AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

wtf ???
serero niet eens in basis

Bvb zeer sterk thuis. Ik geloof niet in het wonder van Dortmund.

Niet om te haten trouwens

Geen stream op NOS?

Babel speelt echt ijzersterk. No j/k. Verdediging staat ook als een huis. Vleugels zijn alleen echt dramatisch.

Die saba kan er wel uit. Schakel net in, maar kudos voor ajax ze doen het niet slecht.

kk zooi.

Geven ze t de laatste 5 min weg uit pure laksheid....zonde

Jammer. Een puntje was wel verdiend geweest.

Babel werkelijk machtig gespeeld. Poulsen ook zeer sterk. Vermeer goed gekeept.

Sana letterlijk en figuurlijk (nog) te licht voor dit niveau. Eriksen en De Siem vrijwel onzichtbaar.

poulsen ook wel veel slechte ballen/balverlies maar ook wel goed verdedigt
verdediging was sterk, blind was ook weer goed

poulsen ook wel veel slechte ballen/balverlies maar ook wel goed verdedigt
verdediging was sterk, blind was ook weer goed

Eerste helft was Poulsen echt geweldig. Tweede helft leek hij wat vermoeider te raken en een paar keer simpel balverlies. Maar al met al heel goed gespeeld.

Sana, Boerrigter, de Jong en Eriksen waren gewoon echt onder de maat.

btw vonden jullie het een penalty?
volgens mij liet ie zich gewoon vallen......

Boerrigter moet er ook niet in, gewoon Sana weer op links en Lukoki op rechts.. dat ging prima! Eventueel Mickey op rechts.

Zonde gewoon dit!! Hadden echt een punt verdiend.

Babel was baas.

babel wat een baas! jammer van de uitslag, maar toch geniaal dat je zon wedstrijden kan spelen met zon "goedkope" selectie!

Ryan Babel, onze nieuwe nr. 9!
Wat een pure ellende om 90 minuten lang naar het gepruts van Eriksen, Sana en Boerrigter te kijken. En dan nog hadden we minstens een punt verdiend.

Ik voorzie een mooi Eredivisie-seizoen, mits Ajax dit niveau elke wedstrijd kan laten zien.

Ik was aan het werk dus kon niet kijken, maar als ik het zonlees hebben ze het niet slecht gedaan! Alleen jammer dat het op het laatst dan weer mis gaat.

Terug uit Dortmund. Leuke tijd gehad op de laatste 3min na.

Terug
Naar boven