MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Poulsen is 32, heeft ie niet z'n beste tijd gehad?? Komt immers over van Evian.... laagvlieger in Frankrijk. Bij Denenmarken had ie ook geen basisplek op het EK.

Heb zo mijn vraagtekens..

Ach, hij kan nooit zo slecht zijn als Mark van Bommel.

Sigthorsson weer geblesseerd.

Hoera!

Hoewel, elk voordeel hep se nadeel, en elk nadeel hep se voordeel...
Geen Sigthórsson betekent Siem de Jong in de spits, ergo een sterker middenveld.
Dat wordt een Deens middenveld, met CVM Poulsen en daar voor Schöne en Eriksen.

Ik ben benieuwd!

Hoera!

Hoewel, elk voordeel hep se nadeel, en elk nadeel hep se voordeel...
Geen Sigthórsson betekent Siem de Jong in de spits, ergo een sterker middenveld.
Dat wordt een Deens middenveld, met CVM Poulsen en daar voor Schöne en Eriksen.

Ik ben benieuwd!

Poulsen gaat volgens mij ook niet spelen. Dus Schone, Eriksen, Serero I guess.

Janssen definitief weg voor 600k.

Aisatti, Lodeiro, Anita, Vertonghen, Janssen, Ozbiliz, Bulykin, El Hamdaoui, Cvitanich allemaal weg. Ebecilio en van der Wiel zouden ook nog weleens weg kunnen gaan.

Bizar.

Aisatti, Lodeiro, Anita, Vertonghen, Janssen, Ozbiliz, Bulykin, El Hamdaoui, Cvitanich allemaal weg. Ebecilio en van der Wiel zouden ook nog weleens weg kunnen gaan.

Bizar.

Dikgedrukte waren alleen ajax waardig. VDW moet wel weg anders loopt hij aan het einde van het seizoen gratis de deur uit.

Bizar.

Goede zaak toch, Vertonghen was niet tegen te houden & Anita ook niet denk ik. De enige van wie ik meer had willen zien was van Lodeiro & stiekem ook nog wel van Ozbiliz. Ebecilio gaat denk ik wel weg, althans Ajax heeft geen verdere plannen met hem dus wrm zou die blijven.. Behalve voor t salaris natuurlijk..

Bizar.
Je vergeet nog: Ooijer, Verhoeven, Jozefzoon en Sneijder :D

Voor de enige twee waardevolle spelers hebben we flink wat centen ontvangen, verder alleen dood hout weggesneden (waarbij ik wil aangeven dat ik Aisatti en Lodeiro zeer behoorlijke voetballers vind, maar ze alleen maar geld zouden kosten als de Boer ze niet gebruikt).

Aangetrokken zijn: Schøne, Poulsen (voor niks), Boccara, Sana (voor weinig) en Moisander (voor een acceptabel bedrag)

4 talentvolle toevoegingen aan de selectie, die allemaal winstgevend verkocht zouden moeten kunnen worden. Daarbij een 'oude rot' die wat broodnodige ervaring aan de selectie toevoegd, maar met een contract van 2 jaar de ontwikkeling van Boccara niet in de weg zal zitten.

De jaren van wanbeleid die hiertoe hebben geleid mag je gerust als bizar aanmerken. Deze zomer omschrijf ik als episch saneren waar we de komende jaren nog veel plezier aan zullen beleven! Hulde aan Marc Overmars, die de visie van Johan zo goed in de praktijk weet te brengen! :bow:

ik heb begrepen dat sulejmani ook weer gaat voetballen vanavond

Sulejmani gaat een potje dik zijn op de rechtsbuiten positie.

Laatst bewerkt:
Nog mensen naar de Arena vanavond? Ik ga er straks naar toe.

NAC thuis mag geen probleem zijn. Hoop dat Sulejmani en Boerrigter weer minuten gaan maken.

Moet inderdaad toch een vrij eenvoudige overwinning zijn.

Vermeer; VDWiel, Alderweireld, Moisander, Blind; Serero, Schone, Eriksen; Sana, De Jong, Lukoki.

Je kan mij veel vertellen, maar dit elftal is echt niet beter dan AZ. Misschien wel minder, zelfs.

why speelt van rhijn niet?

Omdat ze VDW in de etalage willen zetten voor de verkoop.

Ik vraag me inderdaad af wat Blind nou toevoegt, zie liever Dijks. Die heeft tenminste ook nog wat uitstraling en imo veel meer potentie dan Blind, die sowieso veel te traag is. Acceleratie van een stacaravan die gast.

Terug
Naar boven