AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Kan je ergens de hele wedstrijd kijken? Heb geen zin in zo'n schakelprogramma :p

op erediviesielive.nl, als je een tv abo hebt en de klantenservice belt krijg je een code. Beetje laat maar je zou de 2e helft nog kunnen kijken :P

Het is een gerucht, maar wil het jullie niet onthouden. Raiola is op dit moment in Nederland en komt deze week naar Amsterdam om zaken af te handelen. Dit kan om Narsingh of Elia gaan. Elia zit officieel niet bij Raiola in zijn stal, maar Raiola is wel betrokken geweest bij de transfer van Elia naar Juventus en wordt nu ook weer betrokken om hem daar weg te krijgen. Narsingh zit wel exclusief bij Raiola. De kans dat het om Elia gaat is op dit moment groter dan dat het om Narsingh gaat.

Elia naar Ajax zou toch wel een stuntje zijn.

Ik vind dat sommige zwaar overdrijven met afschrijven van spelers.
Ten eerste gaat het allemaal om jonge gasten. Ten tweede het is de Nederlandse competitie.
In de tijd van Sneijder enzovoort waren ze echt niet veel beter.
Het enige verschil was toen, dat er een paar ouwe spelers tussen liepen.

Blind werd twee maanden geleden overal afgemaakt. Maar nu speelt hij gewoon goed. Het is een kwestie van vertrouwen.

Blind werd vandaag nog zoek gespeeld door Ibarra. Blind is alleen van waarde als je op de helft van de tegenstanders speelt en hij niet de 1 op 1 duels aan hoeft te gaan. Overigens vind ik hem positioneel nog best wel aardig, maar verder mist hij toch wel erg veel en heeft hij veel hulp nodig.

In de tijd van Sneijder niet beter? Toen hadden we aankopen als Chivu en Ibrahimovic en eigen jeugd als van der Vaart, Sneijder en de Jong. Allemaal terecht gekomen bij de wereldtop, van der Vaart zit nog bij de minste club.

imo alleen nodig als micky weggaat.

Daar lijkt het wel op. Ajax zal Sulejmani een verlaagde aanbieding doen, ik verwacht niet dat hij bijtekent. Dan zijn ze genoodzaakt hem te verkopen. Al denk ik dat dat nog best een klus kan worden.

Daar lijkt het wel op. Ajax zal Sulejmani een verlaagde aanbieding doen, ik verwacht niet dat hij bijtekent. Dan zijn ze genoodzaakt hem te verkopen. Al denk ik dat dat nog best een klus kan worden.
Salaristechnisch zou dat wel mooi zijn want dat nu is Micky nog de enige die boven het huidige plafond uitkomt(toch?). Het werkt natuurlijk niet mee dat hij al weken niet meer speelt en dat hij nog steeds niet echt constant is.
Ik hoop echt met alles wat ik heb dat Ajax ebicilio eruit knikkert voor volgend seizoen OF dat hij veel beter gaat spelen.

Salaristechnisch zou dat wel mooi zijn want dat nu is Micky nog de enige die boven het huidige plafond uitkomt(toch?). Het werkt natuurlijk niet mee dat hij al weken niet meer speelt en dat hij nog steeds niet echt constant is.
Ik hoop echt met alles wat ik heb dat Ajax ebicilio eruit knikkert voor volgend seizoen OF dat hij veel beter gaat spelen.

El Hamdaoui verdient het meeste van iedereen. Sulejmani verdient rond de 1,7 miljoen per jaar als ik me niet vergis, El Hamdaoui zit boven de 2 miljoen. Ik verwacht dat Janssen, van der Wiel en Vertonghen ook wel goed zullen verdienen. Wat wel opvallend is, is dat gasten zoals Aissati en Bulykin ook gewoon rond de 1 miljoen euro zitten. Ronduit belachelijk natuurlijk, Bulykin is nummer 3 in de pikorde voor de spitspositie. Daarnaast zal een aankoop als Elia natuurlijk ook een enorm salaris hebben.

Ik hoop ook dat er nu eens duidelijk en hard doorgeselecteerd gaat worden, maar dat is natuurlijk best lastig. Je kunt wel Ebecilio, Ozbiliz en Lukoki wegsturen, maar dan wordt de spoeling wel erg dun. In de jeugd staan geen vervangers klaar en dan ben je dus afhankelijk van aankopen. Daarom is het zo belangrijk dat het niveau van de jeugdopleiding omhoog gaat. Gelukkig wordt daar hard aan gewerkt. Vooral bij de lichting 1997-98 zitten enkele goede tot heel goede spelers. Dat is echt iets om naar uit te kijken.

In ieder geval dit jaar weer kampioen en volgend jaar CL.:)

Je weet het natuurlijk nooit in het voetbal, maar De Boer zegt de ambitie te hebben om vele jaren bij Ajax te willen blijven. Lijkt mij goed voor de club. Samen met al die andere voetballers in de organisatie heb ik er wel vertrouwen in dat er weer mooie talenten door gaan breken de komende jaren. Vooral als de basis van het elftal het komende seizoen goed staat.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 21:59 ----------

Zou Co trouwens stiekem lachen als hij naar de ranglijst kijkt?:D

Gewoon je verlies nemen met Sulejmani (10 miljoen of meer tov vaan aankoop) Imbicillio en Ozbiliz dumpen en twee fatsoenlijke vleugelspitsen erbij!

Ik zeg: doen!

Er is overigens uitgerekend dat er dit jaar ruim 5 miljoen aan premies wordt uitgekeerd aan de selectie. Eigenlijk idioot natuurlijk, de startpremie van de Champions League is dus bijna al weer uitgegeven. Maar dan wel moeilijk doen over het salaris van Aissati...

elia en babel ?

Ajax & Sulejmani opnieuw in gesprek

Ajax en Miralem Sulejmani zullen volgende week opnieuw in gesprek gaan over een nieuw contract, althans dat meldde Voetbal International maandagavond. Het contract van de aanvaller loopt medio 2013 af.

Eerdere onderhandelingen liepen stuk, omdat de twee partijen er niet uitkwamen over het salaris van de aanvaller. Sulejmani is een van de grootverdieners bij de Amsterdammers en zou een deel van zijn salaris in moeten leveren. De Serviër was het hier niet mee eens, en wacht dus nu op een nieuw gesprek.

Sulejmani werd ruim 4 jaar geleden naar Amsterdam gehaald, door toenmalig hoofdtrainer Marco van Basten voor ruim 16 miljoen euro. De Serviër wist dit seizoen elf keer te scoren in 22 competitiewedstrijden.

Mag van mij weg. Verdient veel te veel in vergelijking met zn getoonde prestaties imo & aangzn hij niks wil inleveren blijft er denk ik maar één optie over

Verder nieuws :

Newcastle United geïnteresseerd in Boilessen.
' Hebben 7 miljoen euro over, Boilessen zou moeten concurreren met Davide Santon voor de linksback positie '

Man. United & Arsenal melden zich voor Vertonghen.

Boulahrouz sluit vertrek naar Ajax uit.

Ajax wil contract Aissatt verlengen.

Rodney Sneijder wil niet terug naar Ajax. ' in Utrecht ligt mijn hart '

Laatst bewerkt:
Mag van mij weg. Verdient veel te veel in vergelijking met zn getoonde prestaties imo & aangzn hij niks wil inleveren blijft er denk ik maar één optie over

Verder nieuws :

Newcastle United geïnteresseerd in Boilessen.
' Hebben 7 miljoen euro over, Boilessen zou moeten concurreren met Davide Santon voor de linksback positie '

Man. United & Arsenal melden zich voor Vertonghen.

Boulahrouz sluit vertrek naar Ajax uit.

Ajax wil contract Aissatt verlengen.

Rodney Sneijder wil niet terug naar Ajax. ' in Utrecht ligt mijn hart '

boilessen is volgens mij nog niet klaar voor het engelse voetbal. Laat hem eerst maar eens een seizoen of 2 elke wedstrijd spelen.

En wat mij betreft mag rodney lekker in utrecht blijven ! Na die 2 wedstrijden in en thuis tegen utrecht is het voor mij duidelijk! er is maar 1 echte sneijder :D

Zou Jan Vertonghen niet naar de Spurs gaan?

was zijn voorkeur ja. Kan ook gewoon trukje zijn om zijn loon wat op te drijven bij andere clubs.

Zou het eens aan zn broer moeten vragen, eergisteren wist die nog niks, of hij mocht het niet zeggen.

Tottenham heeft de voorkeur... Maar dat Arsenal & Man U zich melden is alleen maar goed voor de prijs, met wat geluk verhoogt Tottenham zo haar bod.. Als 't goed is staat t nu op 10-12 mil.

Denk uiteindelijk wel dat Vertonghen voor Tottenham kiest, maar is natuurlijk leuk als Ajax wat extra mil vangt doordat Man U. & Arsenal zich gemeld hebben & Tottenham zich daardoor genoodzaakt ziet op haar bod te verhogen om t wat aantrekkelijker te maken.;)

Tottenham heeft de voorkeur... Maar dat Arsenal & Man U zich melden is alleen maar goed voor de prijs, met wat geluk verhoogt Tottenham zo haar bod.. Als 't goed is staat t nu op 10-12 mil.

Denk uiteindelijk wel dat Vertonghen voor Tottenham kiest, maar is natuurlijk leuk als Ajax wat extra mil vangt doordat Man U. & Arsenal zich gemeld hebben & Tottenham zich daardoor genoodzaakt ziet op haar bod te verhogen om t wat aantrekkelijker te maken.;)

Ja klopt Jan Vertonghen zou zelf graag naar Tottenham willen, Ajax vraagt minstens 12 miljoen.

Poulsen is een contract voor twee jaar aangeboden. Lijkt mij niet verkeerd. Natuurlijk geen geweldenaar, maar transfervrij en heeft een goed seizoen gehad. Als Ajax nu ook nog Narsingh binnenhaalt zijn ze goed bezig geweest. Dan is er best wat budget voor een goede centrale verdediger na het vertrek van Vertonghen, van der Wiel en misschien Sulejmani.

Terug
Naar boven