AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Hahaha, ik lees net dat Barcelona 20 miljoen euro en Tello (huurbasis) voor Eriksen heeft geboden. Ongekend. Ben benieuwd of het waar is, en zoja: of Eriksen durft te blijven.

Hahaha, ik lees net dat Barcelona 20 miljoen euro en Tello (huurbasis) voor Eriksen heeft geboden. Ongekend. Ben benieuwd of het waar is, en zoja: of Eriksen durft te blijven.
Nice, kunnen ze er gelijk zo'n mooie c1000 aanbieding maken 1+1 gratis, el hamdaoui ook gelijk kwijt.

Newcastle zit te trekken aan Anita. 'Tis hopen dat Ajax hem kan behouden.

Hoop dat van der Wiel ook nog opzout.

Als die zo blijft spelen zoals op het EK, gaat het niet gebeuren denk ik.

Hoop dat van der Wiel ook nog opzout.

Als die zo blijft spelen zoals op het EK, gaat het niet gebeuren denk ik.

Voor van der Wiel krijg je net een patatje speciaal en een milkshake. Die gast kan er echt he-le-maal niks van. Ben blij dat voor Ajax dat van Rhijn zich zo heeft weten te ontwikkelen afgelopen seizoen. Heb hoge verwachtingen van die jongen.

Ajax fans: Ajax heeft onze stemmen te winnen de belangrijkste poll - het beste team ooit! Ga in op de link en stem zo veel Ajax! We kunnen wijzen op geen einde, door te klikken op de "back" / "Reload" / "opnieuw te stemmen"! Laten we wat weinig tijd blijft voor ons om deel te nemen en te beïnvloeden deze enquête! de link- https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDZSd3dORnVTb056RlBMQ2NsVVZ0cEE6MQ#gid=0
/reported k*t spammer.

Of we geven Siem, Blind, Imbicillio en Özbiliz er gratis bij! :D Opgeruimd staat netjes!

Dream on... Als dit soort onzin in de media komt is er echt niet te melden!

Oef, Narsingh toch naar PSV?

Zou dom zijn! Ga dan lekker naar het buitenland...

hoezo dom , naar ajax is niet dom ? domme reactie zeg

Ik wil het je wel uitleggen hoor, 010 trolletje

Narsing is een talentvolle speler die een overstap van de Nederlandse subtop naar een Nederlandse topclub prefereert boven een stap naar het buitenland, ten behoeve van zijn eigen ontwikkeling.

1. De prestaties van Ajax zijn de afgelopen jaren beter dan die van PSV.
  2. Ajax speelt komend jaar CL, PSV niet
  3. Spelers die een vergelijkbare stap als Narsing hebben gemaakt naar Ajax zoals Huntelaar en Suarez, ontwikkelen zich beter dan spelers die zo'n stap maakten naar PSV (denk: Lens)
Ja, het zou dus ontzettend dom zijn als Narsing voor PSV zou kiezen. Nog dommer kan natuurlijk altijd. Voor 010 kiezen bijvoorbeeld :D maar dat laat hij wel uit zijn hoofd!

Narsingh heeft aangegeven wel een voorkeur voor PSV te hebben, als we VI mogen geloven.

Daarnaast lijkt Maher nu ook naar PSV te gaan. Dat wordt toch een aardige topselectie zo.

Zou niet inzien hoe Ajax daar ooit van kan winnen met spelers als Lukoki, Ebecilio, Blind, Koppers en van der Wiel. Daarnaast is het nog maar afwachten hoe Janssen dit seizoen voor de dag gaat komen, heeft Eriksen hopeloos gefaald en zijn Sigthorsson en Boerrigter nauwelijks in actie gekomen vorig seizoen.

het is altijd moeilijk voorspellen wat uiteindelijk de beste keuze is natuurlijk... narsingh kan het beste gaan naar de club met de beste spits, zo komt hij het beste tot zn recht denk ik, welke club dat is? geen idee? ajax iig niet (en ik ben voor ajax)... zie hem graag komen maar ik zie siem niet veel voorzetten van narsingh erin koppen

het is altijd moeilijk voorspellen wat uiteindelijk de beste keuze is natuurlijk... narsingh kan het beste gaan naar de club met de beste spits, zo komt hij het beste tot zn recht denk ik, welke club dat is? geen idee? ajax iig niet (en ik ben voor ajax)... zie hem graag komen maar ik zie siem niet veel voorzetten van narsingh erin koppen

Als jij voor Ajax bent had je best geweten dat we een andere topper voor de spits hebben, iemand die in zijn laatste interlands aan de lopende band scoorde, ook tegen topteams.

Begint met een S en eindigt op igthorsson, succes met denken

Ik wil het je wel uitleggen hoor, 010 trolletje

Narsing is een talentvolle speler die een overstap van de Nederlandse subtop naar een Nederlandse topclub prefereert boven een stap naar het buitenland, ten behoeve van zijn eigen ontwikkeling.

1. De prestaties van Ajax zijn de afgelopen jaren beter dan die van PSV.
  2. Ajax speelt komend jaar CL, PSV niet
  3. Spelers die een vergelijkbare stap als Narsing hebben gemaakt naar Ajax zoals Huntelaar en Suarez, ontwikkelen zich beter dan spelers die zo'n stap maakten naar PSV (denk: Lens)
Ja, het zou dus ontzettend dom zijn als Narsing voor PSV zou kiezen. Nog dommer kan natuurlijk altijd. Voor 010 kiezen bijvoorbeeld :D maar dat laat hij wel uit zijn hoofd!

Alsof jij mij wat als ajaxied kan uitleggen , domme reactie weer

Als jij voor Ajax bent had je best geweten dat we een andere topper voor de spits hebben, iemand die in zijn laatste interlands aan de lopende band scoorde, ook tegen topteams.

Begint met een S en eindigt op igthorsson, succes met denken

ga je nu grappig doen?
1. Siem speelt ALTIJD
2. sigthorsson is altijd geblesseert
3. sigthorsson is vrij sterk maar 1m80 hooguit? veels te klein voor een "inkop" spits a la dost (ideaal voor narsingh)

ga je nu grappig doen?
1. Siem speelt ALTIJD
2. sigthorsson is altijd geblesseert
3. sigthorsson is vrij sterk maar 1m80 hooguit? veels te klein voor een "inkop" spits a la dost (ideaal voor narsingh)

Ben ik niet helemaal met je eens. Je hoeft niet perse lang zijn om goed te kunnen koppen. Aanleg speelt hier een grote rol. Bij basketbal zie je bijvoorbeeld dat sommige kleine jongens veel rebounds pakken, door goede timing en het tactisch inschatten van situaties. Zo ook bij voetbal. Miroslav Klose is ook een speler, die niet zo heel erg lang is, maar fantastisch kan koppen.

Sigthorsson is overigens 1.85. Patrick Kluivert was 1.88, en een van de beste Nederlandse koppers in de geschiedenis van het voetbal.

Terug
Naar boven