MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Even een gerucht, maar wil het jullie niet onthouden.

Ajax schijnt volop bezig te zijn met Assaidi. Ajax biedt 3,1 miljoen euro, Heerenveen is gezakt tot 3,3 miljoen euro. Assaidi wilt graag naar Ajax en is persoonlijk al zo goed als rond.

Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat dit gerucht waar is, maar dit komt wel van een betrouwbaar persoon af die heel dicht bij Assaidi staat en meerdere malen per week contact met hem heeft. Pin me er niet op vast, maar wilde het toch even delen.

Nice! en dit ook:
Cvitanich definitief naar Nice

en dit :D
Özbiliz bevestigt vertrek bij Ajax

Deze zomer is er toch geweldig gesaneerd. Goed nieuws voor de doorstroom van jeugd en biedt ruimte voor nieuwe spelers!

Heerenveen heeft zich vandaag gemeld voor Wildschut. 1+1+2? Hopelijk wel.

Jongens jullie hebben toch ook gezien dat jullie geluk hebben gehad dat het geen 4/5-0 is geworden zondag. Gooi een slotje op dit topic open hem volgend jaar weer :rolleyes:

Er is inderdaad goed gesaneerd nu, salarishuis zal een stuk verkleind zijn zo!

Jongens jullie hebben toch ook gezien dat jullie geluk hebben gehad dat het geen 4/5-0 is geworden zondag. Gooi een slotje op dit topic open hem volgend jaar weer :rolleyes:

Achja, de afgelopen 2 jaar hebben we de JC schaal ook niet gepakt...

Overigens heeft van der Wiel zijn oude zaakwaarnemer aan de kant gezet en zit hij nu ook bij Mino Raiola. Hij zal dus wel redelijk vlot richting Italië vertrekken.

Laatst bewerkt:
Even een gerucht, maar wil het jullie niet onthouden.

Ajax schijnt volop bezig te zijn met Assaidi. Ajax biedt 3,1 miljoen euro, Heerenveen is gezakt tot 3,3 miljoen euro. Assaidi wilt graag naar Ajax en is persoonlijk al zo goed als rond.

Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat dit gerucht waar is, maar dit komt wel van een betrouwbaar persoon af die heel dicht bij Assaidi staat en meerdere malen per week contact met hem heeft. Pin me er niet op vast, maar wilde het toch even delen.

leuke speler maar liggen daar nu echt de problemen bij ajax? ze hebben sowieso al een aanval dat het op eredivisie niveau wel redt, maar europees is het inderdaad niet goed genoeg, daar is de verdediging alleen nog een overtreffende trap van...

denk dat ze er meer aan hebben om het niveau over de linies gelijk te trekken dan vooral in aanvallend opzicht te investeren

leuke speler maar liggen daar nu echt de problemen bij ajax? ze hebben sowieso al een aanval dat het op eredivisie niveau wel redt, maar europees is het inderdaad niet goed genoeg, daar is de verdediging alleen nog een overtreffende trap van...

denk dat ze er meer aan hebben om het niveau over de linies gelijk te trekken dan vooral in aanvallend opzicht te investeren

Dat weet ik nog zo net niet. Özbiliz vertrekt, dus die zijn we kwijt. Ebecilio en Lukoki hebben het niveau niet.

Dan heb je:
- Sigthorsson
- Boerrigter
- Sana
- Fischer
- Sulejmani

Sigthorsson is in zijn carrière letterlijk langer geblesseerd dan fit geweest, Boerrigter blijft een groot vraagteken wat betreft zijn fitheid, Sana is een verrassing en het is moeilijk in te schatten wat hij gaat brengen en Sulejmani zal eerst zijn contract moeten verlengen voordat hij aan spelen toe gaat komen. Het is erg mager voorin, ik zou de komst van Assaidi toejuichen.

Overigens is Ajax ook druk bezig met een verdediger en is het de bedoeling om deze verdediger en Assaidi deze week nog te presenteren, al weet je het in het voetbal nooit. Ik heb een vermoeden wie de verdediger is, namelijk Viergever, maar dat weet ik verre van zeker.

Viergever vind ik een goede, maar koop aub een kerel van 24+ die ook een beetje body meebrengt. Dit Ajax heeft achterin gewoon een echte verdediger nodig, en niet weer zo'n voetballende smurf.

Aanval gaat Ajax het wel redden? :roflol: - Boerrigter is een hele goede, maar is alleen nog maar geblesseerd geweest. Sigthorsson heb ik in zijn minuten nog nauwelijks mooie dingen zien doen. Loopt meestal 65 minuten onzichtbaar over het veld, voordat de Boer weer een of andere standaard rare wissel maakt. Lukoki, Ozbiliz en Ebecilio zijn drama en horen bij clubs als Excelsior, NAC en de Graafschap te spelen. Fischer is een enorm talent, maar is gewoon nog niet goed genoeg. Sulejmani is in principe een aardige speler, maar laat veel te weinig zijn en kampt structureel met overgewicht en motivatieproblemen.

Dan houd je toch weinig over.

Dat er een alternatief voor Blind moet komen is duidelijk, maar verder zit die verdediging best aardig in elkaar.

'Ajax en Heerenveen zijn reeds akkoord over transfersom Assaidi'
Woensdag, 8 augustus 2012 om 07:15

De kans dat Oussama Assaidi zijn loopbaan zal vervolgen bij Ajax wordt groter. Dinsdag zat directeur voetbalzaken Marc Overmars om tafel met een delegatie van sc Heerenveen en Voetbal International beweerde dat er nog geen akkoord werd bereikt over een transfersom. De Telegraaf heeft echter andere informatie en meldt dat de clubs eruit zijn.

Het ochtendblad meldt niet wat Ajax wil betalen voor de 23-jarige Assaidi, die nog een contract voor een seizoen heeft bij Heerenveen. "Ik heb een kop koffie gedronken met Marc Overmars, maar afgesproken niet inhoudelijk op het gesprek in te gaan”, hulde technisch directeur Johan Hansma van de Friese club zich toch nog in stilzwijgen. Ajax moet het nu nog eens zien te worden met Assaidi, die in ieder geval graag naar Amsterdam wil verkassen.

Overmars heeft ook al gesproken met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de Marokkaans international. Ajax heeft door de verkoop van vleugelaanvaller Aras Özbiliz aan Kuban Krasnodar wat extra financiële speelruimte en wil die dus benutten met de komst van Assaidi. Heerenveen werd het al eerder eens met Spartak Moskou en Galatasaray, maar transfers naar deze clubs gingen niet door, wegens de persoonlijke eisen van de dribbelaar. Assaidi zou aan Ajax echter minder salaris vragen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170420

Mooi. Volgens de informatie die ik heb zijn Ajax en Assaidi ook bijna rond, of misschien al helemaal. Zou een goede aankoop zijn.

assaidi is een goeie aankoop - links of rechts maakt niet veel uit bij hem - dreigend + snel
veel beter dan die sulimani ( snel verkopen )

Volgens Assaidi komt het wel rond zo te zien.

assaidi_1037961d.jpg

Ook lees ik dat Heerenveen van Wildschut afziet en interesse heeft in Ebecilio xd

Volgens Assaidi komt het wel rond zo te zien.

assaidi_1037961d.jpg

Ook lees ik dat Heerenveen van Wildschut afziet en interesse heeft in Ebecilio xd

In 1 seizoen Ebecilio en Özbiliz kwijtraken en er nog geld voor krijgen ook zou geniaal zijn.

Die foto van Assaidi zwerft overigens al 3 dagen rond op diverse fora. Ik vraag me af of het geen bewerkte foto is.

In 1 seizoen Ebecilio en Özbiliz kwijtraken en er nog geld voor krijgen ook zou geniaal zijn.

Die foto van Assaidi zwerft overigens al 3 dagen rond op diverse fora. Ik vraag me af of het geen bewerkte foto is.
Ik kan wel janken :janken:
van geluk! :D

Dat weet ik nog zo net niet. Özbiliz vertrekt, dus die zijn we kwijt. Ebecilio en Lukoki hebben het niveau niet.

Dan heb je:
- Sigthorsson
- Boerrigter
- Sana
- Fischer
- Sulejmani

Sigthorsson is in zijn carrière letterlijk langer geblesseerd dan fit geweest, Boerrigter blijft een groot vraagteken wat betreft zijn fitheid, Sana is een verrassing en het is moeilijk in te schatten wat hij gaat brengen en Sulejmani zal eerst zijn contract moeten verlengen voordat hij aan spelen toe gaat komen. Het is erg mager voorin, ik zou de komst van Assaidi toejuichen.

Overigens is Ajax ook druk bezig met een verdediger en is het de bedoeling om deze verdediger en Assaidi deze week nog te presenteren, al weet je het in het voetbal nooit. Ik heb een vermoeden wie de verdediger is, namelijk Viergever, maar dat weet ik verre van zeker.

oke je hebt gelijk dat je qua fitheid kan twijfelen over de aanvallers, maar qua niveau is het voor de eredivisie genoeg...

als je kijkt naar de verdediging dan heb je alleen met v rhijn en alderweireld spelers die het aankunnen...vd wiel is al jaren niet in vorm (en heeft toch ook een aflopend contract?)

ik heb net ff de selectie erbij gepakt, weet niet of deze volledig is?(http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2012/13#Voorlopige_selectie_2012.2F2013)
als deze volledig is moet ik wel zeggen dat t qua selectie eigenlijk mager is, had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht...

wat verwacht jij dat de opstelling wordt? dan meegerekend dat assaidi zou komen...

oke je hebt gelijk dat je qua fitheid kan twijfelen over de aanvallers, maar qua niveau is het voor de eredivisie genoeg...

als je kijkt naar de verdediging dan heb je alleen met v rhijn en alderweireld spelers die het aankunnen...vd wiel is al jaren niet in vorm (en heeft toch ook een aflopend contract?)

ik heb net ff de selectie erbij gepakt, weet niet of deze volledig is?(http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2012/13#Voorlopige_selectie_2012.2F2013)
als deze volledig is moet ik wel zeggen dat t qua selectie eigenlijk mager is, had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht...

wat verwacht jij dat de opstelling wordt? dan meegerekend dat assaidi zou komen...

De opstelling tegen AZ of voor de rest van het seizoen?

Tegen AZ denk ik dit:

-----Boerrigter--------Sigthorsson---------Lukoki------

---------Janssen-----------------de Jong-------------

------------------------Anita-------------------------

----Dijks--------Blind----------Alderweireld----van Rhijn-----

----------------------Vermeer------------------------

De rest van het seizoen hopelijk Eriksen op de plek van Janssen, Assaidi op de plek van Boerrigter en Sana op de plek van Lukoki. Als Boilesen fit wordt, dan graag Boilesen op de plek van Dijks. Daarnaast nog Blind er uit en daar een aankoop.

-----Assaidi----------Sigthorsson----------Sana------

---------Eriksen-------------------de Jong-------------

------------------------Anita-------------------------

----Boilesen-----Viergever-------Alderweireld----van Rhijn-----

----------------------Vermeer------------------------

Mooie linker kant :)

Van der Wiel heeft nog een 1-jarig contract en zal dus nog wel vertrekken. Hij is deze week geswitcht naar Raiola, dus hij zal binnenkort wel naar Italië gaan. Ik vrees alleen voor Anita, die nu ook bij Raiola zit. Waarom van zaakwaarnemer veranderen tijdens contractonderhandelingen met Ajax? Anita is een van de spelers die moet blijven.

Laatst bewerkt:
Wat is er waar van het gerucht dat raikovic komt?

Terug
Naar boven