AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Pamper om en het veld in. Pec thuis is een mooie test voor hem.

Alles voor celtic en milaan geboekt, barca kan ik geen vrij krijgen dan wordt het wel heel duur anders.

Alle thuis kaarten heb ik al met blinde eigen stoel verkoop gehaald in 410.

We moeten wel beter gaan spelen als we door willen in europa tegen deze clubs..

Morgen Achilles nog wat - Jong Ajax. Geloof ook op de teevee.

Fortuna - Ajax 87/88

Spelers die tussen de supporters aankomen in modale auto's. :-)

Laatst bewerkt:
Hoe doet Bojan het eigenlijk? Hoor er niet veel van?

Begon beter dan hij recentelijk speelde maar weet niet hoe ik hem moet beoordelen daar Ajax even in een mindere periode zit.

Alles voor celtic en milaan geboekt, barca kan ik geen vrij krijgen dan wordt het wel heel duur anders.

Alle thuis kaarten heb ik al met blinde eigen stoel verkoop gehaald in 410.

We moeten wel beter gaan spelen als we door willen in europa tegen deze clubs..

Barca uit echt totaal geen zin in. Voelt echt weer als Madrid uit. Milaan nog ff aanzien, denk dat we goedkoop busritje ervan maken ofzo. Celtic alles geregeld en PPT is binnen.

gaat al 10x beter met Hoesen nu erin

Sana er uit , Vermeer wisselen ...

Eerste 10min waren goed. Nu dramatisch. Vermeer dikke blunder.
Schone waardeloos. Duarte onopvallend.

Serero goed

Het is inderdaad niet best de afgelopen 35 minuten. Cillessen gaat wel in de basis komen gok ik, de zoveelste loslater van Vermeer.

Die kans van Denswil had er wel echt in gemoeten zeg, pff.

Pec speelt ook gewoon prima voetbal, totaal niet onder de indruk, backs komen ook gretig mee naar voren.

Ein de lijk

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 20:18 ----------

Ah nice.. Gelijk de 2-0

jeej 3 puntjes. Wat een niveau verschil vergeleken met vorig jaar..

''De automatismen zijn een beetje weg'', zag ook zijn ploeggenoot Niklas Moisander. ''Dat is normaal na alle wisselingen. We zullen hard moeten werken om dit zo snel mogelijk terug te krijgen. Barcelona is drie, vier niveautjes hoger dan tegenstanders uit de eredivisie. Het zal woensdag heel veel beter moeten.''

--

PEC had zeker een punt verdiend. Fris, gedurfd spel.

Het commentaar van f de Bauer was schrijnend na de wedstrijd - deze spelers hebben nog niet zo vaak samengespeeld
Wat doen die pannenkoeken daar dan - ongelooflijk - Pec miste in de naam van bendson 3 100% kansen - goed gekeept van Vermeer , maar daar hoor je niemand over - maar idd drie punten

Terug
Naar boven