AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Ajax speelt nu tegen Norwich. Denswil staat links centraal achterin en laat zien waarom hij daar moet spelen en niet Blind. Sterk in de duels, verdedigend goed, snel, goede trap..eigenlijk alles wat Blind niet heeft. Schone speelt ook sterk, speelt alsof hij al jaren bij Ajax rondloopt. De Boer moet enkele lastige knopen doorhakken. Ik denk dat het voor Janssen goed is om naar Vitesse te gaan, spelers als Schone, de Jong, Eriksen maar ook Serero zijn hem voorbij.

Ajax speelt nu tegen Norwich. Denswil staat links centraal achterin en laat zien waarom hij daar moet spelen en niet Blind. Sterk in de duels, verdedigend goed, snel, goede trap..eigenlijk alles wat Blind niet heeft. Schone speelt ook sterk, speelt alsof hij al jaren bij Ajax rondloopt. De Boer moet enkele lastige knopen doorhakken. Ik denk dat het voor Janssen goed is om naar Vitesse te gaan, spelers als Schone, de Jong, Eriksen maar ook Serero zijn hem voorbij.

Heb de wedstrijd niet gezien, maar een 1-1 tegen Norwich is nou niet echt denderend te noemen. Volgende week is het natuurlijk wel al aan, met de topper voor de JC Schaal.

Norwich is toch niet een hele slechte club als ik me vergis maar 1-1 is nou niet echt super ofzo.

Ajax speelde bijna volledig met een B-team en domineerde bijna de hele wedstrijd. Alleen werden er weinig echte kansen gecreerd. Denswil gaf af en toe toch lekkere passes.. Van mij mag hij samen met Dijks en Fischer er bij blijven. Lukoki doet het ook steeds beter, alleen zijn voorzet kan beter.

Heb de wedstrijd niet gezien, maar een 1-1 tegen Norwich is nou niet echt denderend te noemen. Volgende week is het natuurlijk wel al aan, met de topper voor de JC Schaal.

Klopt, maar Ajax speelde met alle reserves. Daarnaast speelde Norwich echt met 11 man op eigen helft, bizar om te zien. Het spel was wel aardig, veel passes, maar te weinig daadkracht voorin. Een voorhoede met Ebecilio, Klaassen en Lukoki brengt niets.

Janssen als voetballer kan je best missen vind ik. Ben een fan van hem als speler, maar ik denk niet dat ie veel gaat brengen bij Ajax. Hij past gewoon niet in het spelletje van Ajax. Daarentegen is het wel de enige vent met een beetje ervaring in de selectie, en ook de persoon die mensen op hun fl**ker kan geven als het even niet loopt.

Als we Janssen verkopen houdt Ajax echt een kleuterklas over, met allemaal tuinkabouters van 2 turven hoog. Ik zie het dan wel weer fout gaan bij Utrecht op bezoek enzovoort. Ik wil niet zeggen dat Janssen daarom onmisbaar is, maar de ervaring die hij brengt, gecombineerd met zijn temperament , zullen dit jaar heel belangrijk kunnen zijn voor deze jonge selectie.

Onvoorstelbaar overigens dat ie weer met een te hoog vetpercentage aan de voorbereiding is begonnen. Lapzwans.

Jansen verkopen ? nee denk het niet anders krijg je een team net als feyenoord allemaal jonkies

VI meldt dat Ajax zich officieel voor Assaidi heeft gemeld. Maar die gaat toch minimaal 7 miljoen kosten, denk ik.

VI meldt dat Ajax zich officieel voor Assaidi heeft gemeld. Maar die gaat toch minimaal 7 miljoen kosten, denk ik.

Waarom zou hij meer moeten kosten dan Narsingh? Heeft nog maar een contract van een jaar en vond Narsingh vorig seizoen belangrijker. Ik denk dat hij rond de 4 mil moet gaan kosten. Wel een leuker speler, kan op links en rechts en goed in de kleine ruimtes.

Voor Ajax helaas wel waarschijnlijk, voor Galatasaray was hij 3,5 miljoen. Daarnaast heeft hij daar een salaris aangeboden gekregen wat hij bij Ajax nooit gaat krijgen en zelfs met met Galatasaray kwamen er ze niet uit. Lijkt me onbegonnen werk.

Voor Ajax helaas wel waarschijnlijk, voor Galatasaray was hij 3,5 miljoen. Daarnaast heeft hij daar een salaris aangeboden gekregen wat hij bij Ajax nooit gaat krijgen en zelfs met met Galatasaray kwamen er ze niet uit. Lijkt me onbegonnen werk.

Ik heb het idee dat Assaidi geen verkeerde jongen is. Ik heb ook het idee dat hij gewoon niet naar Moskou en Istanbul wilde en daarom maar exorbitante salarissen eiste. Ik denk dat Ajax een stuk aantrekkelijker is voor hem. Maargoed, Heerenveen vraagt de hoofdprijs. Dan volgend jaar maar. En anders, helaas. Of natuurlijk in de winterstop voor 1,5mln.

Overigens is Janssen volgens mij nu echt op weg naar Arnhem.

Er wordt nu toch al een tijdje duidelijk volgens beleid gehandeld en daarop valt verdomde weinig op aan te merken! :)

Boerrigter nog steeds geblesseerd en zowel Eriksen, Sana als van der Wiel doen niet mee morgen. Eriksen blijft zelfs het eerste duel met AZ op de bank.

Ajax moet de tweede seizoenshelft weer 14 wedstrijden op rij winnen om kampioen te worden :roflol:

Boerrigter nog steeds geblesseerd en zowel Eriksen, Sana als van der Wiel doen niet mee morgen. Eriksen blijft zelfs het eerste duel met AZ op de bank.

Ajax moet de tweede seizoenshelft weer 14 wedstrijden op rij winnen om kampioen te worden :roflol:

Ebecilio en Veltman in de selectie, Sana en Denswil niet. Onbegrijpelijk.

Ebecilio en Veltman in de selectie, Sana en Denswil niet. Onbegrijpelijk.

Van Sana is het toch niet zo gek? Die jongen heeft vier keer getraind ofzo. Denswil en Veltman ken ik niet.

Ebecilio hoeft van mij uberhaupt niet bij de selectie :roflol:

Van Sana is het toch niet zo gek? Die jongen heeft vier keer getraind ofzo. Denswil en Veltman ken ik niet.

Ebecilio hoeft van mij uberhaupt niet bij de selectie :roflol:

Dat Sana er niet bij zit kan ik begrijpen, maar die jongen is wel fit en slechter dan Ebecilio kan hij niet zijn.

Denswil ga je snel genoeg leren kennen en wanneer dat gebeurt ga je je afvragen waarom Daley Blind zo lang de voorkeur heeft gekregen. Veltman is vrij beperkt. Redelijke mandekker, maar had het in de voorbereiding zichtbaar het moeilijkst van iedereen. Zie hem als voetballer maar als een type Ooijer, eigenlijk geen Ajax verdediger.

Afgelopen dinsdag had Veltman het idd duidelijk moeilijk. Paar slechte passes, maar vooral verkeerd staan e.d. en daardoor een overtreding moeten maken.

Ik word een beetje moe van dat gezeik met Boerrigter. Die vent loop nu al driekwart jaar te kwakkelen ofzo? Schiet totaal niet op dit.

Terug
Naar boven