Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Dat is waar

Van der Hoorn naar AJAX. Nice goede aankoop denk ik

Hoezo denk je dat, kan je dat onderbouwen?
Vraag het alleen omdat ik de speler alleen ken van een paar fouten. De heeeel erg bekende eigen goal en foutje bij NL eftal.

ben je bekend met een frank de boertje maken ? - iedereen maakt fouten

Mooi Bojan naar AJAX. Groot talent, wat een paar jaar geleden werd gezien als de nieuwe Messi. Nu zeggen ze dat wel bij elk talent van Barca. Voordeel is dat hij als 3 seizoenen CL ervaring heeft.
Denk wel dat de Jong of Eriksen 1 van de 2 gaat vertrekken. Met Klaassen en Bojan erbij wordt het teveel.

Goede aanwinst, denk dat hij zich moet gaan richten op de rechtsbuiten positie. Maar kan op elke aanvallende positie uit de voeten en zelfs als AM.

Goede aanwinst, denk dat hij zich moet gaan richten op de rechtsbuiten positie. Maar kan op elke aanvallende positie uit de voeten en zelfs als AM.

Inderdaad. Wel jammer dat er hierdoor waarschijnlijk geen 'echte' rechtsbuiten komt. Optie tot een tweede jaar huur opgenomen in de overeenkomst duid er denk ik op dat hij ook wordt gezien als een potentiële vervanger van Siggy, Eriksen en De Siem.

Toby naar norwich - hèhè niveau's vinden elkaar

Ja jij bent ook een toppertje hoor
Poe gewaagde uitspraak weer
Toby is gewoon een middelmatige verdediger - punt
Die
god op zij'n blote knieën mag bedanken
Dat ooit Ajax 1 heeft gehaald - noem jij nou eens een verdediger op die de laatste jaren in het midgedeelte - centrum dus heeft gespeeld- Belgen , duo jonk/blind gehaald - Rijkaard - Stam overloper van PSV - ooier ajaxied die psv'er werd en weer andersom - ach eigenlijk gun ik Toby wel de grote voetbalwereld vanwege de bloopers/missers die er gaan komen

Even voor de beeldvorming, hoe vind jij dat de Toby zich verhoudt met bijvoorbeeld de Vrij?

Netjes, zo zie je maar wat een directeur voetbalzaken van naam en met connecties kan betekenen voor een club.

Bojan is toch een spits? En Ajax heeft Sigthorsson en Hoessen toch al lopen?

Het idee zal wel zijn dat ie ook op rechts kan

Bojan is toch een spits? En Ajax heeft Sigthorsson en Hoessen toch al lopen?

Ik neem aan dat hij voor de rechterkant gehaald is. Bij Barcelona en Milan speelde hij ook vaak vanaf de flanken. Sowieso is het natuurlijk een zwervende speler die kijkt waar de ruimte is in plaats van op een vaste plek te spelen. Van Rhijn mag alleen wel aan de bak, hij zal het veld samen met Blind (of Boilesen) breed moeten houden.

Terug
Naar boven