Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gespaard worden? die jongen mag wel wat wedstrijdritme opdoen hoor![]()
Babel zal in de tweede helft tegen RKC wellicht minuten mogen maken om ritme op te doen. Hij start pas tegen Dortmund.Frank de Boer weet nog niet of hij Ryan Babel en Christian Poulsen zaterdag opstelt tegen RKC Waalwijk. Ajax trapt zaterdag om 18:45 uur af tegen de Brabanders. Babel en Poulsen zijn allebei fit. "Babel maakt een erg gedreven indruk. Net als Poulsen kan hij echter nog niet twee keer in de week aan de bak", aldus De Boer tegen Voetbal International.
Quote van de Boer zelf:
Babel zal in de tweede helft tegen RKC wellicht minuten mogen maken om ritme op te doen. Hij start pas tegen Dortmund.
Haha, ik geloof je ook wel hoor. Maar die Babel heeft al een jaar geen wedstrijd gespeeld volgens mij. Om hem dan gelijk tegen Dortmund in het diepe te gooien?
Ik snap dat wedstrijdfit verhaal nooit echt. Als je dat niet bent, heb je toch gewoon niet goed getraind? Hoe zit het dan met vaste bankzitters, die zijn dus ook nooit wedstrijdfit?
In de vechtsport vecht je eens in het halfjaar, dan zorg je er wel voor dat je fit bent anders krijg je een pak rammel.

Ga jezelf heen? Als ik jou was zou ik gaan. Indrukwekkend hoor die Gelbe Wand. Normaal gesproken gaat er gewoon 80 duizend man in het stadion. Nu met CL moeten er stoeltjes in en zijn het er iets minder

Zal wel de "fiets" worden

Met genoeg brandstof (lees:bier) gaat dat prima lukken hoor. Die corteos bij de ArenA vond ik het vooral een kinderfeestje, maar met 3500 man door Dortmund lijkt me nog wel grappig.
Met eigen vervoer? Europese uitwedstrijden zijn altijd wel mooi 
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Sana, Babel, Boerrigter
Blind linksachter tegen de sterke voorhoede van Dortmund! 
Met de opstelling in de kranten heb ik er weer minder vertouwen in:
De Jong op het middenveldBlind linksachter tegen de sterke voorhoede van Dortmund!
![]()