AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Ben overigens benieuwd wat er gaat gebeuren als Eriksen vertrekt. Zou Fischer zijn plek overnemen waarna Boerrigter die linkerkant weer opgaat. Of toch Serero of Schone?

Ben overigens benieuwd wat er gaat gebeuren als Eriksen vertrekt. Zou Fischer zijn plek overnemen waarna Boerrigter die linkerkant weer opgaat. Of toch Serero of Schone?

Ajax is nog steeds bezig met Lerin Duarte, al weet ik niet voor welke positie hij gehaald wordt.

Serero is er nog niet klaar voor denk ik en heeft gezien de recente woorden van de Boer nog geen uitzicht op een basisplaats. Ik denk inderdaad dat de kans groot is dat Fischer een linie terugzakt, al zou ik dat wel jammer vinden. De positie van linksbuiten kan dan worden ingevuld door Boerrigter, Sana of Andersen. Meleg en Andersen kunnen ook op de positie van Eriksen, maar volgens mij worden zij momenteel als rechts- en linksbuiten gezien. Ik ben erg benieuwd naar Meleg, schijnt een type Tadic te zijn. Goede techniek, mooie trap maar niet echt heel snel. Ik ben ook benieuwd wat zijn uiteindelijke positie wordt. Klaassen liet gisteren zien er nog niet klaar voor te zijn en ik vraag me serieus af of dat ooit gaat gebeuren. Loopt continu blind de spits in en is technisch niet van het gewenste niveau.

Overigens las ik op Twitter van een bron dichtbij Barcelona dat Ajax nog steeds contact heeft met Barcelona over Cuenca. Afhankelijk van de duur van zijn blessure willen ze hem misschien toch overnemen.

Ajax staat 0-2 voor tegen Dynamo eerste helft (zitten nu op 38:00) nog...
oefenduel...

Lol die wedstrijd is gister gespeeld Ray. 3-0 winst voor Ajax.
Ik zou wat minder drugs gebruiken

Grappig dat ik er "live" bij zie staan.
niet elke keer mij en de drugs de schuld geven hè , plus dat ik niet alles van te voren weet.

kan ik nu naar de F1. ook bedankt dat je de uitslag zo geeft :rolleyes:
Wat was het ook al weer Ajax broeders blerg etc,, **** OFF !!!!

niet elke keer mij en de drugs de schuld geven hè , plus dat ik niet alles van te voren weet.

:roflol:

:)

Ja jij bent ook een toppertje hoor
Poe gewaagde uitspraak weer
Toby is gewoon een middelmatige verdediger - punt
Die
god op zij'n blote knieën mag bedanken
Dat ooit Ajax 1 heeft gehaald - noem jij nou eens een verdediger op die de laatste jaren in het midgedeelte - centrum dus heeft gespeeld- Belgen , duo jonk/blind gehaald - Rijkaard - Stam overloper van PSV - ooier ajaxied die psv'er werd en weer andersom - ach eigenlijk gun ik Toby wel de grote voetbalwereld vanwege de bloopers/missers die er gaan komen

Neem jij deze pagina eens door en doe er alsjeblieft iets positiefs mee. http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie

Alvast hartstikke bedankt!

Check deze post even ;).

http://forum.dutchbodybuilding.com/f201/afca-ajax-topic-251765/index284.html#post7823415

Volgens @barcastuff komt Cuenca 2e helft van het seizoen weer op huurbasis, mits voldoende hersteld. Dan krijg je samen met Fisher en Bojan wel een erg geile voorhoede:D

Volgens @barcastuff komt Cuenca 2e helft van het seizoen weer op huurbasis, mits voldoende hersteld. Dan krijg je samen met Fisher en Bojan wel een erg geile voorhoede:D

Zou zeer mooi zijn. Bojan in de spits, Cuenca op rechts, Fischer op links, Eriksen er achter :woot::clown:

Ik heb het gevoel dat Bojan rechtsbuiten gaat lopen. Boerrigter linksbuiten en Sigthorsson in de spits staat. Daarachter Fischer, Schone en Poulsen. Verdediging Blind, Moisander, van Hoorn en van Rhijn.

Bojan is voornamelijk gehaald voor rechtsbuiten ja maar hij kan ook op linksbuiten of spits.

Linksbuiten zie ik liever Fischer als Boerrigter.

Bojan is voornamelijk gehaald voor rechtsbuiten ja maar hij kan ook op linksbuiten of spits.

Linksbuiten zie ik liever Fischer als Boerrigter.

Ik heb bij Boerrigter altijd dit beeld :

1287507497_horse-plazying-with-big-ball.gif

Boerrigter heeft voor zijn blessure prima gespeeld op de linksbuiten positie.

Terug
Naar boven