AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje jammer dat hij er niet ingaat

Beetje jammer dat hij er niet ingaat

acnk4q5I.gif

Wat een zwakke ploeg heeft NEC toch. Als je daar geen 3 punten van pakt thuis weet ik het ook niet. Ajax gaat nog wel punten verliezen daar kunnen jullie donder op zeggen. Vitesse wordt kampioen.

Wat een zwakke ploeg heeft NEC toch. Als je daar geen 3 punten van pakt thuis weet ik het ook niet.

Ik word zo moe van dit soort opmerkingen. Als je wint is het niet door je goede spel, maar doordat de tegenstander zwak is? Kom op zeg.

HATERS

hates
anyone
that
ever
reached
success

Ik word zo moe van dit soort opmerkingen. Als je wint is het niet door je goede spel, maar doordat de tegenstander zwak is? Kom op zeg.
LOL inderdaad, het is altijd hetzelfde als Ajax gewonnen heeft of laten we zeggen de laatste 2x Kampioen is geworden LALALAL.........

LOL inderdaad, het is altijd hetzelfde als Ajax gewonnen heeft of laten we zeggen de laatste 2x Kampioen is geworden LALALAL.........

Dit gebeurt inderdaad bijna altijd. Mensen vergeten dat Ajax bijna continu druk op de tegenstander zet bij balverlies. De gemiddelde Eredivisievoetballer raakt dan al snel in paniek, waardoor hij domme fouten maakt. Dan lijkt het al snel alsof de tegenstander een off day heeft, maar dat is de verdienste van Ajax.

Wat een zwakke ploeg heeft NEC toch. Als je daar geen 3 punten van pakt thuis weet ik het ook niet. Ajax gaat nog wel punten verliezen daar kunnen jullie donder op zeggen. Vitesse wordt kampioen.

Jij bent niet objectief, Aad

Awwwwwwww weer 3 punten uitgelopen, als ze nu in het rechtstreeks duel van PSV winnen moet de rest ook lukken!

Damn geen kaartjes voor a.s. zondag. Alleen vak 023 was nog beschikbaar.
Lekker prijzig. 38,5. Gaat hem helaas niet worden.

Al een paar dagen te kijken, maar allee thuis wedstrijden zijn uitverkocht.
Wil samen met mijn maat gaan.

Hopelijk zit de langzeide deze keer wel vol. Want zie elke wedstrijd een hoop lege stoeltjes.

Druk word nu bij ajax gelegd. Concurrentie heeft gewonnen. Word lastig tegen Heracles.

Ajax gaat Heracles helemaal dronken tikken. 6-1.

Al een paar dagen te kijken, maar allee thuis wedstrijden zijn uitverkocht.
Wil samen met mijn maat gaan.

Hopelijk zit de langzeide deze keer wel vol. Want zie elke wedstrijd een hoop lege stoeltjes.

Je moet het via de zogenaamde 'kaartenmarkt' proberen als je dat al niet deed.

Tegenwoordig kan je als scc houder je kaart beschikbaar stellen (als je niet gaat) aan Ajax die deze dan weer verhandeld.
Het is Ajax en menig supporter een doorn in het oog dat vele scc houders gewoon niet komen opdagen waardoor de plek inderdaad leeg is maar officieel wel verkocht.

Uiteraard gaat het ook om de $ want Ajax koopt je scc voor een wedstrijd zeg maar 15 euro en verkoopt deze voor 3 keer zoveel ofzo.

Maar goed, straks weer 'ff' heen, zonnetje begint te schijnen en de temperatuurtjes gaan al omhoog...

Laatst bewerkt:
We zullen zien wat ze vandaag tegen Heracles doen, moet wel een overwinning worden theoretisch.

Kan wel eens een doelpuntfestijn worden. Heracles maakt relatief veel goals maar krijgt er ook relatief veel tegen.

Terug
Naar boven