XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Lol. Jullie kakkerlakken hebben het hoog in je bolletje he.
Geen europees voetbal gespeeld, wedstrijdje per week. Lekker rust.

PSV en Twente het zelfde. Met B elftallen EL spelen. De verdediging van PSV is waardeloos. Kracht hebben ze op het middenveld, maar voetballand vermogen niet. Ik zie RKC PSV wel weg tikken.

Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. 32ste titel is een feit!!

Jou mening is zwaar biased. Lettuce be cereal. Sinds Okt 2011 ongeslagen in eigen huis, dan mag ik er toch van uit gaan dat de kans groot is op een goed resultaat.

Kijk maar eens na de onderlinge historie van AZ - Ajax, is gewoon een lastige ploeg. Ben het wel met je eens dat Ajax in 2013 het beste voetbal speelt. Geluk is niet echt aan jullie zijde dit jaar.

Streampje?

Gelukkig heb ik die in dit geval niet nodig (sorry weet er ook geen)..
Nou kom op Ajax ik ben nog vrolijk.............

Dat wij zijn ajax wij zijn de beste...daar word je toch stront misselijk van?

Dat wij zijn ajax wij zijn de beste...daar word je toch stront misselijk van?

Nee. Pls go

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 14:24 ----------

Gvd. Ze zenden allemaal 010 uit.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 14:25 ----------

Gelukkig heb ik die in dit geval niet nodig (sorry weet er ook geen)..
Nou kom op Ajax ik ben nog vrolijk.............

Jelly.

Heb geen geld voor Eredivisie live.
Zodra ik klaar ben met mijn studie, is het eerste wat ik doe een seizoenskaart kopen.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 14:28 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Zoooooooooooooooooooooo :D
Blind nee hoor KNAL............

Eriksen speelt weer een zaad partij.

Sigthorsson die mist elke wedstrijd nu toch een hoop kansen. Net ook weer een kans die een spits hoort te maken.

Maar goed we staan voor.

Hoe zielig kan je wezen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vond het een leuke wedstrijd om te zien, alleen jammer dat Ajax het niet eerder afmaakte. Had gehoopt dat ze na de 2-0 druk gingen zetten want AZ was toen nog niet helemaal wakker maar juist het tegenovergestelde gebeurde. Ajax zakte meer terug en AZ kwam weer terug in de wedstrijd.

Fischer en Ericksen vond ik de eerste helft weer niet echt opvallend, terwijl ik dat wel verwacht van die talenten.

Hoop echt dat Blind even snel dat contract ondertekend. Hij is vorige week in gesprek gegaan volgens mij maar hij heeft nog niet getekend.

frank de boer, wie kent hem niet,
frank de boer, frank de boer,
is een echte ajacied!

3 uit 3, frankie, frankie, we worden kampioen!

Lul niet. 95 was je nog nog niet geboren.

In 95 had jij nog een Ajax faantje op je slaapkamer. Trainde je nog bij de voetbal in een mooi Ajax shirtje.
Nu al die haat, naar de mooiste club van Nederland:o

Waar is het met je fout gegaan:o:o:o:(:(:(:(

De euforie herinner ik me nog toen simply the best gedraaid werd. Onwerkelijk eigenlijk hoe goed ze waren!

Terug
Naar boven