Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
precies wat ik dacht.Waarom Anita en de Jong er weer in dan?
waarom niet gewoon dezelfde opstelling als tegen Auxerre, lekker Sulejmani er in laten staan.
Als je erop had kunnen wedden was je nu multi-miljardairVerhoeven met 3 wereldreddingen op rij, wie verzint dit scenario?

Waarom hebben ze die Anita nou nog niet ontslagen?
Die gast doet helemaal niks goed. Ik vind dat ze Daley Blind een kans moeten geven.
Wat deed hij vandaag verkeerd dan? Kan hij er wat aan doen dat de scheidsrechter rood geeft voor een sliding op de bal?

Die rode kaart was oneerlijk inderdaad, maar Anita heeft zo ontzettend veel passes verpest en ook nog een paar idiote terugspeelballen gegeven op Stekelenburg.Wat deed hij vandaag verkeerd dan? Kan hij er wat aan doen dat de scheidsrechter rood geeft voor een sliding op de bal?
daarom hadden ze het wel verdiend? hou toch op man.Die rode kaart was oneerlijk inderdaad, maar Anita heeft zo ontzettend veel passes verpest en ook nog een paar idiote terugspeelballen gegeven op Stekelenburg.
Het is dan wel de derde keeper maar hij loopt inderdaad niet over van kwaliteit.
Het is een wat wilde keeper. Het had ook verkeerd kunnen aflopen maar al met al heeft hij zich zeer verdienstelijk gemaakt in de goal.
Ajax speelde weer eens niet als collectief. Ik begrijp de keuze van Jol ook niet voor De Jong. Nu zou je kunnen bedenken dat je Eriksen wil sparen voor as woensdag maar dan nog.
Wegereef had duidelijk te diep in het glaasje gekeken zaterdag.