
Ik vond hem juist super spelen. De meeste Ajax supporters op verschillende fora waren ook te spreken over Klaassen.

Je moet realiseren dat Klaassen moest invallen in een slecht team wat niet presteerde. Daarnaast de zenuwen enzovoort.
Verthongen en Boerrigter zijn ook via de weg van RKC terug bij Ajax komen.

Geef het de tijd:D
Het zijn niet alleen wereld talenten.

Really?

Ik vond hem juist super spelen. De meeste Ajax supporters op verschillende fora waren ook te spreken over Klaassen.

Je moet realiseren dat Klaassen moest invallen in een slecht team wat niet presteerde. Daarnaast de zenuwen enzovoort.

Ik schrijf niemand vroeg af, hoor. Ajax publiek is over het algemeen ook veel te negatief. Dat ben ik met je eens. Maar als het een talent zou zijn, die straks gaat doorgroeien naar niveau Sneijder, vd Vaart, had 'ie allang gedebuteerd en zijn impact gemaakt op het elftal.

Really?

Kan me hier enkel bij aansluiten, je ziet aan die jongen dat ie potentie heeft!

http://www.nu.nl/sport/2792531/van-wiel-sluit-langer-verblijf-bij-ajax-niet.html

AMSTERDAM - Gregory van der Wiel houdt er rekening mee dat hij komend seizoen nog bij Ajax speelt. ''Als er geen club uit de absolute top komt, dan blijf ik bij Ajax'', zegt de verdediger zaterdag in AD Sportwereld

''Misschien raak ik Valencia wel kwijt als ik dit zeg: maar ik ga nu voor de absolute top. Ik denk dat ik dat aan kan qua niveau.''

Absolute top ? Manu ? Barca ? Real ? Bayern ? Dan blijft'ie nog een jaar...

Als er een club komt met een flinke zak geld mag Greg weg van mij. Vond van Rhijn beter presteren op die postitie

http://www.nu.nl/sport/2792531/van-wiel-sluit-langer-verblijf-bij-ajax-niet.html

AMSTERDAM - Gregory van der Wiel houdt er rekening mee dat hij komend seizoen nog bij Ajax speelt. ''Als er geen club uit de absolute top komt, dan blijf ik bij Ajax'', zegt de verdediger zaterdag in AD Sportwereld

''Misschien raak ik Valencia wel kwijt als ik dit zeg: maar ik ga nu voor de absolute top. Ik denk dat ik dat aan kan qua niveau.''

Absolute top ? Manu ? Barca ? Real ? Bayern ? Dan blijft'ie nog een jaar...

Haha hoe arrogant kan je zijn terwijl hij amper iets heeft gepresteerd. Hij mag al blij zijn als hij bij valencia in de basis kan staan.

Ben al weer licht zenuwachtig voor de wedstrijd vanmiddag.

Haha hoe arrogant kan je zijn terwijl hij amper iets heeft gepresteerd.

Over arrogant gesproken.

Wim Jonk op Radio 1: "Ik kan me niet voorstellen dat Ajax A1 niet wint van Feyenoord A1. Het klasseverschil is te groot." Vervolgens gingen ze met 5-3 verlies de boot in :D

Over arrogant gesproken.

Wim Jonk op Radio 1: "Ik kan me niet voorstellen dat Ajax A1 niet wint van Feyenoord A1. Het klasseverschil is te groot." Vervolgens gingen ze met 5-3 verlies de boot in :D

Dat hoort er bij. Toch geen rare uitspraak.
Je gaat toch niet zeggen. Ja we kunnen verliezen.

Jammer dat de A1 geen kampioen werd. De jeugd van 010 doet het ook niet slecht.

Over arrogant gesproken.

Ajax stond 1-3 voor, Feyenoord heeft 2 strafschoppen gehad. Verder interesseert het kampioenschap van de A1 me vrij weinig, al is het wel leuk voor die jongens. Maar waar het mij om gaat is de ontwikkeling van spelers als Fischer en Denswil.

Ik schrijf niemand vroeg af, hoor. Ajax publiek is over het algemeen ook veel te negatief. Dat ben ik met je eens. Maar als het een talent zou zijn, die straks gaat doorgroeien naar niveau Sneijder, vd Vaart, had 'ie allang gedebuteerd en zijn impact gemaakt op het elftal.

als je een echt een groot talent bent moet je tussen deze spelers gelijk opvallen en dat doet hij niet echt -

Damn wat was ik blij met die 2-0. Ik kon haast niet meer kijken. Was een beetje zenuwachtig.

Ajax begon goed. Daarna zakte het tempo er in. De 2e helft was helemaal dramatisch.
In het begin wordt er lekker gekaatst en ziet het er fraai uit. Maar naarmate de wedstrijd volgt gaan de spelers teveel met de bal lopen.

Blind vond ik vandaag positief opvallen.
Vermeer zag er ongelukkig uit met het moment met van der Wiel.

Wat een poepwedstrijd. Echt geen reet aan. Dat Groningen kwam naar Amsterdam om te verliezen. Zijn geen moment gevaarlijk geweest.

Wissels snapte ik trouwens ook echt he-le-maal niks van. En van der Wiel was wederom schandalig slecht. Echt om te janken. Wat een drama.

Wat een poepwedstrijd. Echt geen reet aan. Dat Groningen kwam naar Amsterdam om te verliezen. Zijn geen moment gevaarlijk geweest.

Wissels snapte ik trouwens ook echt he-le-maal niks van. En van der Wiel was wederom schandalig slecht. Echt om te janken. Wat een drama.

De wissels waren wel logisch. Maar je hebt gelijk over van der Wiel die mocht er ook wel uit.
Sigthorsson was een logisch wissel. Zorgt voor nieuw gevaar en speelt dichterbij het goal. Daarnaast ging Aissati steeds slechter spelen.
Antia verslapte ook en de laatste wissel was gewoon om tijd te rekken.

True, was een trieste k*t wedstrijd.

Terug
Naar boven