XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Ik zie liever Schone en Serero dan Janssen eigenlijk. Bij een bod van boven de 2 miljoen zou ik hem direct verkopen. De Bruyne heeft aangegeven weg te willen bij Chelsea, ik zou direct een bod neerleggen.

De Bruyne zou zo goed als zeker op leenbasis naar werder bremen gaan.

De Bruyne zou zo goed als zeker op leenbasis naar werder bremen gaan.

Ik snap niet dat zo'n jongen naar Engeland is gegaan. De enige goede club voor hem was Ajax geweest. Die hem serieus af kunnen leveren als DE topper van de komende jaren.

Serero, echt? Geweldige technische speler, maar heeft, voor zover ik heb kunnen zien, totaal geen pass of schot in de benen. Ik denk dat 'ie een penalty niet eens over de doellijn geschopt krijgt. Die is volgens mij gewoon nog niet goed genoeg. Wel lekker snel en vaardig. Maar als aanvallende middenvelder 0,0 doelgevaar. Dan ben je wat mij betreft nog niet ver genoeg in de ontwikkeling.

Janssen heeft gewoon de mogelijkheid om geweldige openingen te vinden. Zeker tegen tegenstanders waar 'ie ruimte krijgt. De onderste tien ploegen van de Eredivisie zeg maar. Tegen ploegen die hoger staan hoef je hem inderdaad niet op te stellen. Is natuurlijk ook wel lekker om zo'n linkspoot te hebben voor vrije trappen en corners.

'Tis daarnaast nog maar de vraag of Schone, die tot nu toe nog niets bijzonders heeft gepresteerd, zich kan meten aan het gewenste niveau van Ajax.

Ik ben niet zo optimistisch. Ik had Lodeiro dolgraag zien blijven. Vind dat echt een fantastische speler. Had een hele mooie optie geweest als vervanger van Eriksen of de Jong.

Eens over Serero, maar zie hem toch nog liever dan Janssen, puur door zijn manier van spelen. Ik vind Janssen zeer weinig toevoegen. Hij loopt de hele wedstrijd in dezelfde 30 vierkante meter en als hij de bal krijgt trapt hij hem het liefst zo ver mogelijk weg.

Overigens vind ik de vrije trappen van Janssen niet bijzonder, zeker niet de vrije trappen die direct op doel gaan. Ik kan me er geen 1 herinneren die hij er in heeft geschoten.

Ik had Lodeiro ook graag zijn blijven, sinds dat die jongen bij Ajax kwam pleitte ik al voor een basisplaats. Ik vind het nog steeds doodzonde dat we nooit een middenveld met Lodeiro, Eriksen en Anita hebben gehad. Ik denk namelijk dat we iedereen ondersteboven hadden getikt. Op de Olympische spelen liet hij het ook weer zien, nadat hij er in kwam zat er meteen veel meer voetbal in de ploeg.

Ik snap niet dat zo'n jongen naar Engeland is gegaan. De enige goede club voor hem was Ajax geweest. Die hem serieus af kunnen leveren als DE topper van de komende jaren.

Ik begrijp dat ook niet. Ik denk dat hij zijn oren heeft laten hangen naar Lukaku en Courtois, maar hij had toch kunnen weten dat de concurrentie moordend zou zijn. Een jaar verhuur aan Werder Bremen schiet ook niets op, ik vind hem niet gemaakt voor het Duitse voetbal.

Grappig detail is overigens dat Ajax hem geen 6-8 miljoen waard vond en daarom nooit echt interesse heeft getoond.

Snap ook echt niet dat Lodeiro weg moest bij Ajax. Toch gewoon een goede voetballer? En ook niet eentje die de kantjes er vanaf loopt volgens mij.

Maar wie wordt nou die centrale verdediger die Jan op moet volgen??

Snap ook echt niet dat Lodeiro weg moest bij Ajax. Toch gewoon een goede voetballer? En ook niet eentje die de kantjes er vanaf loopt volgens mij.

Had volgens mij veel potentie, maargoed ze doen maar.. Zien einde van t seizoen wel of Frank er goed aan gedaan heeft.

Jammer dat Lodeiro nooit echt een kans heeft gekregen. Veel geblesseerd geweest en had Eriksen voor zich. Al had ik graag een middenveld met Eriksen, Lodeiro en Anita gezien...

Lodeiro liep in dertig minuten evenveel als Theo Janssen in veertien wedstrijden. Die gast liep altijd als een kip zonder kop te jagen :roflol: - Vond het overigens wel heerlijk om naar te kijken. Ik houd daar wel van.

Ze gaan nu beginnen tegen Southampton!

Lodeiro liep in dertig minuten evenveel als Theo Janssen in veertien wedstrijden. Die gast liep altijd als een kip zonder kop te jagen :roflol: - Vond het overigens wel heerlijk om naar te kijken. Ik houd daar wel van.

Ik ook. Lekker fel en hij kan ook wel wat met een bal. Zo'n iemand kan toch een doorbraak forceren in een wedstrijd. Maar helaas.....

True, maar hij hield het ook nog eens 90 minuten vol. Altijd in beweging, altijd aanspeelbaar en denkt altijd vooruit. Die jongen gaan we nog wel een keer terug zien in Europa, dat weet ik zeker.

Jammer dat Lodeiro nooit echt een kans heeft gekregen. Veel geblesseerd geweest en had Eriksen voor zich. Al had ik graag een middenveld met Eriksen, Lodeiro en Anita gezien...

wel een voetballend middenveld -europees gezien word je hiermee weggeblazen - alleen barca kan het zich permiteren om drie spelers op te stellen van 1m50;)

wel een voetballend middenveld -europees gezien word je hiermee weggeblazen - alleen barca kan het zich permiteren om drie spelers op te stellen van 1m50;)

Goed genoeg om de Eredivisie te domineren. En ik ben realistisch genoeg om in te zien dat we de CL toch niet gaan winnen ;)

Europees wordt je met Janssen en de Jong ook weggeblazen. Dan ga ik liever ten onder met mooi voetbal.

Wij Nederlanders , moeten blijven dromen anders verliezen we onze identiteit , trouwens jullie dominantie vond ik wel meevoetballen hoor Marvin , gezien een slecht PSV / Twente en de late ineenstorting van Az - ben jezeker vergeten

Wij Nederlanders , moeten blijven dromen anders verliezen we onze identiteit , trouwens jullie dominantie vond ik wel meevoetballen hoor Marvin , gezien een slecht PSV / Twente en de late ineenstorting van Az - ben jezeker vergeten

Niet om 't een of 't ander hoor. Maar volgens mij heeft Ajax een stuk of 18 wedstrijden op rij gewonnen toen het middenveld eenmaal stond.

Wat dacht je dan, lucky Ajax zeker?

Haha volgens mij is 18 wedstrijden winnen op rij wel zo'n beetje de definitie van domineren.

Terug
Naar boven