Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Na 27 minuten staat het al 3-0 voor Ajax tegen Celtic. Fischer en Dijks lijken het goed te doen. Die Fischer man. Niet normaal. Die gast gaat over twee of drie jaar echt voor 40 miljoen weg.

Klopt, met die jongen hebben we goud in handen. Volgens de mensen die de jeugd echt op de voet volgen is hij beter en bepalender dan dat Eriksen op die leeftijd was. Hij zal z'n ups en downs nog krijgen, maar het is zo'n heerlijke voetballer. Als er vandaag een middenvelder met een goede steekpass achter hem had gestaan had hij zo 3 of 4 keer alleen voor de keeper kunnen staan. Ik hoop dat Eriksen en hij elkaar gaan vinden. Dan nog Boilesen erbij die aan de linkerkant in de ruimte kan duiken die Fischer laat vallen en de linkerkant van het elftal staat als een huis. Ik durf zelfs te zeggen dat een linkerkant met Boilesen, Eriksen en Fischer een van de meest getalenteerde linkerkanten van Europa is.

Grappig kereltje ook: http://eredivisielive.nl/video/67803-fischer-ik-heb-een-goed-gevoel.html

Hier begrijp ik helemaal niks van. Miyaichi is het beste vanaf links. De interesse in Assaidi wordt ontkent omdat ze hem het beste vinden aan de linkerkant en iemand voor de rechterkant zoeken. Waarom dan wel voor Miyaichi gaan?

Bericht is alweer tegengesproken;)

Bericht is alweer tegengesproken;)

Yep, ik heb het gezien. Gelukkig maar.

Overigens zat Hennie Spijkerman gisteravond in het vliegtuig om een speler te gaan bekijken. Ik ben benieuwd waar hij zat. Volgens mij speelde Malaga gisteren, ik hoop niet dat hij daar was voor Mathijsen.

Yep, ik heb het gezien. Gelukkig maar.

Overigens zat Hennie Spijkerman gisteravond in het vliegtuig om een speler te gaan bekijken. Ik ben benieuwd waar hij zat. Volgens mij speelde Malaga gisteren, ik hoop niet dat hij daar was voor Mathijsen.

Ze zoeken wel iemand met ervaring, dus geen rare gedachtegang.

Maar met een stabiele verdediging heb ik wel het vertrouwen dat Ajax weer kampioen wordt. Goede balans op het middenveld, mede dankzij Anita, en als Sighthorsson dit seizoen de smaak te pakken heeft!

Ze zoeken wel iemand met ervaring, dus geen rare gedachtegang.

Maar met een stabiele verdediging heb ik wel het vertrouwen dat Ajax weer kampioen wordt. Goede balans op het middenveld, mede dankzij Anita, en als Sighthorsson dit seizoen de smaak te pakken heeft!

Klopt, maar dan hoop ik toch niet op Mathijsen.

Sigthorsson kan belangrijk voor ons worden, maar ik heb serieuze twijfels bij zijn fysieke gesteldheid. Hij is nog geen 1 seizoen in zijn hele profcarrière fit gebleven.

Daarnaast is een extra rechtsbuiten echt geen overbodige luxe. Ebecilio, Özbiliz en Lukoki kunnen echt het niveau niet aan.

Klopt, maar dan hoop ik toch niet op Mathijsen.

Sigthorsson kan belangrijk voor ons worden, maar ik heb serieuze twijfels bij zijn fysieke gesteldheid. Hij is nog geen 1 seizoen in zijn hele profcarrière fit gebleven.

Daarnaast is een extra rechtsbuiten echt geen overbodige luxe. Ebecilio, Özbiliz en Lukoki kunnen echt het niveau niet aan.

Een goede rechtsbuiten is idd geen overbodige luxe. Ik hoop ook dat Overmars ons gaat verrassen!

En ook hopen dat Sigthorsson fit blijft het hele seizoen, maar dat was 'ie vorig jaar ook niet en toch kampioen :)

Ik ben vooral benieuwd of Janssen de bank op gaat.

Ben benieuwd wie de nieuwe verdediger gaat worden. Musacchio van Villarreal wordt gezegt in de wandelgangen, Matthijsen ook.

Een goede rechtsbuiten is idd geen overbodige luxe. Ik hoop ook dat Overmars ons gaat verrassen!

En ook hopen dat Sigthorsson fit blijft het hele seizoen, maar dat was 'ie vorig jaar ook niet en toch kampioen :)

Klopt, maar dat we vorig jaar kampioen zijn geworden kwam volgens mij toch vooral door dat de concurrentie opeens punten liet liggen. Overigens vind ik dat de Jong het als spits best aardig deed vorig jaar.

Ik ben vooral benieuwd of Janssen de bank op gaat.

Dat lijkt me toch wel. De Jong is aanvoerder en speelt altijd, Anita lijkt ook een zekerheid en Eriksen op de bank lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik hoop in ieder geval niet dat Eriksen als links of rechtsbuiten wordt ingezet.

Ben benieuwd wie de nieuwe verdediger gaat worden. Musacchio van Villarreal wordt gezegt in de wandelgangen, Matthijsen ook.

Hoe kom je aan de naam Musacchio? Die heb ik nog nergens gehoord.

Gelezen in diverse fora.

Zou best kunnen, villareal is gedegradeerd en zou daardoor genegen zijn om te verkopen.

Niet echt relevant, maar ik kwam net deze foto tegen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is toch wel een verschil met Theo Janssen van wie de buik over de broek hangt. Dat de Boer nog serieus durft te zeggen dat Seedorf nooit een optie was omdat hij niet meer in de speelstijl van Ajax past, maar dan wel Janssen halen.

Negergenen

Misschien omdat hij toch al wist dat Seedorf niet meer in nl zou spelen.

Nieuwe spits?

Ene Sana uit Zweden schijnt er aangetrokken te zijn. ???

"Vitesse in vergevorderde onderhandelingen met Ajax over Janssen"

Zo zouden we in één zomer van van zo'n beetje alle oude en overbodige spelers verlost zijn :D Nu nog wat kwaliteit erbij en het is helemaal feest. We staan er iig een stuk gezonder voor! :)

Ondanks dat Frank de Boer van het grootste probleem wordt afgeholpen, weet ik het toch allemaal niet hoor. Ik vind dat er wel flink wat ervaring wordt ingeleverd op deze manier. Siem de Jong is de oudste speler van de selectie zo ongeveer? Daarnaast is er ook nog de bekende interesse voor Anita.

Het is toch wel lekker als je Janssen klaar hebt staan als Siem de Jong of Eriksen geblesseerd/geschorst is. Nu moet Schone spelen. Of Serero misschien?

Ondanks dat Frank de Boer van het grootste probleem wordt afgeholpen, weet ik het toch allemaal niet hoor. Ik vind dat er wel flink wat ervaring wordt ingeleverd op deze manier. Siem de Jong is de oudste speler van de selectie zo ongeveer? Daarnaast is er ook nog de bekende interesse voor Anita.

Het is toch wel lekker als je Janssen klaar hebt staan als Siem de Jong of Eriksen geblesseerd/geschorst is. Nu moet Schone spelen. Of Serero misschien?

Ik zie liever Schone en Serero dan Janssen eigenlijk. Bij een bod van boven de 2 miljoen zou ik hem direct verkopen. De Bruyne heeft aangegeven weg te willen bij Chelsea, ik zou direct een bod neerleggen. Anders eens navragen bij AZ wat Maher echt moet kosten. Wat mij betreft gaat kwaliteit altijd boven ervaring. Ik vind de ervaring van Janssen niet veel toevoegen, het is geen speler die andere spelers coacht of neerzet. Anita coacht veel meer bijvoorbeeld.

Vermeer is overigens ouder dan de Jong :) De interesse in Anita schijnt trouwens niet echt te zijn. Overmars heeft aangegeven dat Newcastle geen enkel contact met Ajax heeft gezocht. Het is niet uit te sluiten dat de zaakwaarnemer van Anita de interesse van Newcastle heeft verzonnen om zo met hogere eisen de gesprekken rondom de contractverlenging in te kunnen gaan.

Serero, echt? Geweldige technische speler, maar heeft, voor zover ik heb kunnen zien, totaal geen pass of schot in de benen. Ik denk dat 'ie een penalty niet eens over de doellijn geschopt krijgt. Die is volgens mij gewoon nog niet goed genoeg. Wel lekker snel en vaardig. Maar als aanvallende middenvelder 0,0 doelgevaar. Dan ben je wat mij betreft nog niet ver genoeg in de ontwikkeling.

Janssen heeft gewoon de mogelijkheid om geweldige openingen te vinden. Zeker tegen tegenstanders waar 'ie ruimte krijgt. De onderste tien ploegen van de Eredivisie zeg maar. Tegen ploegen die hoger staan hoef je hem inderdaad niet op te stellen. Is natuurlijk ook wel lekker om zo'n linkspoot te hebben voor vrije trappen en corners.

'Tis daarnaast nog maar de vraag of Schone, die tot nu toe nog niets bijzonders heeft gepresteerd, zich kan meten aan het gewenste niveau van Ajax.

Ik ben niet zo optimistisch. Ik had Lodeiro dolgraag zien blijven. Vind dat echt een fantastische speler. Had een hele mooie optie geweest als vervanger van Eriksen of de Jong.

Terug
Naar boven