Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Je moet het via de zogenaamde 'kaartenmarkt' proberen als je dat al niet deed.

Tegenwoordig kan je als scc houder je kaart beschikbaar stellen (als je niet gaat) aan Ajax die deze dan weer verhandeld.
Het is Ajax en menig supporter een doorn in het oog dat vele scc houders gewoon niet komen opdagen waardoor de plek inderdaad leeg is maar officieel wel verkocht.

Uiteraard gaat het ook om de $ want Ajax koopt je scc voor een wedstrijd zeg maar 15 euro en verkoopt deze voor 3 keer zoveel ofzo.

Maar goed, straks weer 'ff' heen, zonnetje begint te schijnen en de temperatuurtjes gaan al omhoog...

Maar keer van de week gekeken. Maar alleen wat enkele plaatsen beschikbaar. Hou het nog wel in de gaten voor tegen Heereveen.

Tegen Willem2 zou wel eens de kampioen wedstrijd kunnen worden. Maar dan ga ik lekker na de stad in een kroegje ergens kijken.

Wat een drama allemaal..
En volgens mij heeft de 4e man van het arbitraire trio de beslissing van de Rode kaart (was rood daar niet van) doorgegeven,

Het is niet te geloven ??? die man mag helemaal niks doorgeven :mad::mad:

Jezus, deze wedstrijd was niet goed voor m'n hart. In 3 minuten tijd rood voor Vermeer, 2-0 Ajax en Cillessen KO. Gelukkig mooie eindstand en Van Rhijn + Moisander geen geel gekregen, dus kunnen ze volgende week gewoon meespelen.

Heb ook wel vertrouwen in Cillessen voor volgende week. Is wat minder geneigd om rare streken uit te halen, in tegenstelling tot Vermeer.

Als we volgende week van PSV winnen, heb ik vertrouwen in het kampioenschap. Tot die tijd, houd ik nog even een slag om de arm.

Jezus, deze wedstrijd was niet goed voor m'n hart. In 3 minuten tijd rood voor Vermeer, 2-0 Ajax en Cillessen KO. Gelukkig mooie eindstand en Van Rhijn + Moisander geen geel gekregen, dus kunnen ze volgende week gewoon meespelen.

Heb ook wel vertrouwen in Cillessen voor volgende week. Is wat minder geneigd om rare streken uit te halen, in tegenstelling tot Vermeer.

Als we volgende week van PSV winnen, heb ik vertrouwen in het kampioenschap. Tot die tijd, houd ik nog even een slag om de arm.

Cilissen prachtige redding meteen.

1e helft was erg slecht. Sigh blijft onder de maat presteren.
Puntjes zijn belangrijk nu. Die zijn er. Volgende week daar gaat hem om.

Maar heb er alle vertrouwen er in dat wij kampioen worden. Wij zijn Ajax wij zijn de beste.:D

Ik heb het gevoel dat Cillessen beter (lees: betrouwbaarder) is dan Vermeer. Ben ik de enige die dat heeft?

Cilissen prachtige redding meteen.

1e helft was erg slecht. Sigh blijft onder de maat presteren.
Puntjes zijn belangrijk nu. Die zijn er. Volgende week daar gaat hem om.

Maar heb er alle vertrouwen er in dat wij kampioen worden. Wij zijn Ajax wij zijn de beste.:D
Was inderdaad een geweldige redding. Erg blij ermee ook, was bang dat ie geen wedstrijdritme zou hebben, en die zou laten schieten.
Ik heb het gevoel dat Cillessen beter (lees: betrouwbaarder) is dan Vermeer. Ben ik de enige die dat heeft?
Betrouwbaarder, ja. Vermeer is een betere lijnkeeper (misschien wel één van de beste lijnkeepers ter wereld, zijn reflexen zijn echt bizar), maar hij maakt vaak hele domme, kostbare fouten. Cillessen heeft dan mindere reflexen, maar die maakt die beginnersfouten niet, en dat maakt hem betrouwbaarder.

Cilessen is vooral rustiger aan de bal. Geeft net wat vaker de lange bal. Straalt gewoon rust uit.

Vermeer is een betere lijnkeeper.

Echt een luxe probleempje.

gaat een mooie wedstrijd worden volgende week :D

Was Zuid nou ook half bezet of leek dat maar op TV?

inb4 Rob P over Heracles dat ''slecht'' speelde

Zuid 1 bedoel je ? Ik denk omdat menigeen samentroept in het midden er 'ruimte' lijkt maar zal ook deels te maken hebben met thuisblijvers.

Ja Zuid 1.

Wat is het verschil met vorig jaar? Toen leek het stadion altijd voller. Ik zie nu veel mensen 10min voor tijd vertrekken.

nooit begrepen waarom je per se naar een stadion wil... kampioenswedstrijd ofzo okay maar verder? sfeer enz. ja maar ik kan het toch echt beter volgen op tv :P al heeft het er ook mee te maken dat ik limburger ben en dus 3 uur heen/terug rijden ook niet chill is... en nu komen mensen met: geen echte supporter, nee klopt, ik ben een voetballiefhebber met een ajax hart! ;)

Moet te doen zijn voor Ajax, zie de anderen nog wel punten laten liggen.
Resterend programma van Ajax, PSV, Vitesse en Feyenoord:
1. Ajax (63 punten, 29 duels)
14/04 PSV (uit)
19/04 sc Heerenveen (thuis)
27/04 NAC Breda (uit)
05/05 Willem II (thuis)
12/05 FC Groningen (uit)
2. PSV (60 punten, 29 duels)
14/04 Ajax (thuis)
20/04 AZ (uit)
27/04 FC Groningen (thuis)
05/05 NEC (thuis)
09/05 bekerfinale tegen AZ
12/05 FC Twente (uit)
3. Vitesse (60 punten, 29 duels)
13/04 Roda JC Kerkrade (uit)
21/04 Feyenoord (uit)
28/04 Willem II (thuis)
05/05 RKC Waalwijk (uit)
12/05 VVV-Venlo (thuis)
4. Feyenoord (59 punten, 29 duels)
14/04 RKC Waalwijk (uit)
21/04 Vitesse (thuis)
28/04 Heracles Almelo (thuis)
05/05 ADO Den Haag (uit)
12/05 NAC Breda (thuis)

Juist!

[Link niet meer beschikbaar]

nooit begrepen waarom je per se naar een stadion wil... kampioenswedstrijd ofzo okay maar verder? sfeer enz. ja maar ik kan het toch echt beter volgen op tv :P al heeft het er ook mee te maken dat ik limburger ben en dus 3 uur heen/terug rijden ook niet chill is... en nu komen mensen met: geen echte supporter, nee klopt, ik ben een voetballiefhebber met een ajax hart! ;)

Maakt niet uit jongen. Een jood zoals jou zijn de meesten ;) #GLORYHUNTERSSS

Terug
Naar boven