XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Straks nog even een wedstrijdje kijken in Olympisch Stadion, de Copa Amsterdam. Ajax A1 helaas al uitgeschakeld..

Hahaha, dat Robben vs Babel topic. Die dikke RichardV, die Babel beter vond dan Robben :roflol:

Issac-Cuenca-con-el-Ajax-celeb_54373633202_54115221155_600_244.jpg

http://www.mundodeportivo.com/20130518/futbol/internacional/ajax-fiesta-barcelona_54373628329.html

goed kapsel van sulejmani

Sulemani heeft het wel voor elkaar wat $ betreft maar die hoeft denk ik nooit meer bij Ajax te komen voor de koffie ofzo:
"Van Sulejmani wilden we zelfs afscheid nemen”, stelt communicatiemanager Miel Brinkhuis tegen Goal.com. "Hij kreeg wel een uitnodiging, maar hij heeft er zelf voor gekozen niet bij de huldiging aanwezig te zijn."

Gedurende de periode dat Sulejmani onder contract staat bij Ajax werd hem vaak verweten niet voldoende bezig te zijn met zijn sport. Hij zou teveel stappen, te vet eten en te weinig inzet op de trainingen tonen. "Wat een onzin, ik heb in al die jaren hier misschien drie of vier kroketten gegeten", weerspreekt Sulejmani de kritiek. Volgens de aanvaller heeft hij een vetpercentage van elf procent, terwijl het maximum bij Ajax ligt op veertien procent.

Later dat jaar (in maart 2012 red.) deed de club Sulejmani uit het niets een aanbieding om zijn in 2013 aflopende contract met meerdere jaren te verlengen. De aanvaller sloeg de aanbieding resoluut af. "Je voelt of een club serieuze plannen met je heeft", aldus Sulejmani, die claimt dat Ajax zijn salaris wilde halveren. "Wie kan zoiets serieus nemen?"

Wat had hij dan verwacht een verhoging van zijn miljoen (?) per jaar ? Mwoehaha helemaal de weg kwijt.

http://www.youtube.com/watch?v=HRbuBAs6mGA

Ook altijd lachen..

Laatst bewerkt:
Ajax A1 6e geworden tijdens Copa Amsterdam, wel enigszins teleurstellend :( Maar wel leuk om de jeugd eens te zien spelen, hopelijk krijgt Van Kessel over een paar jaar een kans om het eerste elftal te spelen. Goede spits.

Die Sulejmani lijkt op die foto bijna zo oud als Theo Janssen, dat zegt al genoeg..

Babel heeft wel een modieuze bril op

Ajax A1 6e geworden tijdens Copa Amsterdam, wel enigszins teleurstellend :( Maar wel leuk om de jeugd eens te zien spelen, hopelijk krijgt Van Kessel over een paar jaar een kans om het eerste elftal te spelen. Goede spits.

Die Sulejmani lijkt op die foto bijna zo oud als Theo Janssen, dat zegt al genoeg..

Jammer. Wat ik lees over de A1 is ook niet zo heel goed.
Er wordt meer van de B1 verwacht.

Van Kessel is al 20 he :) Zo veel tijd heeft hij niet meer. Ik denk niet dat hij het gaat halen.

Van Kessel is al 20 he :) Zo veel tijd heeft hij niet meer. Ik denk niet dat hij het gaat halen.

Ja dat is waar.. Nu hij weer terug is van Almere City, zal hij zich inderdaad maar moeten bewijzen, misschien is dit niveau toch iets te hoog voor hem. De B1 volg ik niet echt, zal daar eens meer van bekijken.

Jezus Babel. Als dat waar is wat ze bij VI zeggen

Kijk tip. Vanavond pauw en witteman. Met ronald de boer over de doping van juve in de cl finale 96

NIEUWS: Ajax heeft een mondeling akkoord bereikt met Frank de Boer over contractverlenging. De nieuwe verbintenis loopt tot medio 2017. De Boer: ,,Dit nieuwe contract is precies wat ik wilde. We waren er snel uit, want van beide kanten zijn we zeer tevreden."

Terug
Naar boven