MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Ben trots op me clubbie. Barca heeft amper kansen.

Zonde van die laatste goal, die was echt onnodig als Vermeer bleef staan.

Poulsen heeft wel bewezen het niveau niet aan te kunnen.

nu begint het vervelend te worden

nu begint het vervelend te worden

Klopt... Jammer dat die jongens het niet op kunnen brengen om ook na een achterstand geconcentreerd te blijven spellen.

Nice penaltyyyyyyyyyy

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 22:17 ----------

jezus man..... pff

Barcelona nog maar 1 uitgespeelde kans gehad, vlak voor rust. Staan voor vanwege een weergaloze vrije trap van Messi. Tactisch concept van de Boer werkt dus.

Zal wel meevallen, denk je niet?
Denk het wel , het blijkt ook.. dat ik NIET serieus was :windup:

Goede eerste helft, jammer van de tweede.
Poulsen speelde DRAMA had van mij echt meteen gewisseld mogen worden, volgens mij is hij bij bijna elke tegen doelpunt betrokken. Vond Bojan zeker aardig spelen en Siggi hoeft geen penalty meer te nemen als hij hem erin probeert te passen.

Goede eerste helft, jammer van de tweede.
Poulsen speelde DRAMA had van mij echt meteen gewisseld mogen worden, volgens mij is hij bij bijna elke tegen doelpunt betrokken. Vond Bojan zeker aardig spelen en Siggi hoeft geen penalty meer te nemen als hij hem erin probeert te passen.

Bojan speelde netjes idd, geldt imo voor de gehele selectie overigens. Alleen bij Poulsen was het echt kenbaar dat hij niveau niet aan kon..

rica en stefano speelden ook prima trouwens... dag de vrij en indi in oranje?

Poulsen wtf. Staan 10m van alles te verdelen. Denswill en bojan waren super.
2e helft tjaj. Frankie was ook aan het sparen met de jong en moisanern en blind eruit

Poulsen en Kolbein waren erg slecht helaas maar goed, ik ben er als Ajacied ook van overtuigd dat Barca vooral de eerste helft gewoon rustig aan deed.

Ik maak me geen illusies dat we een helftje 'bijbleven', die Barca's spelen 100 wedstrijden per seizoen die gaan alleen tegen Madrid en CL 1/2 n finale vol gas beginnen.

Poulsen inderdaad erg slecht, haalde constant het tempo eruit en veel verkeerde passes. Bij die 2-0 was het ook ongelofelijk om te zien hoe slecht hij mee verdedigt. Hij loopt gewoon totaal niet mee terug waardoor Denswil naar binnen moet snijden. Ja, dan komt Messi vrij en is het 2-0.

Verder wel genoten van Denswil en Boilesen, Bojan deed het ook aardig!

boilesen? die heeft toch geen bal goed geraakt man...

Had in de eerst 20 minuten wel echt plaatsvervangende schaamte vanwege de passes over 3 meter die niet aankwamen. Was echt heel treurig om te zien. Daarna pakte Ajax het heel aardig op en kregen ze nog twee enorme kansen met van Rhijn en vooral Duarte. Die bal van Duarte had er gewoon echt in gemoeten, damn.

Waar ik heb me wel heel erg over heb opgewonden was dat Ajax een corner kreeg in de eerste helft en ze hem kort namen. What de ****? Heb je koppers als Siem de Jong en Sigthorsson in 't veld staan tegen de dwergen van Barca. En wat doet Ajax? Een korte corner :roflol:

Tweede helft totaal kansloos. Die lange ballen richting Sigthorsson en Boilesen waren (de hele wedstrijd) echt om te janken. Daar moeten ze echt mee kappen.

En wat doet Mike van der Hoorn trouwens bij Ajax :roflol:

Denswil en Duarte vorig seizoen respectievelijk bij Jong Ajax en op de bank bij Heracles. Nu in de basis tegen Barça en een puike wedstrijd gespeeld! Ontzettend knap en een veer in de hoed van het nieuwe beleid! :)

Poulsen idd DRA-MA-TISCH:mad: Hoop dat Bazoer een kans kijgt op CVM!

In soort wedstrijden als ditmoet je eigen spelers niet verwijten dat ze een bepaald niveau niet aankunnen
Als die spelers dezelfde fouten maken tegen Celtic , dan is het een ander verhaal - dat is meer het niveau van Ajax

Terug
Naar boven