- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
sana mag dan fysiek nog niet klaar zijn voor de eredivisie, lukoki is rijp voor de jupiler league!
+ 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sana mag dan fysiek nog niet klaar zijn voor de eredivisie, lukoki is rijp voor de jupiler league!
Sana mag dan fysiek nog niet klaar zijn voor de Eredivisie, Lukoki is rijp voor de Jupiler league!
Laten we gelijk Alderweireld ook maar verkopen mss eindigen voor de verandering eens in het rechterrijtje.
Het is wel onbegrijpelijk dat er bij Ajax (naar het lijkt) weinig daadkrachtig gehandeld wordt. Er had toch al allang een lijstje met mogelijke vervangers van Vertonghen moeten zijn?
Zelfs met de "fitte" opstelling, denk ik dat Ajax geen kampioen wordt. PSV is gewoon oppermachtig.
Ik denk: 1. PSV 2. Ajax 3. AZ 4. Twente 5. Feyenoord

Natuurlijk is het een lachwekkende nederlaag. Maar als PSV eenmaal goed draait en er misschien nog wel wat miljoenen in een nieuwe verdediger worden gestopt (Moisander, dat kan niet anders) dan kan geen een ploeg PSV stoppen. Gewoon teveel kwaliteit. Hebben in de voor voorbereiding ook al knappe overwinningen op Benfica en Bilbao geboekt.
) en wordt Lukoki verhuurd. De Spaanse media heeft het niet over Fontas.Ben het helemaal met je eens, Vertonghen heeft al een maand of 8 geleden aangegeven weg te gaan. Wat je nu bij Ajax ziet is het resultaat van geen vertrouwen hebben in de scouting. De scouts (behalve Steen Olsen) worden niet vertrouwd en/of doen hun werk niet goed. Overmars zit nu vast aan zijn eigen kennis en die van de technische staf.
Overigens zit hij momenteel in Boekarest, waar Barcelona ook zit. De pers meldt dat hij daar is voor Andreu Fontás, maar volgens mij is dit niet juist.
PSV start het seizoen overigens goed...

Ze hebben al een verdediger gehaald, Zanka. Als ze er nog een verdediger bijhalen hebben ze er een stuk of 8. Marcelo, Hutchinson, Manolev, Bouma, Derijck, Willems, Pieters, Zanka..mis ik er nog 1? Nog een verdediger kopen lijkt me overbodig, al zie ik het nog wel gebeuren.
Ze hebben al een verdediger gehaald, Zanka. Als ze er nog een verdediger bijhalen hebben ze er een stuk of 8. Marcelo, Hutchinson, Manolev, Bouma, Derijck, Willems, Pieters, Zanka..mis ik er nog 1? Nog een verdediger kopen lijkt me overbodig, al zie ik het nog wel gebeuren.
De Spaanse media meldt overigens dat Overmars in Boekarest over Sergi Roberto en Cristian Tello heeft gesproken. Sergi Roberto wordt ik wel enthousiast van, die zou prima op de plek van Anita kunnen spelen. Tello niet echt, dat is een flankspeler. Waarom zou je die nog nodig hebben als Assaidi komt? Of misschien heeft iemand zich gemeld voor Sulejmani () en wordt Lukoki verhuurd. De Spaanse media heeft het niet over Fontas.
------Fisher---------Sigthorsson----------Lukoki------
---------Schöne -------------------de Jong-----------
------------------------Anita-------------------------
---Dijks------Blind---------Alderweireld----van Rhijn---
----------------------Vermeer------------------------