oke je hebt gelijk dat je qua fitheid kan twijfelen over de aanvallers, maar qua niveau is het voor de eredivisie genoeg...
als je kijkt naar de verdediging dan heb je alleen met v rhijn en alderweireld spelers die het aankunnen...vd wiel is al jaren niet in vorm (en heeft toch ook een aflopend contract?)
ik heb net ff de selectie erbij gepakt, weet niet of deze volledig is?(
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2012/13#Voorlopige_selectie_2012.2F2013)
als deze volledig is moet ik wel zeggen dat t qua selectie eigenlijk mager is, had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht...
wat verwacht jij dat de opstelling wordt? dan meegerekend dat assaidi zou komen...
De opstelling tegen AZ of voor de rest van het seizoen?
Tegen AZ denk ik dit:
-----Boerrigter--------Sigthorsson---------Lukoki------
---------Janssen-----------------de Jong-------------
------------------------Anita-------------------------
----Dijks--------Blind----------Alderweireld----van Rhijn-----
----------------------Vermeer------------------------
De rest van het seizoen hopelijk Eriksen op de plek van Janssen, Assaidi op de plek van Boerrigter en Sana op de plek van Lukoki. Als Boilesen fit wordt, dan graag Boilesen op de plek van Dijks. Daarnaast nog Blind er uit en daar een aankoop.
-----Assaidi----------Sigthorsson----------Sana------
---------Eriksen-------------------de Jong-------------
------------------------Anita-------------------------
----Boilesen-----Viergever-------Alderweireld----van Rhijn-----
----------------------Vermeer------------------------
Mooie linker kant
Van der Wiel heeft nog een 1-jarig contract en zal dus nog wel vertrekken. Hij is deze week geswitcht naar Raiola, dus hij zal binnenkort wel naar Italië gaan. Ik vrees alleen voor Anita, die nu ook bij Raiola zit. Waarom van zaakwaarnemer veranderen tijdens contractonderhandelingen met Ajax? Anita is een van de spelers die
moet blijven.