Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Ben ik niet helemaal met je eens. Je hoeft niet perse lang zijn om goed te kunnen koppen. Aanleg speelt hier een grote rol. Bij basketbal zie je bijvoorbeeld dat sommige kleine jongens veel rebounds pakken, door goede timing en het tactisch inschatten van situaties. Zo ook bij voetbal. Miroslav Klose is ook een speler, die niet zo heel erg lang is, maar fantastisch kan koppen.

Sigthorsson is overigens 1.85. Patrick Kluivert was 1.88, en een van de beste Nederlandse koppers in de geschiedenis van het voetbal.

denk eens aan hans gilhaus - klein maar ongeevenaard - hugo sanchez van real madrid was ook zo'n kleine spits maar wel met ongelooflijke timing

Verthongen lijkt gewoon te blijven, kwestie van centjes schijnt het. Hij krijgt 15% en Ajax wil dan vast een hoger bedrag van Tottenham. Jammer dat Ajax ophef maakt.....vindt Verthongen een oprechte Ajacied en die dien je waardig te behandelen.

Jan Vertonghen had niet gedacht dat hij vandaag de dag nog Ajacied zou zijn. De Belg heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar Tottenham Hotspur, maar de transfer naar Londen is nog steeds niet rond. 'Dit is heel zonde,' vindt de Belg zelf. 'Eén voordeel: Ajax heeft een goede trainer die mij kent, weet wat hij aan mij heeft en ik kom in een goede, stabiele ploeg terecht. Dan maar drie keer op een rij kampioen worden met Ajax.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/ar...-drie-keer-kampioen-met-Ajax.dhtml?show=react

ga je nu grappig doen?
1. Siem speelt ALTIJD
2. sigthorsson is altijd geblesseert
3. sigthorsson is vrij sterk maar 1m80 hooguit? veels te klein voor een "inkop" spits a la dost (ideaal voor narsingh)

Sigthorsson altijd geblesseerd? Waar heb je het over man, hij heeft 1 blessure gehad waardoor hij dit seizoen 14 wedstrijden gespeeld. Daarvoor bij AZ gewoon 32 wedstrijden in 1 seizoen.

Punt 1 volgt natuurlijk uit punt 2, lijkt me logisch. Als Sigthorsson weer fit is, dan speelt hij gewoon in de spits.

En grappig dat je lengte als graadmeter neemt voor koppen:

Volledige naam Kolbeinn Sig*órsson
Geboortedatum 14 maart 1990 [22]
Geboorteplaats Reykjavik, IJsland
Lengte 185 cm
Gewicht 76 kg

Volledige naam Siem de Jong
Geboortedatum 28 januari 1989
Geboorteplaats Aigle, Zwitserland
Lengte 185 cm
Gewicht 76 kg

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 12:17 ----------

Verbaas me overigens over het feit dat Maher PSV een stap hoger ziet. Hoe dan?

Hopen dat Narsingh binnenkort gewoon rondkomt met Ajax, Sulejmani en El Hamdaoui snel verkocht worden en we ons zonder verdere veranderingen kunnen richten op titel #32.

vind je 1m85 groot? dost is way groter toch? besides, sigthorsson ziet er kleiner uit...

Is Elia overigens nog een kandidaat als Narsingh niet komt?

Wat mij betreft wel! :D

Ik twijfel, heeft echt amper gespeeld bij Juve, volgens mij nog niet eens 1 volle wedstrijd... Zal dus de eerste 5 of 10 wedstrijden nog helemaal "in" moeten komen (dat gebeurt niet tegen die amateurs lijkt mij).

Laatst bewerkt:
Ik twijfel, heeft echt amper gespeeld bij Juve, volgens mij nog niet eens 1 volle wedstrijd... Zal dus de eerste 5 of 10 wedstrijden nog helemaal "in" moeten komen (dat gebeurt niet tegen die amateurs lijkt mij).

Tsja, er moet toch een rechtsbuiten komen. Ik zou ook echt geen idee hebben wie ze nu moeten halen.

Overigens zal Matavz wel helemaal op het tweede plan raken bij PSV. Narsingh rechtsbuiten, Lens in de spits, Mertens linksbuiten. En Matavz is natuurlijk totaal geen pinchhitter, of iets in die richting. Gewoon 7,5 miljoen weggegooid.

Matavz heeft 5 mil gekost.

Lens gaat verkocht worden en als dit niet het geval is, gaat hij op de bank zitten. Narsingh is ook gehaald om Matavz beter te laten renderen. Want dit was met dries kom naar binnen en labyad die geen voorzet kan geven en ook geen rechtsbuiten is, niet het geval.

Misschien Lens dan wel naar Ajax? :o

Nee dat denk ik niet. Lens heeft ook 5 mil gekost en psv wil daar denk ik wel wat voor terug krijgen. Hij is toe aan het buitenland denk ik.

Iemand een idee waarom er geen kaartjes voor 425 (410) te krijgen zijn voor de wedstrijd tegen Celtic? Evenals geen kaartjes voor de F-side? Het is niet uitverkocht, maar met 6 kaarten van 425 geprobeerd en niet gelukt..

Hamdaoui naar Fiorentina voor een kleine miljoen euro. Dan wordt er in de media gezegd dat er flink verlies wordt gemaakt. Ik beschouw dat als 3x1,5mln salaris+1mln = 5,5mln winst, haha.

Overigens hebben ze zich weer gemeld voor Narsingh. Ben benieuwd of daar nou nog wat uit gaat komen.

El hamlap weg is altijd een win win idd, opzouten met die kakkerlak! Narsingh moeten ze echt hun best voor doen!!! Derk op links, Narsingh op rechts en Sig in de spits is het ticket voor de 32e ouwe.

Ajacied Mounir El Hamdaoui vertrekt definitief naar Fiorentina, als we De Telegraaf moeten geloven tenminste. De Marokkaanse aanvaller tekent een contract voor drie jaar in de Italiaanse stad. De twee clubs waren woensdagmiddag al rond, in de avond bereikte El Hamdaoui ook zijn akkoord met de club. Afgelopen winter ging de transfer op het laatste moment nog niet door. Ajax wilde nog een bankgarantie, maar daarvoor was het al te laat.

Zijn zaakwaarnemer Sigi Lens heeft ditmaal ervoor gezorgd dat de transfer zo snel mogelijk rond zou zijn, met succes. Dit seizoen mocht El Hamdaoui zich melden bij het tweede elftal van de club. Hij leeft al tijden in onmin met Ajax-trainer Frank de Boer. Ten tijden van Martin Jol kwam de speler voor ongeveer vijf miljoen euro naar Amsterdam, na de komst van Frank de Boer speelde hij nog sporadisch.

Het ontvangen transferbedrag, dat volgens de meest concrete berichtgeving rond de 850.000 euro bedraagt, zal naar alle waarschijnlijkheid opnieuw geïnvesteerd worden. In combinatie met het vrijgekomen salaris (1,8 miljoen euro op jaarbasis) lijkt de weg voor Luciano Narsingh naar Ajax vrij. Ook PSV ligt op de loer, maar die zijn nog druk bezig met het sprokkelen van geld.

Tis effe afwachten tot t officieel bevestigd word maar t zal wel waar zijn..

Vertonghen schijnt inmiddels alsnog bijna rond te zijn. Is ook beter voor alle betrokken partijen :)

Terug
Naar boven