- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Na 27 minuten staat het al 3-0 voor Ajax tegen Celtic. Fischer en Dijks lijken het goed te doen. Die Fischer man. Niet normaal. Die gast gaat over twee of drie jaar echt voor 40 miljoen weg.
Klopt, met die jongen hebben we goud in handen. Volgens de mensen die de jeugd echt op de voet volgen is hij beter en bepalender dan dat Eriksen op die leeftijd was. Hij zal z'n ups en downs nog krijgen, maar het is zo'n heerlijke voetballer. Als er vandaag een middenvelder met een goede steekpass achter hem had gestaan had hij zo 3 of 4 keer alleen voor de keeper kunnen staan. Ik hoop dat Eriksen en hij elkaar gaan vinden. Dan nog Boilesen erbij die aan de linkerkant in de ruimte kan duiken die Fischer laat vallen en de linkerkant van het elftal staat als een huis. Ik durf zelfs te zeggen dat een linkerkant met Boilesen, Eriksen en Fischer een van de meest getalenteerde linkerkanten van Europa is.
Grappig kereltje ook: http://eredivisielive.nl/video/67803-fischer-ik-heb-een-goed-gevoel.html

Nu nog wat kwaliteit erbij en het is helemaal feest. We staan er iig een stuk gezonder voor!