- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zowel CL als Eredivisie Aldeirwereld. Het schijnt dat hij iets 'steviger' moet gaan voetballen in de vorm van iets harder maar niet gemeen althans dat las ik in een interview met hem.

Alderweireld: "Meedogenloos worden is mijn doel"
Toby Alderweireld stelt zichzelf in vraag nadat hij zijn basisplaats verloor aan André Ooijer. "Ik moet harder leren verdedigen", vindt hij.
De Belgische verdediger van Ajax Amsterdam is de laatste weken in mindere vorm en dat laat zich voelen in het verliezen van zijn basisplaats bij de Nederlandse topclub.
Nu stelt Toby Alderweireld zichzelf de vraag hoe het komt dat hij zijn plaats in het team kwijt is, en hij denkt het antwoord te weten: " Ik moet harder leren verdedigen".
Alderweireld geeft ook nog als argument aan dat hij gezien zijn jonge leeftijd nog geen constant niveau aankan. Hij ziet wel niet direct een oplossing voor het probleem, al weet hij één ding zeker: "Ik moet meedogenlozer worden".
Leuke wedstrijd, maar wat is er met Suarez aan de hand? Lijkt wel alsof er bij ajax altijd maar 1 topscorer kan rondlopen.
Leuke wedstrijd, maar wat is er met Suarez aan de hand? Lijkt wel alsof er bij ajax altijd maar 1 topscorer kan rondlopen.
Theo Janssen gaat natuurlijk minimaal 10 a 12 miljoen kosten voor Ajax. Een international, die verkocht wordt aan een concurrent. Die kunnen ze nooit halen.
Wel mooi dat Cvitanich is verkocht.
Ik begin die achtelijke aankopen echt beu te raken.
Het beleid was toch de jeugd de kans te geven?
Geef jongens als Ericksen/Blind/Jozefzoon enz de kans zou ik zeggen.
Martin is een prima coach, maar ik kan die aankopen zoals Mido enzo totaal niet begrijpen.
Ik begin die achtelijke aankopen echt beu te raken.
Het beleid was toch de jeugd de kans te geven?
Geef jongens als Ericksen/Blind/Jozefzoon enz de kans zou ik zeggen.
Martin is een prima coach, maar ik kan die aankopen zoals Mido enzo totaal niet begrijpen.