XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Ajax heeft geluk dat ze niet met 6-2 naar huis zijn gestuurd. Boccara is fantastisch trouwens. Wat een beest is dat. Alderweireld en van Rhijn waren echt om te janken. Lukoki viel ook heel slecht in.

Zat op de weg. Dus niks gezien.

Had deze uitslag niet verwacht.

Prima scheids/grens weer :mad:
Vemeer was een drama al hoor ik dat hij de man of de match was ,

volgens sommigen ???
trouwens Ajax had ook met 0-4 voor kunnen staan , mits ze die bal erin geknald hadden !

Laatst bewerkt:
Dit Heerenveen had je op moeten rollen...

Een ervaren leider als Poulsen op het veld lijkt mij geen overbodige luxe. Vond Serero overigens leuk spelen, ondanks die onnodige rode kaart

Deze wedstrijd win je gewoon 9 van de 10 keer, jezus wat zat er een hoop tegen. Nothing to worry about, vond t met 11 man best aardig op die foutjes na, met een beetje minder pech sta je gewoon 0-4 in de rust en is er niks aan t handje.. anyhow achteraf gelul

Die penalty :roflol:

Ik heb nog nooit zo gelachen bij een wedstrijd als gisteren bij Heerenveen - Ajax.. Damnn ben echt bijna 3 x van de bank gevallen. Wat een enorm fouten festijn... Als er een aantal momenten vanavond niet terug komen bij VI weet ik het ook niet meer.

Babel waarschijnlijk in de basis zaterdag?!

Zeker nu vandaag duidelijk is geworden dat onze breekbare IJslander wederom vier maanden uit de roulatie zal zijn als gevolg van een schouderoperatie.

Wéér een blessure, omg.

Die Sigthorsson is echt een regelrechte miskoop. Echt van glas. Een voordeel is dat Siem niet op 't middenveld terecht komt.

Babel Siem Sana
Eriksen Schone
Boccara
Dijks Moisander Alderweireld Rhijn

Dat lijkt me idd een van de beste opties

Die Sigthorsson is echt een regelrechte miskoop. Echt van glas. Een voordeel is dat Siem niet op 't middenveld terecht komt.

Babel Siem Sana
Eriksen Schone
Boccara
Dijks Moisander Alderweireld Rhijn

Babel zal gespaard worden voor Dortmund en dus alleen een invalbeurt krijgen de 2e helft. Waarschijnlijk starten we zo:
Sana Siem Lukoki

Tegen Dortmund jouw voorhoede, maar met Poulsen ipv Boccara op het middenveld.
:cool:

gespaard worden? die jongen mag wel wat wedstrijdritme opdoen hoor :roflol:

Het aantrekken van Babel werd door sommigen alweer met de nodige scepsis bekeken, maar toen de Boer zei dat Boerrigter en Sigi lang niet alle wedstrijden dit jaar zullen spelen, had hij uiteraard gelijk.
Hoewel ik met dit gegeven de Boer wel een potje zie schelden toen hij het nieuws vernam dat hij Kolbeinn minstens vier maanden kwijt zou zijn...
Twee seizoenen, 15 wedstrijden en voorlopig blijft het daar wel bij.

Terug
Naar boven