Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke auto kopen enzo..Al hoewel ik mij zelf nog steeds afvraag, wat Overmars met al die miljoenen op de bank gaat doen.
Dit.4-0 van Barcelona verliezen, oke.. maar dit..
Op deze manier is Celtic ook te moeilijk

Leuke auto kopen enzo..
geld uitgeven zoals Real Madrid, Barcelona, Arsenal etc, zal Ajax nooit doen
alle goede spelers gaan naar het buitenland
Zie Ajax dit jaar geen kampioen worden, al zijn ze na winterstop altijd veel beter
Dit.
PSV heeft volgens mij ook iedereen in de zeik genomen, met hun Europa voetbal
zo slecht, dat moet met opzet zijn gebeurd........
Poulsen was een drama tegen Barça en Schöne heeft nu voor de zoveelste keer bewezen daar niet te kunnen spelen. Zou graag zien dat Bazoer en Blind daar een kans kregen!Dit wordt gewoon een tussenjaar. Hoe pijnlijk het ook is.
Er is een visie en daar sta ik achter. Wat er bij A1 en Jong Ajax rondloopt is gewoon vrij waardeloos. Het is wachten op de B1.
Al hoewel ik mij zelf nog steeds afvraag, wat Overmars met al die miljoenen op de bank gaat doen.
4-0 van Barcelona verliezen, oke.. maar dit..
Op deze manier is Celtic ook te moeilijk
Het lijkt me natuurlijk sterk dat een ploeg met opzet verliest,
Zou kunnen. Maar vond het niveau van deze wedstrijd sowieso beschamend.

Het lijkt me natuurlijk sterk dat een ploeg met opzet verliest,
maar ik wist al van te voren dat ze tegen Ajax weer zouden "uitblinken"![]()
Ik denk dat deze boeren geen vuurwerk nodig hebben tegen dit Ajax -
Zeer slecht aankoopbeleid , en wat we al langer wisten - geen toppers in de eigen jeugdopleiding
Tijd voor een revolutie zou ik zeggen

Vermeer laat wel heel veel makkelijke ballen los. Jullie hebben toch een prima 2e keeper; waarom die niet een kans geven?
Vermeer is beter in bed.Vermeer laat wel heel veel makkelijke ballen los. Jullie hebben toch een prima 2e keeper; waarom die niet een kans geven?
Ik ook niet. Maar komt vast en zeker allemaal goed. We hebben het beste technische hart van heel de wereld.

Als jij denkt dat voetballers een 40 urige werkweek hebben moet je snel wakker worden, laat staan alleen al 40u per week aan alleen trainen.Vraag me af of hij wel zo goed is als men zegt. Frank traint 40/u per week met hem, als hij werkelijk zo goed is had hij allang onder de lat gestaan. De enige die hem zien keepen zijn degene die met hem trainen.

En waar is dat op gebaseerd? Bijna al die gasten in het technische hart zijn aan hun eerste klus bezig als bestuurder, of hebben daarin alleen ervaring bij de "amateurs".
---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 12:42 ----------
Als jij denkt dat voetballers een 40 urige werkweek hebben moet je snel wakker worden, laat staan alleen al 40u per week aan alleen trainen.![]()