djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Van Sulejmani wilden we zelfs afscheid nemen”, stelt communicatiemanager Miel Brinkhuis tegen Goal.com. "Hij kreeg wel een uitnodiging, maar hij heeft er zelf voor gekozen niet bij de huldiging aanwezig te zijn."
Gedurende de periode dat Sulejmani onder contract staat bij Ajax werd hem vaak verweten niet voldoende bezig te zijn met zijn sport. Hij zou teveel stappen, te vet eten en te weinig inzet op de trainingen tonen. "Wat een onzin, ik heb in al die jaren hier misschien drie of vier kroketten gegeten", weerspreekt Sulejmani de kritiek. Volgens de aanvaller heeft hij een vetpercentage van elf procent, terwijl het maximum bij Ajax ligt op veertien procent.
Later dat jaar (in maart 2012 red.) deed de club Sulejmani uit het niets een aanbieding om zijn in 2013 aflopende contract met meerdere jaren te verlengen. De aanvaller sloeg de aanbieding resoluut af. "Je voelt of een club serieuze plannen met je heeft", aldus Sulejmani, die claimt dat Ajax zijn salaris wilde halveren. "Wie kan zoiets serieus nemen?"
Maar wel leuk om de jeugd eens te zien spelen, hopelijk krijgt Van Kessel over een paar jaar een kans om het eerste elftal te spelen. Goede spits.Ajax A1 6e geworden tijdens Copa Amsterdam, wel enigszins teleurstellendMaar wel leuk om de jeugd eens te zien spelen, hopelijk krijgt Van Kessel over een paar jaar een kans om het eerste elftal te spelen. Goede spits.
Die Sulejmani lijkt op die foto bijna zo oud als Theo Janssen, dat zegt al genoeg..
Ajax A1 6e geworden tijdens Copa Amsterdam, wel enigszins teleurstellendMaar wel leuk om de jeugd eens te zien spelen, hopelijk krijgt Van Kessel over een paar jaar een kans om het eerste elftal te spelen. Goede spits.
Die Sulejmani lijkt op die foto bijna zo oud als Theo Janssen, dat zegt al genoeg..
Zo veel tijd heeft hij niet meer. Ik denk niet dat hij het gaat halen.Van Kessel is al 20 heZo veel tijd heeft hij niet meer. Ik denk niet dat hij het gaat halen.

wilde net zeggen
wat was de transfersom? ik zat net te schijten
of is hij al transfervrij
Van Kessel is al 20 heZo veel tijd heeft hij niet meer. Ik denk niet dat hij het gaat halen.