Fitness Seller

AFCA Ajax topic

'Ajax heeft akkoord bereikt met AAB over transfer Andersen'

Volgens de Deense krant Ekstra Bladet heeft Ajax donderdagavond een akkoord bereikt over de transfer van Lucas Andersen. Er zou met de transfer naar verluidt 1,3 miljoen euro gemoeid zijn. Ajax zal vandaag nog met de jonge aanvaller zelf tot een akoord moeten komen, om de transfer op tijd af te ronden.

ajax.netwerk.to

Ben benieuwd welke last-minute transfers Ajax nog gaat doen .. zou mooi zijn als ze Van der Wiel nog kunnen verkopen!

Berichtgeving is onjuist als t goed is... Babel bood zich aan alleen Ajax zag t niet zo zitten...

Edit : Ik had t mis :)

s

16.41 uur – ‘Ryan Babel mondeling akkoord met Ajax’ Betrouwbaarheid: 100% Ryan Babel is akkoord met Ajax, dat meldt De Telegraaf. De aanvaller heeft op dit moment geen contract en is dus transfervrij. Ajax en Babel kwamen vandaag tot een mondeling akkoord, de oud-speler van Liverpool en Ajax zal een contract met de looptijd van één seizoen tekenen. Later meer. [JE]

15:21 uur – ‘Ryan Babel niet naar Ajax’ Betrouwbaarheid: 90% Ajax gaat niet in op het aanbod van Ryan Babel om hem voor een eenjarig contract naar Amsterdam te halen, aldus het AD. Babel, die zijn contract bij Hoffenheim afkocht om ergens anders te voetballen had zichzelf aangeboden bij Ajax, maar er is op dit moment geen interesse voor de oud-Ajacied. Aangezien Babel geen contract meer heeft is de transferdeadline bij hem niet van toepassing. Hij heeft alle tijd om een nieuwe club te zoeken. [WO]

Laatst bewerkt:
Jammer dat het maar voor 1 seizoen is, nu loopt die volgend seizoen weer gratis weg.

Onder andere voorwaarden zou hij nooit getekend hebben. Dit is het beste voor beide partijen. Babel kan zich weer in de kijker spelen. Ajax heeft er een speler bij die zowel op de vleugel als in de spits uit de voeten kan. Gezien de kwetsbaarheid van Boerrichter en Sigthorsson geen overbodige luxe. Met een contract van een jaar zit hij echter de ontwikkeling van Fisher niet in de weg.

Ben nu al enthousiast over de andere nieuwe aanwinst: Lucas Andersen. Intelligente blik, stong matje... Dat gaat een grote worden :D

0322lucas_andersen.jpg

Fischer gaat blijkbaar komend seizoen toch niet zijn definitieve doorbraak krijgen. Babel, Boerrigter, Sana voor de linksbuiten. Sana, Sulejmani en Lukoki voor de rechterkant. Sigthorsson, Siem de Jong en Babel voor de spits positie.

'Tis allemaal niet zo extravagant allemaal, maar wel goedkoop. Ik verwacht niet dat Ajax kampioen wordt, maar een 2e plek moet er wel inzitten. Dat zal tussen Twente en Ajax gaan. Ik vind Tadic en Fer van Twente echt fantastische spelers. Die heeft Ajax er niet tussen zitten.

18.49 uur – ‘Van der Wiel vliegt naar Parijs’ Betrouwbaarheid: 100% Gregory van der Wiel is zo goed als zeker vertrokken bij Ajax. De vleugelverdediger, die vanochtend al liet weten waarschijnlijk naar Paris Saint-Germain te gaan, zal om 19.00 in het vliegtuig stappen naar Parijs. De Franse topclub en Ajax zijn namelijk akkoord. Raiola meldt dat ook Van der Wiel er bijna uit is, ze zouden voor tachtig procent akkoord zijn.

Vd wiel zo goed als zeker pleite naar PSG... Goede zaak.

Iemand al gekeken naar de prijzen van vliegtickets? Stelletje nazis hehe.

Manchester City denk ik ? Laat 'em schieten, ben vorig jaar al naar United gegaan.

Zijn wel wat alternatieven dan Amsterdam-Manchester.

Einhoven of Brussel ? Alhoewel Brussel hadden we dan ooit weer een parkeerplek voor zoveel euro, telt ook allemaal aan. Vorige keer via London gegaan en dan auto huren en Manchester.

Die Boccara schijnt het toch heel aardig te doen als verdedigende middenvelder. Zit nu ook al bij de wedstrijdselectie.

Die Boccara schijnt het toch heel aardig te doen als verdedigende middenvelder. Zit nu ook al bij de wedstrijdselectie.

Heb hem een paar keer gezien bij Jong Ajax. Deed het zeer goed. Pikt veel ballen op door slim en goed positioneren, maar heeft ook een uitstekende sliding. Aan de bal ook prima, draait goed open en ziet het spelletje. Coachend zelfs ook al aanwezig.

Ik verwacht dat hij volgend seizoen een vaste basisplaats heeft in het eerste.

Ajax stond vast voor de Ketelbrug

Haha ja, wedstrijd begint een kwartier later. Heerenveen moet goed te doen zijn denk ik!

Wat een wedstrijd. Niet te geloven, hahaha.

Nou ja, iig niet verloren. Maar als ik het zo lees overal hadden ze in het begin gewoon al vaker moeten scoren? Eigen schuld dus.

Terug
Naar boven