Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Poulsen is een contract voor twee jaar aangeboden. Lijkt mij niet verkeerd. Natuurlijk geen geweldenaar, maar transfervrij en heeft een goed seizoen gehad. Als Ajax nu ook nog Narsingh binnenhaalt zijn ze goed bezig geweest. Dan is er best wat budget voor een goede centrale verdediger na het vertrek van Vertonghen, van der Wiel en misschien Sulejmani.

idd niet verkeerd.

Zoals The Rock al verwachtte heeft De Boer inmiddels bevestigd dat ze ook op zoek zijn naar een "direct inzetbare reservespits," ter vervanging van Bulykin

Sulejmani met verlies verkopen en Elia of Assaidi kopen, dan worden ze met gemak weer kampioen

Dan geef ik de voorkeur aan elia echter zal hij wel het dubbele kosten kwa transfer en salaris als asasaidi.

Elia heeft afgelopen seizoen welgeteld 91 minuten gemaakt, dan heb ik liever Narsingh die er een topseizoen op heeft zitten en daarop kan voortborduren...

Sulejmani met verlies verkopen en Elia of Assaidi kopen, dan worden ze met gemak weer kampioen
Je kan mijn post ook gewoon quoten... :rolleyes:

Gewoon je verlies nemen met Sulejmani (10 miljoen of meer tov vaan aankoop) Imbicillio en Ozbiliz dumpen en twee fatsoenlijke vleugelspitsen erbij!

Ik zeg: doen!

Dan geef ik de voorkeur aan elia echter zal hij wel het dubbele kosten kwa transfer en salaris als asasaidi.

Elia heeft afgelopen seizoen welgeteld 91 minuten gemaakt, dan heb ik liever Narsingh die er een topseizoen op heeft zitten en daarop kan voortborduren...

Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar beide, Elia èn Narsing :D

Ik hoop dat Seedorf terug na Ajax komt.

Veel ervaring en kan nog geweldig voetballen.

Eriksen - Anita - Seedorf :bow:

Precies. Een beetje het Rijkaard verhaal

totaal twee verschillende voetballers , op twee andere posities - + in het italiaanse voetbal paste seedorf goed - met gatusso en ambrosini die veel werk voor hem verrichtte - hoefde daar ook niet zoveel te lopen , dan ben je volgens mij niet geschikt voor het dynamische ajax-voetbal :D

totaal twee verschillende voetballers , op twee andere posities - + in het italiaanse voetbal paste seedorf goed - met gatusso en ambrosini die veel werk voor hem verrichtte - hoefde daar ook niet zoveel te lopen , dan ben je volgens mij niet geschikt voor het dynamische ajax-voetbal :D

Zou kunnen. Bij Milan speelt Seedorf toch op links half? Zou betekenen dat hij bij Ajax op de plek van Janssen gaat staan. Dan zou het prima moeten kunnen. Janssen doet nou ook vrij weinig:D

Hij kan nooit minder lopen dan de Jong of Janssen. Seedorf terug bij Ajax zou geweldig zijn, maar dat doet hij toch niet. Niet als voetballer in ieder geval.

Op AFCA.nl staat trouwens heel netjes uitgelegd hoe ons 'Ajacieden' een traditionele huldiging door de neus is geboord omwille van de 'rellen' vorig jaar. Tevens voor de financieen afdeling hier [Link niet meer beschikbaar]

Een aantal van de redenen/feiten:

De gemeente Amsterdam schatte het aantal te verwachten supporters te laag in: 50 duizend. Dit was natuurlijk erg naïef gedacht na aantal jaar geen kampioen. Er kwamen 100.000

- Op een aantal van 100.000 toeschouwers werden er 64 personen opgepakt, dat is 0,064%. Daarvan hadden er slechts twee een clubcard van Ajax;

- Geluidstorens en bouwsteigers waren niet afgesloten, waardoor supporters die niets zagen erin klommen om de festiviteiten op het podium beter te kunnen zien;

M.a.w. laat het maar uit de hand lop en een keer (zaaien)dan kunnen we de keren daarop verbieden (oogsten).

Frank zegt Nee tegen Liverpool

Frank de Boer heeft ‘nee’ gezegd tegen een poging van Liverpool om hem aan te trekken als opvolger van de ontslagen Kenny Dalglish. De prestaties van de voormalige international bij Ajax zijn ook in het buitenland opgevangen en de diep weggezakte traditieclub uit Liverpool hoopte dat De Boer de club terug aan de top zou willen brengen.

“Ik ben vereerd door het verzoek, maar ben pas net bezig met Ajax. In Amsterdam zijn we een nieuwe weg ingeslagen en die wil ik samen met de club en Wim Jonk en Dennis Bergkamp, mijn collega’s uit het technisch hart, tot een goede einde brengen. Daarom blijf ik de komende jaren trouw aan Ajax”, zei De Boer.

Vorige week liet financieel directeur Jeroen Slop al weten dat hij in aanloop naar het nieuwe seizoen met De Boer om tafel wil zitten om diens contract tot medio 2014 om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd weet de De Telegraaf.

Deel dit nieuws

Verstandige keuze

[Link niet meer beschikbaar]

Hnnnnng!

Weet iemand of de deal met Vertonghen nu definitief rond is? En ik las op Twitter laatst dat van der Wiel naar Chelsea ging voor 10 miljoen. Ook al definitief? Ik hoop het wel, want ik vind hem echt niet meer zo goed als dat 'ie was. Ook bij Oranje veel minder dreigend en oogt aardig onzeker.

Verder ook gelezen dat Poulsen niet naar Ajax wilde komen, omdat ie het niet als een stap omhoog zag. Zou jammer zijn, maar geen ramp.

Weet iemand of de deal met Vertonghen nu definitief rond is? En ik las op Twitter laatst dat van der Wiel naar Chelsea ging voor 10 miljoen. Ook al definitief? Ik hoop het wel, want ik vind hem echt niet meer zo goed als dat 'ie was. Ook bij Oranje veel minder dreigend en oogt aardig onzeker.

Verder ook gelezen dat Poulsen niet naar Ajax wilde komen, omdat ie het niet als een stap omhoog zag. Zou jammer zijn, maar geen ramp.

Deal met Vertonghen is nog niet definitief
En de deal tussen Van der Wiel & Chelsea ook niet... Chelsea bied als t goed is wel de 10 miljoen alleen had gelezen dat Van der Wiel na 't EK beslist waar die naartoe gaat ;)

Terug
Naar boven