Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb begrepen dat sulejmani ook weer gaat voetballen vanavond
Sulejmani gaat een potje dik zijn op de rechtsbuiten positie.
Het was wel NAC, he. Die kunnen er echt helemaal niks van.

Zal in eerste instantie voor Jong Ajax gaan spelen. We hadden deze zomer toch ook al Gino van Kessel voor jong Ajax gehaald en die leek het voorlopig wel aardig te doen...vertrekt bij Ajax om bij zijn droomclub Vitesse te gaan voetballen. De clubs bereikten maandagmiddag een akkoord over een driejarig contract. Gezien het akkoord tussen de clubs lijkt Vitesse een transfersom van 600.000 euro te betalen voor de middenvelder. Op de website van Sport-Promotion vertelde Janssen over zijn transfer: “Ik voel me opgelucht, zo kun je het wel stellen ja. Dit heeft echt allemaal veel te lang geduurd.”
De transfer van Theo Janssen leek de afgelopen dagen al een gesloten boek, maar er ontstonden toch nog problemen. “Dat lag niet aan mij of aan onze eisen. Van mijn kant is er alleen maar duidelijkheid geweest: ik wilde graag naar Vitesse en heb van begin af aan gezegd dat ik daar ook zelf in wilde investeren. Gevoel is voor mij belangrijker dan euro’s. Dus heb ik meteen laten weten dat ik me zonder probleem zou aanpassen aan de salarisstructuur bij Vitesse”, laat de middenvelder weten op de website.
Theo Janssen speelde ruim 200 wedstrijden in het shirt van Vitesse. Daarna was hij actief in de Belgische competitie, om vervolgens terug te keren naar Nederland. Na zijn terugkeer speelde Janssen voor FC Twente, waarbij hij vooral in zijn laatste seizoen indruk maakte. Ajax merkte de klasse van de linkspoot op en haalde hem naar Amsterdam. Janssen wist het te schoppen tot reserveaanvoerder en scoorde uiteindelijk negen keer in het shirt van Ajax.
Wat denken jullie belangstelling voor boilesen zal ajax hem laten gaan?
En vd wiel mss na psg daar kunnen nog wel miljoentjes vallen zou mooi zijn voor vd wiel en ajax ik vind van rhijn namelijk een goeie vervanger.
Wat denken jullie belangstelling voor boilesen zal ajax hem laten gaan?
En vd wiel mss na psg daar kunnen nog wel miljoentjes vallen zou mooi zijn voor vd wiel en ajax ik vind van rhijn namelijk een goeie vervanger.