XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Ben er echt ziek van. Van der Hoorn valt niks te verwijten.
Eerder die pl**ris scheids en die mong*len die op de achterlijn staan en waarvan ik nog nooit iets nuttigs heb gezien.
De NOS commentator is ook een kakkerlak die heel de wedstrijd met een dildo van AC Milan in zijn reet zat.Met de penalty direct, ja eigen schuld dit en dat. K*t hond

cropped_Balo32.gif

Zelfs vele Italiaanse kranten vinden het een sluwe actie & geen strafschop waard enzo.

Ben er echt ziek van. Van der Hoorn valt niks te verwijten.
Eerder die pl**ris scheids en die mong*len die op de achterlijn staan en waarvan ik nog nooit iets nuttigs heb gezien.
De NOS commentator is ook een kakkerlak die heel de wedstrijd met een dildo van AC Milan in zijn reet zat.Met de penalty direct, ja eigen schuld dit en dat. K*t hond
Dit, PRECIES !! :mad:
vooral over de schijts :mad:

Op een of andere manier gebeuren Ajax wel vaak zulke dingen in de CL. Toch een gebrek aan ervaring en sluwheid.

Die maffe commentator ook inderdaad, 'ja duidelijk een penalty' net als die mafklapper van Gelder van de wedstrijd. Hebben serieus weinig inzicht als je dit als strafschop ziet.

Er kan geeneens twijfel zijn dit is gewoon verkeerd gezien door de scheidsen. Die zien van der Hoorn aan het shirtje en ze vallen en trekken de conclusie: fout Ajax.

tuurlijk was het geen pennel , maar laten we eerlijk zijn milan b tegen ajax a - 1-1 wees blij met een punt - win eerst maar eens van celtic - word lastig zat

Jezus die Klaassen wat een matige speler zeg. Geen inzet.

Tempo :coffee:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OOk iets beter LOL 1-0............

Hij mag er ook wel eens in

---------- Post added 6 October 2013 at 13:16 ----------

yeahhhhhhhhhhh

Nu scoort die natnek ook nog, pffff

lekker hoor

Mwa hier kunnen we weer mee leven........

Duidelijk een stijgende lijn.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet veel heb gezien de afgelopen tijd, maar de Sa lijkt het prima te doen op rechts?

goa stoan aj veur twente bint

Terug
Naar boven