Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Altijd Toby.

Dit zou ik wel eens willen zien (gaat niet gebeuren natuurlijk):

Sulejmani----------El Hamdaoui----------Suarez
--------Emanuelson------------Eriksen
----------------------Anita
-Blind------Vertonghen----Alderweireld---Van der Wiel
----------------------Steek

Zowel CL als Eredivisie Aldeirwereld. Het schijnt dat hij iets 'steviger' moet gaan voetballen in de vorm van iets harder maar niet gemeen althans dat las ik in een interview met hem.

Meedogenloos noemt hij het:cool:
Alderweireld: "Meedogenloos worden is mijn doel"

Toby Alderweireld stelt zichzelf in vraag nadat hij zijn basisplaats verloor aan André Ooijer. "Ik moet harder leren verdedigen", vindt hij.

De Belgische verdediger van Ajax Amsterdam is de laatste weken in mindere vorm en dat laat zich voelen in het verliezen van zijn basisplaats bij de Nederlandse topclub.
Nu stelt Toby Alderweireld zichzelf de vraag hoe het komt dat hij zijn plaats in het team kwijt is, en hij denkt het antwoord te weten: " Ik moet harder leren verdedigen".
Alderweireld geeft ook nog als argument aan dat hij gezien zijn jonge leeftijd nog geen constant niveau aankan. Hij ziet wel niet direct een oplossing voor het probleem, al weet hij één ding zeker: "Ik moet meedogenlozer worden".

weer ooijer in de basis, zijn jaren lange ervaring is nodig tegen het sterke heracles almelo

Ik hoop dat hij weer goed staat te schutteren zo ja.

Leuke wedstrijd, maar wat is er met Suarez aan de hand? Lijkt wel alsof er bij ajax altijd maar 1 topscorer kan rondlopen.

Weer 3 punten erbij.

Leuke wedstrijd, maar wat is er met Suarez aan de hand? Lijkt wel alsof er bij ajax altijd maar 1 topscorer kan rondlopen.

Ach, hij mist wat kansen. Het gaat mij er om dat hij nog steeds die acties maakt, tegenstanders bezig houdt en verder nuttig is. Het is heus niet zo dat hij opeens niet meer de bal tussen die twee palen kan schieten.
Auxerre-Ajax: 0-2!

'Emanuelson verlengt niet bij Ajax'

AMSTERDAM - Urby Emanuelson is bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax. De 24-jarige vleugelspeler zou aan algemeen directeur Rik van den Boog hebben laten weten dat hij niet in gaat op een aangeboden contractverlenging voor drie jaar.
Volgens De Telegraaf, die zich beroept op bronnen binnen de club, wil Emanuelson na zeven seizoen bij Ajax zijn horizon verbreden. De speler zou daarnaast teleurgesteld zijn over de aanbieding van de club.

De Amsterdammers legden de international, die komende zomer transfervrij de hoofdstad mag verlaten, in eerste instantie een verslechterd contract voor. Later werd die aanbieding opgewaardeerd naar een vergelijkbaar voorstel als zijn huidige verbintenis.

Emanuelson speelt woensdagavond met Ajax in de Champions League tegen Auxerre. Zeven jaar geleden debuteerde hij tegen de Franse ploeg in het eerste team van Ajax.

Theo Janssen
Ajax ziet Theo Janssen als mogelijke vervanger van Emanuelson. Indien de middenvelder besluit FC Twente komende zomer te verlaten, gaat Ajax proberen hem aan te trekken. Dit meldt het AD.

De 29-jarige Janssen staat nog tot medio 2014 onder contract in Enschede, maar liet onlangs weten dat hij denkt aan een nieuw avontuur. Het liefst overigens in het buitenland.

(Bron:nu.nl)

Janssen voor Emanuelson is geen verkeerde keuze alleen spelen beide heren natuurlijk op verschillende posities.
Theo zou dan op de plaats van De Jong komen te staan en gaat hij naar de links buiten positie.

Theo Janssen gaat natuurlijk minimaal 10 a 12 miljoen kosten voor Ajax. Een international, die verkocht wordt aan een concurrent. Die kunnen ze nooit halen. Ze kunnen beter Bale halen (..) :roflol:

Wel mooi dat Cvitanich is verkocht.

Laatst bewerkt:
Theo Janssen gaat natuurlijk minimaal 10 a 12 miljoen kosten voor Ajax. Een international, die verkocht wordt aan een concurrent. Die kunnen ze nooit halen.

Wel mooi dat Cvitanich is verkocht.

Met ruim verlies uiteraard!
De komst van Theo staat natuurlijk zeer wankel want Ajax kan hem niet meer bieden dan Twente.
Ik zie hem eerder naar een Duitse club gaan.

Denk dat het een onzinbericht is, aangezien Vd Boog de transfer van Hadaouir had laten afkwetsen door het gedrag van Hadaouir. In zijn gedrag is Theo nou ook niet bepaald een voorbeeld.

Ik begin die achtelijke aankopen echt beu te raken.
Het beleid was toch de jeugd de kans te geven?
Geef jongens als Ericksen/Blind/Jozefzoon enz de kans zou ik zeggen.

Martin is een prima coach, maar ik kan die aankopen zoals Mido enzo totaal niet begrijpen.

Martin is een prima coach, maar ik kan die aankopen zoals Mido enzo totaal niet begrijpen.

Mido is niet gekocht. Die krijgt enkel per gespeelde wedstrijd betaald.

Yep. Ajax heeft De Zeeuw, De Jong, Enoh, Lindgren, Tainio, Eriksen, Lodeiro, Bonevacia, Donald en van der Heijden als middenvelders. Daarnaast heb je ook nog Bouy in de jeugd die het heel erg goed doet. Als Janssen wordt gekocht blokkeert hij alleen maar de eigen jeugd en bovendien zal Twente terecht de hoofdprijs vragen. Buiten dat schat ik Lodeiro, Eriksen en Bouy hoger in qua potentie.

Als het aan Martin Jol ligt hebben we straks 12 middenvelders voor 3 plekken en 0 linksbacks in de selectie. Zal Janssen soms ook bij Raiola zitten?

Jol maakt vreemde beslissingen de laatste tijd. Opeens staat Alderweireld er naast en heeft hij Ooijer en zelfs Oleguer voor zich. Oleguer zal vanavond ook spelen tegen Auxerre. Alderweireld staat er naast terwijl hij toch niet beroerd presteerde, maar basisspelers als De Zeeuw en Enoh die wekelijks slecht spelen blijven hun plek wel houden, terwijl er voor die plekken veel meer concurrentie is. Eriksen krijgt amper speeltijd en Bonevacia zit plots niet meer bij de selectie terwijl Bonevacia tegen Vitesse nog een basisplaats had.

Het zal mij niets verbazen als Jol volgend jaar vertrekt naar de Premier League en via Ajax probeert een wit voetje te halen bij zijn zaakwaarnemer.

ik snap het ook niet hoor.
Waarom hij middenvelders laat staan die niet presteren...
ik zou Eriksen eens een kans geven op 10. en niet steeds inbrengen op linksbuiten wat Jol eerst deed.
Eriksen achter Mounir lijkt me goed werken.
En Sulejmani gewoon in de basis, Emanuelson verlengt toch niet.

Ook wil ik Toby gewoon weer in de basis.

Verdomme man wat triest en slecht is het weer. Ik wou dat ik in de kleedkamer stond. Dan had ik ze stuk voor stuk naar de klote gescholden. t**fus zeg. Het is CL.

Ja tot nu toe niet best.... Amateursfouten en laat Jol aub de Zeeuw er uit halen zeg, wat was die man slecht. Kinderlijk balverlies en veel foute passes.

Maar goed, er komt nog een 2e helft zo. Heb dit seizoen al vaker een herboren Ajax uit de kleedkamer zien komen.

t*ring

Idd t*ring. Wat een t*ring wedstrijd. Ik hoop dat ze die luidspreker nog in franse t**fus reet steken.

En dat tegendoelpunt, wat triest.

Verdomme heel me been blauw geslagen.

Ik ga me kwarkie eten en pitte t*ring zeg.

Terug
Naar boven