- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben overigens benieuwd wat er gaat gebeuren als Eriksen vertrekt. Zou Fischer zijn plek overnemen waarna Boerrigter die linkerkant weer opgaat. Of toch Serero of Schone?
Ajax staat 0-2 voor tegen Dynamo eerste helft (zitten nu op 38:00) nog...
oefenduel...
Lol die wedstrijd is gister gespeeld Ray. 3-0 winst voor Ajax.
Ik zou wat minder drugs gebruiken

Grappig dat ik er "live" bij zie staan.
niet elke keer mij en de drugs de schuld geven hè , plus dat ik niet alles van te voren weet.
kan ik nu naar de F1. ook bedankt dat je de uitslag zo geeft
Wat was het ook al weer Ajax broeders blerg etc,, **** OFF !!!!

Grappig dat ik er "live" bij zie staan.
niet elke keer mij en de drugs de schuld geven hè , plus dat ik niet alles van te voren weet.
kan ik nu naar de F1. ook bedankt dat je de uitslag zo geeft
Wat was het ook al weer Ajax broeders blerg etc,, **** OFF !!!!

Waren die goals van Eriksen echt zo weergaloos als wat er in de at5 newsfeed staat?Lol die wedstrijd is gister gespeeld Ray. 3-0 winst voor Ajax.
Ook "HERSTEL" ik moet weer ff wennen aan dat ik Sport1 en Eredivisie live heb en dat dan "live" niet "live" is maar het live van live is , snap ie. kijk NU mogen jullie me uit lachenLol die wedstrijd is gister gespeeld Ray. 3-0 winst voor Ajax.

Waren die goals van Eriksen echt zo weergaloos als wat er in de at5 newsfeed staat?
Heb het net gezien idd.Gewoon 2e vrije trappen. Dresden is maar een 2e klasser uit Duitsland.
Ja jij bent ook een toppertje hoor
Poe gewaagde uitspraak weer
Toby is gewoon een middelmatige verdediger - punt
Die
god op zij'n blote knieën mag bedanken
Dat ooit Ajax 1 heeft gehaald - noem jij nou eens een verdediger op die de laatste jaren in het midgedeelte - centrum dus heeft gespeeld- Belgen , duo jonk/blind gehaald - Rijkaard - Stam overloper van PSV - ooier ajaxied die psv'er werd en weer andersom - ach eigenlijk gun ik Toby wel de grote voetbalwereld vanwege de bloopers/missers die er gaan komen
Ben overigens benieuwd wat er gaat gebeuren als Eriksen vertrekt. Zou Fischer zijn plek overnemen waarna Boerrigter die linkerkant weer opgaat. Of toch Serero of Schone?
.Volgens @barcastuff komt Cuenca 2e helft van het seizoen weer op huurbasis, mits voldoende hersteld. Dan krijg je samen met Fisher en Bojan wel een erg geile voorhoede![]()

Bojan is voornamelijk gehaald voor rechtsbuiten ja maar hij kan ook op linksbuiten of spits.
Linksbuiten zie ik liever Fischer als Boerrigter.