AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Zou een goede optie zijn voor de linksback! Als Janssen toch gaat, beter dan Büttner er voor terugkrijgen!

Ben zo benieuwd wie er CVM gaat spelen komende wedstrijd. Boccara zit niet eens bij het eerste en Enoh is volgens mij nog geblesseerd. de Jong, Eriksen en Schone kunnen daar ook niet spelen.

Waarschijnlijk dus Blind, waarna van Rhijn in het centrum komt en vd Wiel rechtsback.

Buttner lijkt me een goeie aanwinst.
Beter krijgen we nog 2/3 miljoen erbij

De Boer heeft een zonnesteek opgelopen.

Sana De Jong Lukoki

Schöne Janssen Eriksen

Dijks Van Rhijn Alderweireld Van der Wiel

Vermeer

Janssen VM? Sigthorsson eruit??

mooie opstelling hoor, heb in deze heren meer vertrouwen als van vorige week, vooral omdat blind ernaast staat

Verdediging staat zo goed, middennveld vind ik niet in balans en Janssen als VM gaat niet samen. Siggi krijgt wss rust, omdat hij doordeweeks een hele wedstrijd heeft gespeelt.

Er is gewoon echt niemand anders voor die VM positie heb ik 't idee. Sigthorsson ernaast vanwege rust voor het EL duel. Niks mis met rouleren.

EL duel?

Sorry, ik bedoelde de interland. Hij heeft zondag gespeeld, woensdag en zou nu weer spelen. Drie wedstrijden in een week tijd, voor iemand die een jaar geblesseerd is geweest, lijkt me wat veel. Goed gedaan van de Boer.

Nou, prima overwinning geboekt, ook zonder Sigthorsson! :D

Al dat gezanik over een nieuwe vleugelspeler, koop verdedigers man haha

Sana lijkt toch een hele goede aankoop te worden. Hij is prijstechnisch gezien nu al meer rendabel dan Sulejmani :roflol:

En nog een goede aanwinst erbij: Moisander wordt waarschijnlijk vandaag gepresenteerd! :)

Nu kunnen alle niet-010 trolls weer wat minder dramatisch gaan doen over onze kansen dit seizoen :D

Over 010 gesproken, weet iemand wat die in Etten-Leur te zoeken hebben?

Ik ken Moisander niet heel goed, heb hem niet vaak zien spelen. Wat denken jullie, goede aanwinst?

Ik ken Moisander niet heel goed, heb hem niet vaak zien spelen. Wat denken jullie, goede aanwinst?

Redelijk. Zal in de Nederlandse competitie prima mee kunnen. Kan redelijk goed opbouwen, maar is geen echte killer. Ik dicht Viergever meer potentie toe, maar die zal waarschijnlijk een stuk duurder zijn geweest. Binnen Nederland is Moisander de beste betaalbare optie in mijn ogen.

En Gouweleeuw, is dat niet iets voor Ajax?

Terug
Naar boven