Fitness Seller

AFCA Ajax topic

'2 De Jong 1-0
'11 Moisander 2-0

Laatst bewerkt:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Siem in de spits moet? Met hem in de spits loopt het altijd erg goed. Kaatst goed, heeft een goed schot in de benen en is niet zelfzuchtig.

Ik zie hem iig liever in de spits dan op het middenveld!

Zou die Sana zich zo blijven ontwikkelen? Iedereen lijkt verrast door z'n optredens tot nu toe. Mooie aanval met hem, Siem en Serrero.

Heb net de samenvatting gekeken en het lijkt voorin inderdaad goed te lopen, heb een aantal prima aanvallen gezien. Hoe stond het verdedigend?

Ajax is de beste. Staat compacter dan de rest. En speelt niet dat achterlijke systeem met een #10. Druk zetten met 2 verdedigend middenvelders is praktisch onmogelijk.

Blind kan prima voetballen als hij geen directe tegenstander heeft.

En Siem moet in de spits inderdaad. Sightorsson kan niet voetballen. Is een pure afmaker. Siem is beter voor het team. En Siem in de spits betekent dat hij niet op het middenveld staat. Dubbel winst.

Wat een galavoorstelling! Ik zeg: titelkandidaat nummer 1! :D

Het was wel NAC, he. Die kunnen er echt helemaal niks van.

Het was wel NAC, he. Die kunnen er echt helemaal niks van.

Het vertoonde spel sprak mij erg aan. Compact, combinatievoetbal, jagen, mannetje oppikken, elkaar wat gunnen, echt een team. Er lijkt nu al een veel betere sfeer te zijn dan vorig jaar.

Ik chargeerde wat, maar ik neem aan dat het gebrek aan vertrouwen dat je eerder deze maand uitte inmiddels wat is bijgedraaid?

Oh ja, Sana voor 350K in de basis bij Ajax en Narsing voor 4 Mil op de bank bij PSV :roflol:

Nouja, het elftal is nog niet onder druk gekomen. Ik wil zien het hoe elftal zonder Anita (en met Moisander) functioneert in de Kuip of in het Philips Stadion. Sana lijkt tot nu toe een fantastische aankoop en Lukoki lijkt zich aardig te ontwikkelen. Maar..

Ik wil het nog weleens zien tegen een echte tegenstander. Is er dan nog steeds vloeiend combinatiespel? Ligt de handelingssnelheid dan hoog genoeg? Is er genoeg verdedigende kwaliteit om ballen af te pakken? Is er genoeg kwaliteit om goed voetballende ploegen onder druk te zetten? Is het team mentaal sterk genoeg om dat te doen?

Want met alle respect; NEC en NAC zijn geen graadmeters voor het niveau wat Ajax wil nastreven.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 22:59 ----------

Oh ja, Danny Hoesen? Totaal onverwacht. Wat moet je daar nou van verwachten?

Ajax wil zich structureel plaatsen voor de CL. Dat doe je door van NEC en NAC te winnen, niet in onderlinge duels met topclubs en 010...

De laatste aankoop verbaasd overigens wel weer een beetje: Danny Hoesen uit het tweede van Fulham ??? Zal in eerste instantie voor Jong Ajax gaan spelen. We hadden deze zomer toch ook al Gino van Kessel voor jong Ajax gehaald en die leek het voorlopig wel aardig te doen...

Ik vind Hoesen inderdaad een opvallende versterking. Lijkt me sowieso geen versterking voor het eerste elftal, niet echt een breekijzer als een Bulykin.

Janssen toch naar Vitesse.

vertrekt bij Ajax om bij zijn droomclub Vitesse te gaan voetballen. De clubs bereikten maandagmiddag een akkoord over een driejarig contract. Gezien het akkoord tussen de clubs lijkt Vitesse een transfersom van 600.000 euro te betalen voor de middenvelder. Op de website van Sport-Promotion vertelde Janssen over zijn transfer: “Ik voel me opgelucht, zo kun je het wel stellen ja. Dit heeft echt allemaal veel te lang geduurd.”

De transfer van Theo Janssen leek de afgelopen dagen al een gesloten boek, maar er ontstonden toch nog problemen. “Dat lag niet aan mij of aan onze eisen. Van mijn kant is er alleen maar duidelijkheid geweest: ik wilde graag naar Vitesse en heb van begin af aan gezegd dat ik daar ook zelf in wilde investeren. Gevoel is voor mij belangrijker dan euro’s. Dus heb ik meteen laten weten dat ik me zonder probleem zou aanpassen aan de salarisstructuur bij Vitesse”, laat de middenvelder weten op de website.

Theo Janssen speelde ruim 200 wedstrijden in het shirt van Vitesse. Daarna was hij actief in de Belgische competitie, om vervolgens terug te keren naar Nederland. Na zijn terugkeer speelde Janssen voor FC Twente, waarbij hij vooral in zijn laatste seizoen indruk maakte. Ajax merkte de klasse van de linkspoot op en haalde hem naar Amsterdam. Janssen wist het te schoppen tot reserveaanvoerder en scoorde uiteindelijk negen keer in het shirt van Ajax.

Wat denken jullie belangstelling voor boilesen zal ajax hem laten gaan?
En vd wiel mss na psg daar kunnen nog wel miljoentjes vallen zou mooi zijn voor vd wiel en ajax ik vind van rhijn namelijk een goeie vervanger.

En vd wiel mss na psg daar kunnen nog wel miljoentjes vallen zou mooi zijn voor vd wiel en ajax ik vind van rhijn namelijk een goeie vervanger.

Vd Wiel zn contract loopt af dus die moet zoiezo weg.

En biolessen weet zelf niks van de belangstelling dus berichtgeving is niet waar denk ik & anders denk ik alsnog niet dat Ajax hem laat gaan.

Na Zlatan en dat Braziliaanse talentje wat van die Parijse miljoenen naar de bankrekening van Ajax zou echt te geil zijn :wanker:

Boilesen denk ik niet en hoop ik al helemaal niet!

Ik kende Hoesen niet zo goed, maar na wat beeldmateriaal gezien te hebben ben ik toch wel redelijk enthousiast. Ik denk best dat die jongen het bij ons aardig kan doen.

Gino van Kessel, de spits van Jong Ajax, kan er helemaal niks van overigens. Is een pure afmaker, maar zelfs dat kan hij niet goed. Zeer beperkte spits.

City en Real Madrid...

gvd

Terug
Naar boven