Fitness Seller

AFCA Ajax topic

srs wtf.

Pittig potje

---------- Post added 25 September 2013 at 23:11 ----------

Wel opvallend dat er zoveel spelers kramp hebben. De laatste pot was tegen psv, en dat was na de 60e minuut ook geen hoog tempo meer. Deze wedstrijd was toch ook niet "slopend" te noemen.

Zou toch zeggen dat de spelers topfit zijn met al die high tech apparatuur bij ajax.

Volendam thuis; altijd lastig.:o

Word echt een drama.....

En Vermeer is gepasseerd en dus zijn basisplek kwijt.

Vind Vermeer een correcte man maar helaas te wisselvallig een hele periode al en dat kan een kwakkelend Ajax zeker niet gebruiken.

Er komt meer druk op Ajax dan normaliter dus een stabielere kracht is wel gewenst.

En Vermeer is gepasseerd en dus zijn basisplek kwijt.

Vind Vermeer een correcte man maar helaas te wisselvallig een hele periode al en dat kan een kwakkelend Ajax zeker niet gebruiken.

Er komt meer druk op Ajax dan normaliter dus een stabielere kracht is wel gewenst.

Dan mogen ze er ook wel een stabiele verdediging voor zetten!

Mooi.
Maar vergeet niet, dat we de vorige 3 seizoenen ook waardeloos begonnen.
Daar verloren we of speelde we gelijk ook steeds naar een cl wedstrijd.

Ik hoop dat frank de spelers elke dag uur, alleen maar pass oefeningen laat doen. Lekker hard inspelen.

Mooi.
Maar vergeet niet, dat we de vorige 3 seizoenen ook waardeloos begonnen.
Daar verloren we of speelde we gelijk ook steeds naar een cl wedstrijd.

Ik hoop dat frank de spelers elke dag uur, alleen maar pass oefeningen laat doen. Lekker hard inspelen.
Ja maar toen hadden we iig kwalitatief betere spelers, nu zijn alle 'ervaren krachten' weg en heb je spelers van het kaliber FC Groningen in je elftal(op een paar spelers na).

Ja maar toen hadden we iig kwalitatief betere spelers, nu zijn alle 'ervaren krachten' weg en heb je spelers van het kaliber FC Groningen in je elftal(op een paar spelers na).

Haha ja, blijf mij er ook steeds over verbazen. Als ik kijk naar de selecties van de afgelopen jaren. Het lijkt wel steeds waardelozer te worden. Totaal geen talent uit de eigen jeugd zowat. Het is echt wachten tot de jongens van de B1. De komende 2/3 jaar zal het nog niet best zijn.

---------- Post added 27 September 2013 at 19:18 ----------

http://ajaxmokum.tripod.com/blankstartfromscratch/id22.html

Niet mn cluppie beledigen he; we staan boven jullie.:p Maar ja Bizot laat ook niet zoveel ballen los als Vermeer. Zaterdag Go Ahead...zal ook lastig worden.

echt een 0-0 wedstrijd. Alle 11 schoten op goal. Maar ze willen er niet in

Ons probleem heet GEEN SPITS.

Ijskonijn is al 3 jaar slecht.

Terug
Naar boven