MuscleMeat

AFCA Ajax topic

:roflol: Wat een wedstrijd weer.

Staat 0-0, ga naar beneden om wat drinken te pakken, kom boven stand 4-0 :roflol:

He HE eindelijk weer wat beter...

onze frank eist 3 punten tegen milan - waar hij dat op baseert is mij volslagen onduidelijk - nu zeggen mijn amsterdamse vrienden - dat noemen wij gezonde bluf/arrogantie -maar frankie is niet zo'n bluffer - ik voorzie een nederlaag met perspectief

Goede generale tegen (ja ik weet het) GAE. Milan is niet Milan meer en komt met een b-team als ik VI gisteren goed begreep.

Kom ik tot de conclusie dat je niet halfbakken in de wedstrijd moet stappen.

Die hadden ze tegen Celtic ook en dat werd 3-0
Dus het is altijd oppassen met die Italianen - slecht spelen en 1-0 winnen zal ze een worst zijn

Ja wordt Ajax 1 tegen Milaan 2...

Ik ben vanavond helaas niet aanwezig in de Arena. Kon bijna nog een kaartje krijgen.
Zondag wel tegen Utrecht.

Milan is miss met een B team. Maar wij zijn AJAX wij zijn de beste

Milan, milan hoe de **** is Milan

En godver een van de weinige van Ajax die wat kan presteren tegen zo'n verdediging, Bojan ook nog geblesseerd :(

Pfff toch niet dit te geloven dit, weer vd hoorn..

Koreem als je dit als fout van v/d Hoorn ziet ben je niet helder.

Hij trekt miniem aan het shirtje, klopt maar dat is gewoon de contactsport die voetbal is. Je ziet dat Balotelli hen beide naar de grond trekt en denkt lekker vallen en de scheids trapt erin.

Hele wedstrijd is Balotelli aan het liggen en vallen en helaas trapt de scheids er op het laatst in.

Laatst bewerkt:
Koreem als je dit als fout van v/d Hoorn ziet ben je niet helder.

Hij trekt miniem aan het shirtje, klopt maar dat is gewoon de contactsport die voetbal is. Je ziet dat Balotelli hen beide naar de grond trekt en denkt lekker vallen en de scheids trapt erin.

Hele wedstrijd is Balotelli aan het liggen en vallen en helaas trapt de scheids er op het laatst in.

Was geen pingel inderdaad, maar om iemand in de zestien bij het shirt te pakken is gewoon heel dom, overtreding of niet. Juist tegen Balotelli als je weet dat hij hierop loert.

Het was meer onhandigheid, maar zeker geen strafschop. Zonde, want het zag er best goed uit de 2e helft.

Terug
Naar boven