XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Boerrigter heeft voor zijn blessure prima gespeeld op de linksbuiten positie.

Definieer prima :) Het blijft een voetballer die het toch voornamelijk op snelheid en kracht doet. Prima speler voor een counterploeg, lekker rennen en draven. Ik vind hem toch niet geschikt voor Ajax. Kan niet mee in het combinatiespel en doet totaal niet mee als de bal verder dan 5 meter bij hem vandaan is.

Boerighter speelde allee goed onder jol. Waar hij theo janssen achter zich had die lange ballen gaf.

Ajax contracteert 16-jarige Deen Markus Bay

DEEN NR. 7 - Ajax heeft maandagmiddag de 16-jarige Markus Bay gecontracteerd. De aanvallende middenvelder, die ook verdedigende kwaliteiten heeft, komt over van Brøndby IF. De Deense club heeft op haar website officieel melding gemaakt van de overstap van de speler. Hoeveel het talent heeft gekost is nog niet bekend.

'Wij zijn er trots op om zo'n talent te verkopen aan Ajax', vertelt de directeur van Brøndby IF . 'Het is ons beleid om spelers op te leiden voor ons eerste elftal. Als er dit soort uitzonderlijke talenten doorkomen, dan weten we dat die erg gewild zijn in het buitenland.'

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/71593/ajax-contracteert-16-jarige-deen-markus-bay.html

Ik ken hem niet, schijnt wel een groot talent te zijn.

Haha volgens mij worden de Denen wel een beetje gek van AJAX. We kapen alle talentjes weg.

Boerighter speelde allee goed onder jol. Waar hij theo janssen achter zich had die lange ballen gaf.

Onder Martin Jol werd er dan ook heel ander voetbal gespeeld.

Haha volgens mij worden de Denen wel een beetje gek van AJAX. We kapen alle talentjes weg.

Zou alleen maar bevorderlijk zijn voor het Deense nationale elftal. De opleiding van Ajax staat een stuk hoger aangeschreven dan de opleidingen in Denemarken zelf.

Alderweireld hard op weg naar Norwich. Wtf.. Norwich?!

Alderweireld hard op weg naar Norwich. Wtf.. Norwich?!

Dat was exact mijn gedachte. Ik wist niet eens of ze wel Premier League spelen. Ik zie dat van Wolfswinkel daar speelt en dat ze Fer willen hebben.

Norwich City, pff.. Teken dan gewoon bij en blijf nog een jaar bij Ajax.

Had OVE dus toch gelijk maar idd Norwich dafuq

engelse erinkleunende harde spitsen - de ideale opstap voor onze belg - goeie keus + hij gaat er natuurlijk niet alleen qua
eurootjes op vooruit - wat denk qua beleving - eindelijk thuis spelen in echt voetbalstadion
toby jongen go for it

Norwich is zo slecht nog niet maar geen verbetering voor alderweireld.

Betere competitie is het enige positieve wat er in mij op komt.

Teken dan gewoon bij als je Norwich overweegt inderdaad!!

Watvoor tuig hebben alle spelers om tijdens de training? Een klein gewichts vest ofzo?

Kijken jullie weleens Premier League? Norwich is niveau FC Utrecht.

Terug
Naar boven