Serero, echt? Geweldige technische speler, maar heeft, voor zover ik heb kunnen zien, totaal geen pass of schot in de benen. Ik denk dat 'ie een penalty niet eens over de doellijn geschopt krijgt. Die is volgens mij gewoon nog niet goed genoeg. Wel lekker snel en vaardig. Maar als aanvallende middenvelder 0,0 doelgevaar. Dan ben je wat mij betreft nog niet ver genoeg in de ontwikkeling.
Janssen heeft gewoon de mogelijkheid om geweldige openingen te vinden. Zeker tegen tegenstanders waar 'ie ruimte krijgt. De onderste tien ploegen van de Eredivisie zeg maar. Tegen ploegen die hoger staan hoef je hem inderdaad niet op te stellen. Is natuurlijk ook wel lekker om zo'n linkspoot te hebben voor vrije trappen en corners.
'Tis daarnaast nog maar de vraag of Schone, die tot nu toe nog niets bijzonders heeft gepresteerd, zich kan meten aan het gewenste niveau van Ajax.
Ik ben niet zo optimistisch. Ik had Lodeiro dolgraag zien blijven. Vind dat echt een fantastische speler. Had een hele mooie optie geweest als vervanger van Eriksen of de Jong.