TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slecht.
Hou Blind gewoon op de links back. Zet Klaassen in de spits inplaats van die ijskonijn.

Dit team lijkt echt gewoon de kwaliteit te ontberen voor ook maar een plek in de top 3. Dat is een bewuste keuze die je maakt als je Eriksen en Alderweireld laat gaan en Lerin Duarte en Mike van der Hoorn terughaalt.
Ik bedoel:
Cillessen - Topper
Boilesen, Moisander, Veltman, van Rhijn. Zouden alle vier niet misstaan bij Roda JC.
Blind, Serero en de Jong - Zeer matige middenvelders. Maximaal niveau Heerenveen/AZ. De Jong speelt normaliter heel prima, maar is uit vorm.
Fischer, Sigthorsson, Andersen - Fischer een talent, maar speelt momenteel echt niveau Go Ahead Eagles. Sigthorsson is uit vorm en Andersen heeft gigantisch veel talent, maar kan het in z'n eentje ook niet dragen.
Al met al is Ajax gewoon echt heel, heel matig op dit moment.

+1Middelmatig; jullie worden vast wel een goede sub-topper.![]()

Precies, niemand steekt er boven uit. Eerst was Ajax de titelkandidaat (voor het seizoen), toen vertrokken 2 spelers en ging Psv lekker met de frisse wind van Cocu en Bakkali (begin seizoen). Dat viel ook tegen op een gegeven moment en toen hoorde ik weer dat FCtwente op papier het beste team had.
Het is armoe en instabiliteit troef, noem het arrogantie maar ik vind Ajax zo slecht nog niet. Komen kwaliteit tekort voor het spel dat de Boer wilt spelen maar dat is ook even doorknallen en er moesten 2 sleutel posities opnieuw ingevuld worden.
PSV net 2-1 achter tegen Roda zie ik net. Als dat zo doorgaat kan PEC gewoon weer koploper worden mwoehehe.
Klaassen
Klaassen
Klaassen
Klaassen
Klaassen
Klaassen?!?!
Het NLse voetbal is echt een grap
moet je nou kijken, koploper 11 gespeeld 19 punten
u wot
Het NLse voetbal is echt een grap
moet je nou kijken, koploper 11 gespeeld 19 punten
u wot