Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mis toch de steek balletjes. Er lijkt al weken iets van angst in te zitten. Er is genoeg beweging, maar de bal gaat altijd maar terug. Tempo is ook niet hoog.
De buitenspelers houden het spel ook niet breed. Waardoor het in de 16 te druk wordt.
Haha, was toch gewoon een prima wedstrijd? Zwolle is niet aan de bal geweest.
Vleugelspelers blijft wel een flink probleem bij Ajax. Fischer is ook niet iemand met die actie langs de zijlijn, zoals Boetius van Feyenoord dat bijvoorbeeld wel is. Allemaal jongens die veel naar binnen trekken waardoor het veld smal blijft en het makkelijker verdedigen is voor de tegenstander. Daarom kun je die steekballen ook minder geven.
Ik vraag me werkelijk af , waar sommigen mensen dat op baseren ?!
Thuis winnen we wel van Utrecht hoor, denk dat als er iemand dit weekend punten gaat laten liggen het Ajax is.
---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 11:30 ----------
PSV wint ook wel van RKC thuis joh, doe is normaal.
Lol. Jullie kakkerlakken hebben het hoog in je bolletje he.
Geen europees voetbal gespeeld, wedstrijdje per week. Lekker rust.
PSV en Twente het zelfde. Met B elftallen EL spelen. De verdediging van PSV is waardeloos. Kracht hebben ze op het middenveld, maar voetballand vermogen niet. Ik zie RKC PSV wel weg tikken.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. 32ste titel is een feit!!
haha, briljant.Lol. Jullie kakkerlakken hebben het hoog in je bolletje he.
Geen europees voetbal gespeeld, wedstrijdje per week. Lekker rust.
PSV en Twente het zelfde. Met B elftallen EL spelen. De verdediging van PSV is waardeloos. Kracht hebben ze op het middenveld, maar voetballand vermogen niet. Ik zie RKC PSV wel weg tikken.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. 32ste titel is een feit!!

Als Ajax voor de 3e keer op een rij de eredivisie wint is wel bewezen wat voor waardeloze competitie die hele eredivisie is, als ik frank was geweest had ik na dit jaar de eredivisie links laten liggen en mij gaan focussen op europees voetbal.