MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Het commentaar van f de Bauer was schrijnend na de wedstrijd - deze spelers hebben nog niet zo vaak samengespeeld
Wat doen die pannenkoeken daar dan - ongelooflijk - Pec miste in de naam van bendson 3 100% kansen - goed gekeept van Vermeer , maar daar hoor je niemand over - maar idd drie punten

Gewoon verdiend koploper nog steeds.

Wat zal het worden tegen Barca? Nulletje of 5?

Wat zal het worden tegen Barca? Nulletje of 5?
Denk een nulletje of 6, 7, mss nog wel erger als ze weer zo dramatisch spelen. Heb me gisteren weer ontzettend lopen irriteren, maar je weet het nooit bij Ajax...zodra ze europees voetballen lijken ze af en toe weer helemaal op te leven.

Hopelijk laat Frank de wedstrijd zien van Milan tegen Ajax, toen Frank net coach werd.

Gister sloeg echt alles. Staan ze met ze 3e om een speler van Zwolle, alle 3 5meter ervandaan. Totaal niet jagen.
Bij Barca hoef je die ruimte niet te geven.

Erger me ook al verdomme 3 jaar dat we geen fatsoenlijke spits hebben. Dat moeten we toch wel kunnen opleiden. Nu zeker met Bergkamp. Al 3 jaar geen afmaker

Erger me ook al verdomme 3 jaar dat we geen fatsoenlijke spits hebben. Dat moeten we toch wel kunnen opleiden. Nu zeker met Bergkamp. Al 3 jaar geen afmaker
Wat dacht je van een normale verdediger? Achterin is het veredelde gatenkaas. 9 v/d 10 keer kan de tegenstander met gemak naar het strafschopgebied lopen.

wat een haat... ONMOGELIJK om in het huidige systeem in de cl mee te draaien, gewoon onmogelijk...

in b4 20-0

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel mooi inzag toen Cruyff kwam maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat de commercie (geld) en de drang naar het buitenland door niemand gestopt kan worden.

Het is bij de gratie van een speler die misschien zegt, ik blijf uit liefde 2 jaar langer bij Ajax (terwijl die eigenlijk al wegkon) maar wie is er tegenwoordig nog zo gek ? Vroeger was het een uitzondering als je naar het buitenland mocht maar tegenwoordig is NL in alles een koopje. 10 Miljoen lachen ze daar om en dan kijk ik nog geeneens naar de jeugd die massaal wordt weggekocht.

Het kan zelfs zo zijn dat Ajax meer onderuit gaat tegen Barca dan tegen Madrid waardoor 'het nieuwe project' toen is ingezet door Johan. Het enige wat kan gebeuren is dat je op termijn zoveel goeie spelers hebt dat niet alles meer weg te kopen is maar zelfs dat betwijfel ik.

Vroeger wilde elke speler naar Ajax maar ook dat is anders, nu vissen alle NL clubs in dezelfde vijver.

Hoe bedoel je competitie vervalsing

Amsterdam teleurgesteld over gang van zaken psv - Ajax
18-09-13
Achter de schermen heeft burgemeester Eberhard van der Laan veel gedaan om een oplossing te vinden. Er waren meerdere uitgewerkte scenario's om supporters te vervoeren. Zo werd er voorgesteld om supporters via allerlei omwegen te vervoeren per trein. Een andere optie was de supporters een stuk per trein te vervoeren en op de plek waar er gewerkt wordt aan een spoortunnel verder te gaan per bus.
AjaxFanzone.NL
Ook stelde de gemeente voor de supporters vanaf de Amsterdam Arena naar Eindhoven te vervoeren door zestig bussen in te zetten. Daarnaast heeft de gemeente voorgelegd om Amsterdamse agenten in te zetten om supporters te begeleiden, maar daar wilde Eindhoven niet aan meewerken.

''Amsterdam heeft alles op alles gezet om een oplossing te vinden en de impasse te doorbreken. Helaas is het niet tot een oplossing gekomen. De burgemeester is teleurgesteld dat de andere betrokken partijen zich blijkbaar geen mede eigenaar voelen van dit probleem'', laat de gemeente aan AT5 weten.

Hoe bedoel je competitie vervalsing

Amsterdam teleurgesteld over gang van zaken psv - Ajax
18-09-13
Achter de schermen heeft burgemeester Eberhard van der Laan veel gedaan om een oplossing te vinden. Er waren meerdere uitgewerkte scenario's om supporters te vervoeren. Zo werd er voorgesteld om supporters via allerlei omwegen te vervoeren per trein. Een andere optie was de supporters een stuk per trein te vervoeren en op de plek waar er gewerkt wordt aan een spoortunnel verder te gaan per bus.
AjaxFanzone.NL
Ook stelde de gemeente voor de supporters vanaf de Amsterdam Arena naar Eindhoven te vervoeren door zestig bussen in te zetten. Daarnaast heeft de gemeente voorgelegd om Amsterdamse agenten in te zetten om supporters te begeleiden, maar daar wilde Eindhoven niet aan meewerken.

''Amsterdam heeft alles op alles gezet om een oplossing te vinden en de impasse te doorbreken. Helaas is het niet tot een oplossing gekomen. De burgemeester is teleurgesteld dat de andere betrokken partijen zich blijkbaar geen mede eigenaar voelen van dit probleem'', laat de gemeente aan AT5 weten.

Er is een kort geding geweest he vandaag tegen de Gemeente Eindhoven vanwege dit akkefietje.
Morgen is daarvan de uitspraak

Er is een kort geding geweest he vandaag tegen de Gemeente Eindhoven vanwege dit akkefietje.
Morgen is daarvan de uitspraak

Klopt, maar heb er weinig vertrouwen in als je leest wat de rechter zegt:

De rechter zal donderdagochtend een definitieve uitspraak doen. 'Er wordt nogal wat gevraagd. U vraagt mij om op de stoel van de burgemeester te gaan zitten', zei de rechter vandaag alvast.

De oplossing is toch simpel? Geen PSV supporters welkom in de Arena.

Volgens de laatste berichten Bojan in de spits, Kolbein rechtsbuiten en Boilesen hangende linkerspits. Lijkt me een verkapt 4-4-2 systeem.

Zal wel 20-0 worden.

jezus ouwe .. mooie kans

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 21:22 ----------

Dit had hem moeten worden..Duarte

Terug
Naar boven