dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Als zn pik maar niet los laat.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

!En Vermeer is gepasseerd en dus zijn basisplek kwijt.
Vind Vermeer een correcte man maar helaas te wisselvallig een hele periode al en dat kan een kwakkelend Ajax zeker niet gebruiken.
Er komt meer druk op Ajax dan normaliter dus een stabielere kracht is wel gewenst.
Ja maar toen hadden we iig kwalitatief betere spelers, nu zijn alle 'ervaren krachten' weg en heb je spelers van het kaliber FC Groningen in je elftal(op een paar spelers na).Mooi.
Maar vergeet niet, dat we de vorige 3 seizoenen ook waardeloos begonnen.
Daar verloren we of speelde we gelijk ook steeds naar een cl wedstrijd.
Ik hoop dat frank de spelers elke dag uur, alleen maar pass oefeningen laat doen. Lekker hard inspelen.
Ja maar toen hadden we iig kwalitatief betere spelers, nu zijn alle 'ervaren krachten' weg en heb je spelers van het kaliber FC Groningen in je elftal(op een paar spelers na).
Ja maar toen hadden we iig kwalitatief betere spelers, nu zijn alle 'ervaren krachten' weg en heb je spelers van het kaliber FC Groningen in je elftal(op een paar spelers na).
Maar ja Bizot laat ook niet zoveel ballen los als Vermeer. Zaterdag Go Ahead...zal ook lastig worden.Que? Ik ben ook een neus, maar wel een realistische neus.Niet mn cluppie beledigen he; we staan boven jullie.Maar ja Bizot laat ook niet zoveel ballen los als Vermeer. Zaterdag Go Ahead...zal ook lastig worden.
Que? Ik ben ook een neus, maar wel een realistische neus.

Ons probleem heet GEEN SPITS.
Ijskonijn is al 3 jaar slecht.
Weet je wat jou probleem is?
Je bent voor de verkeerde club