AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Misschien doet toch iemand in Rotterdam het.

Waarom Anita en de Jong er weer in dan?

waarom niet gewoon dezelfde opstelling als tegen Auxerre, lekker Sulejmani er in laten staan.
precies wat ik dacht.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

2-1 Hamdaoui

Stekelenburg geblesseerd eraf, verhoeven erin.

2-2 vertonghen.. dit moet toch wel 8 minuten blessure tijd worden.

Verhoeven met 3 wereldreddingen op rij, wie verzint dit scenario?

Waarom hebben ze die Anita nou nog niet ontslagen?
Die gast doet helemaal niks goed. Ik vind dat ze Daley Blind een kans moeten geven.

Waarom hebben ze die Anita nou nog niet ontslagen?
Die gast doet helemaal niks goed. Ik vind dat ze Daley Blind een kans moeten geven.

Wat deed hij vandaag verkeerd dan? Kan hij er wat aan doen dat de scheidsrechter rood geeft voor een sliding op de bal?

Wat deed hij vandaag verkeerd dan? Kan hij er wat aan doen dat de scheidsrechter rood geeft voor een sliding op de bal?

Precies. Scheidsrechter is dronken. Maar komop, met zeven man moet je nog 3-0 van Excelsior winnen.

Ik genoot van het publiek als Verhoeven een uittrap nam :roflol:

Die rode kaart was oneerlijk inderdaad, maar Anita heeft zo ontzettend veel passes verpest en ook nog een paar idiote terugspeelballen gegeven op Stekelenburg.

FC Wegereef - Ajax 2-2

Werkelijk belachelijk. Maar doet geen afbreuk aan het feit dat een enkele spelers van ajax ver onder hun niveau stonden te spelen.

Man of the match: Verhoeven

Laatst bewerkt:
Twente trouwens ook weer geholpen vanuit Zeist.

Woensdag zal Verhoeven wel de gehele wedstrijd spelen, ben benieuwd! Hij zit in ieder geval nog flink in de bulk.. :D

OOOooooooooohhh pizza!!!

Hij keepte wel fenomenaal.

Hij deed zn werk bedoel je ;) zat er ook nog een paar keer gruwelijk naast.

Het is een wat wilde keeper. Het had ook verkeerd kunnen aflopen maar al met al heeft hij zich zeer verdienstelijk gemaakt in de goal.

Ajax speelde weer eens niet als collectief. Ik begrijp de keuze van Jol ook niet voor De Jong. Nu zou je kunnen bedenken dat je Eriksen wil sparen voor as woensdag maar dan nog.
Wegereef had duidelijk te diep in het glaasje gekeken zaterdag.

Het is een wat wilde keeper. Het had ook verkeerd kunnen aflopen maar al met al heeft hij zich zeer verdienstelijk gemaakt in de goal.

Ajax speelde weer eens niet als collectief. Ik begrijp de keuze van Jol ook niet voor De Jong. Nu zou je kunnen bedenken dat je Eriksen wil sparen voor as woensdag maar dan nog.
Wegereef had duidelijk te diep in het glaasje gekeken zaterdag.

Eriksen was er nog niet ingekomen als het hele middenveld geblesseerd het veld af moest. Jol kiest liever voor Lindgren, Tainio en zet desnoods Ooijer nog eerder op het middenveld dan Eriksen. Enige vorm van creativiteit is verboden, uit bij Excelsior is tegenhouden het strijdplan van Jol.

Terug
Naar boven