XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Thanks mate :) ff kijken wie wat en waar...

Wat ik al zei

Ajax heeft Van Ginkel en Maher op het oog als eventuele vervangers van Christian Eriksen en Siem de Jong, maar Overmars verwacht niet dat het tweetal de overstap naar Ajax maakt. "Ze zouden beiden bij Ajax kunnen spelen, maar ik zie dat niet zo een-twee-drie gebeuren. We hebben ook een aantal jongens er achter zitten. Davy Klaassen, Lucas Andersen... en is is Viktor Fischer de linksbuiten of iemand die op hun plek op het middenveld goed uit de voeten kan?", vraagt de directeur voetbalzaken zich af in Ajax Life.

http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=27129

Van Ginkel wilt wel maar mag niet las ik ? Maher vat ik dan ff niet eigenlijk ? Wellicht betaald AJAX hem minder of willen ze niet tot het gaatje gaan wat de vraagprijs betreft.

Van Ginkel wilt wel maar mag niet las ik ? Maher vat ik dan ff niet eigenlijk ? Wellicht betaald AJAX hem minder of willen ze niet tot het gaatje gaan wat de vraagprijs betreft.

Overmars verteld in het bericht dat ze alle twee te veel kosten. AJAX heeft een max bedrag voor beide over. Maar de vraagprijs ligt boven dat max bedrag.

Wel jammer want Maher wilt dolgraag bij AJAX spelen.

Van Ginkel is een bliksemafleider om de prijs van Maher te drukken. Vitesse laat hun enige talent van eigen bodem nooit voor een aanvaardbare prijs naar AJAX gaan. Maher is serieus, schijnt zelfs persoonlijk al rond te zijn met AJAX, maar AZ heeft deze winter het bod van 7 miljoen van PSV geweigerd en AJAX gaat never meer dan dat betalen. Lastig...

Overmars verteld in het bericht dat ze alle twee te veel kosten. AJAX heeft een max bedrag voor beide over. Maar de vraagprijs ligt boven dat max bedrag.

Wel jammer want Maher wilt dolgraag bij AJAX spelen.

Bedoel je nu niet Van Ginkel? Want hij wil juist dolgraag naar Ajax, maar AZ werkt tegen.

Van Ginkel is een bliksemafleider om de prijs van Maher te drukken. Vitesse laat hun enige talent van eigen bodem nooit voor een aanvaardbare prijs naar AJAX gaan. Maher is serieus, schijnt zelfs persoonlijk al rond te zijn met AJAX, maar AZ heeft deze winter het bod van 7 miljoen van PSV geweigerd en AJAX gaat never meer dan dat betalen. Lastig...

Haha zou een mooie wezen. Een bliksemafleider.

We gaan het zien. Het blijft spannend tot 31 Augustus.

onze amsterdamse vriend Babel duidelijk een vriend van toby gezien zijn uitspraken
Babeltje had zich graag willen meten met Bony en PELLE
Ryan jij bent een aardige buitenspeler die meestal met zijn neus naar beneden speelt
+ niet geheel onbelangrijk - jij bent geen goalgetter , zal je ook nooit worden ook
daag Ryan succes met je volgende club - clubhopper

onze amsterdamse vriend Babel duidelijk een vriend van toby gezien zijn uitspraken
Babeltje had zich graag willen meten met Bony en PELLE
Ryan jij bent een aardige buitenspeler die meestal met zijn neus naar beneden speelt
+ niet geheel onbelangrijk - jij bent geen goalgetter , zal je ook nooit worden ook
daag Ryan succes met je volgende club - clubhopper

Hierin geef ik je gelijk hoor.
Wordt een beetje moe van Babel.
Elk interview heeft hij het over zijn carrière. Wat het beste is voor zijn carrière. Hij wilt dus gewoon weg.

Hierin geef ik je gelijk hoor.
Wordt een beetje moe van Babel.
Elk interview heeft hij het over zijn carrière. Wat het beste is voor zijn carrière. Hij wilt dus gewoon weg.

ik krijg de kriebels van dat soort spelers - van welke club dan ook
Tadic van twente had ook zo iets -
ik zou ook niet zo snel weten waar hij moet spelen - fischer is beter - nu al en die yslander vind ik een betere
spits

volledig oneens, babel is fysiek sterk, heeft overzicht, goed schot en snelheid... ik vind ook niet dat ie bij liverpool door de mand is gevallen (zoals velen zeggen), want hij heeft daar best zn momenten gehad alleen kwam net te kort voor de (toen) europese (sub)top, voor ploegen als ajax is een speler van zijn niveau prima...

het enige waar ik john wel gelijk in geef is dat ie nu niet moet zeuren over "zijn carriere", hij speelt nu bij ajax, punt, of je gaat weg...

Heb het ook niet over zijn kwaliteit. Maar wel over zijn gezeik in de media over zijn carrière. Hij speelt verdomme bij een mooie club.

volledig oneens, babel is fysiek sterk, heeft overzicht, goed schot en snelheid... ik vind ook niet dat ie bij liverpool door de mand is gevallen (zoals velen zeggen), want hij heeft daar best zn momenten gehad alleen kwam net te kort voor de (toen) europese (sub)top, voor ploegen als ajax is een speler van zijn niveau prima...

het enige waar ik john wel gelijk in geef is dat ie nu niet moet zeuren over "zijn carriere", hij speelt nu bij ajax, punt, of je gaat weg...

fysiek , snelheid , goed schot . oke - zijn overzicht vind ik minder - blijft er zowiezo genoeg over , maar bij babel heb ik altijd iets van - net niet - voor ajax idd een topspeler - shit wat ben ik positief zeg :D

mooi topic indeed
robben - groningen/psv/madrid/bayern
babel - ajax/liverpool/hoffenheim/ajax

lijkt me duidelijk

Robben , vind Babel persoonlijk ook niks , snap ook niet waarom sommigen het een prima speler vinden.
het is z'n dreig kippetje , meer niet...

Het waren leuke tijden vroeger, Van der Vaart, Babel. Tegen Arsenal uit, toen de Jong de 1-1 scoorde. Babel mooi scoorde tegen Auxerre.

In het begin van het seizoen dacht ik. Tof een speler die komt terug, toch een beetje clubliefde. Maar het is blijkbaar allemaal voor zijn eigen carrière.
En wat hij dit seizoen heeft laten zien stelt ook geen **** voor. Paar doelpunten gescoord als invaller. Als hij erin kwam was de wedstrijd vaak al gespeeld.

Hier kan ik veel meer van genieten
[Link niet meer beschikbaar]

los van dat jullie gelijk hebben met dat robben de veel betere speler is, zeggen club niet altijd wat

v. bommel: fortuna-psv-barcelona-bayern-ac milan-psv
gerard: liverpool

wow, van bommel is veel beter dan gerard? :P

Terug
Naar boven