- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, kunnen ze er gelijk zo'n mooie c1000 aanbieding maken 1+1 gratis, el hamdaoui ook gelijk kwijt.Hahaha, ik lees net dat Barcelona 20 miljoen euro en Tello (huurbasis) voor Eriksen heeft geboden. Ongekend. Ben benieuwd of het waar is, en zoja: of Eriksen durft te blijven.
Hoop dat van der Wiel ook nog opzout.
Als die zo blijft spelen zoals op het EK, gaat het niet gebeuren denk ik.
/reported k*t spammer.Ajax fans: Ajax heeft onze stemmen te winnen de belangrijkste poll - het beste team ooit! Ga in op de link en stem zo veel Ajax! We kunnen wijzen op geen einde, door te klikken op de "back" / "Reload" / "opnieuw te stemmen"! Laten we wat weinig tijd blijft voor ons om deel te nemen en te beïnvloeden deze enquête! de link- https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDZSd3dORnVTb056RlBMQ2NsVVZ0cEE6MQ#gid=0
hoezo dom , naar ajax is niet dom ? domme reactie zeg
maar dat laat hij wel uit zijn hoofd!het is altijd moeilijk voorspellen wat uiteindelijk de beste keuze is natuurlijk... narsingh kan het beste gaan naar de club met de beste spits, zo komt hij het beste tot zn recht denk ik, welke club dat is? geen idee? ajax iig niet (en ik ben voor ajax)... zie hem graag komen maar ik zie siem niet veel voorzetten van narsingh erin koppen
Ik wil het je wel uitleggen hoor, 010 trolletje
Narsing is een talentvolle speler die een overstap van de Nederlandse subtop naar een Nederlandse topclub prefereert boven een stap naar het buitenland, ten behoeve van zijn eigen ontwikkeling.
Ja, het zou dus ontzettend dom zijn als Narsing voor PSV zou kiezen. Nog dommer kan natuurlijk altijd. Voor 010 kiezen bijvoorbeeld
- De prestaties van Ajax zijn de afgelopen jaren beter dan die van PSV.
- Ajax speelt komend jaar CL, PSV niet
- Spelers die een vergelijkbare stap als Narsing hebben gemaakt naar Ajax zoals Huntelaar en Suarez, ontwikkelen zich beter dan spelers die zo'n stap maakten naar PSV (denk: Lens)
maar dat laat hij wel uit zijn hoofd!
Als jij voor Ajax bent had je best geweten dat we een andere topper voor de spits hebben, iemand die in zijn laatste interlands aan de lopende band scoorde, ook tegen topteams.
Begint met een S en eindigt op igthorsson, succes met denken
ga je nu grappig doen?
1. Siem speelt ALTIJD
2. sigthorsson is altijd geblesseert
3. sigthorsson is vrij sterk maar 1m80 hooguit? veels te klein voor een "inkop" spits a la dost (ideaal voor narsingh)