MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Die gozer gevallen is volgens mij al overleden btw

warning bloed etc;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn lees het. de overwinning is voor hem.

hahaha nee hoor baas. dat je er rijk van mag worden

Nou rijk wordt ik zeker niet. De enige die nog rijker worden van investeringen zijn de rijke zelf.

Denk dat Quibus wel aardig wat geld eraan over houdt, ik ben al blij mocht ik er een paar duizend euro aan over houden:D

Schijnt dat die kerel zwaar onder de invloed van drugs was.

LSD op en dacht dat hij kon vliegen.

Tis hem niet gelukt.

Super gespeeld!

typisch een achterlijke 010 grap.

Oké man.

Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken. Als hij in zn flatgebouwtje LSD op had en naar beneden zou zijn gesprongen was er waarschijnlijk 0 commotie geweest. Het is niet zo dat dit een tragisch ongeval of e.d. is. Als hij nou in de verdrukking of e.d. was gekomen was het een ander verhaal.

Kan je beter genieten van deze zeldzame overwinning, ook al was de gunfactor van barça heel hoog, zal ook wel wat te maken hebben met de broederband en het feit dat ze hiermee Milan nog direct kunnen lozen.

Desalniettemin een hele knappe prestatie, mag je terecht trots op zijn.

Oké man.

Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken. Als hij in zn flatgebouwtje LSD op had en naar beneden zou zijn gesprongen was er waarschijnlijk 0 commotie geweest. Het is niet zo dat dit een tragisch ongeval of e.d. is. Als hij nou in de verdrukking of e.d. was gekomen was het een ander verhaal.

Kan je beter genieten van deze zeldzame overwinning, ook al was de gunfactor van barça heel hoog, zal ook wel wat te maken hebben met de broederband en het feit dat ze hiermee Milan nog direct kunnen lozen.

Desalniettemin een hele knappe prestatie, mag je terecht trots op zijn.

Wat een compleet onzin verhaal dit, in elk opzicht

wij spreken elkaar na de wedstijd...

:d

Vette wedstrijd, erg knap. Maar ik als Ajacied houd wel in me achterhoofd: Barca uit vorm, al geplaatst en geen Messi. Daarentegen Ajax gewoon goed. Barca wou zeker winnen maar Ajax speelde gewoon beter zoals ook Barca toegaf.

Aan Snepke zout even een eind op met je onzin.

Laatst bewerkt:
Wat ik mij wel realiseer is dat AJAX in de groepsfase nu al 3 penalty's tegen heeft gekregen. Allemaal door persoonlijke foute.
2 daarvan koste AJAX de wedstrijd. (milan en celtic).
Zou erg klote zijn, als dat AJAX de 2e plek gaan kosten.

---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:03 ----------

:d

Vette wedstrijd, erg knap. Maar ik als Ajacied houd wel in me achterhoofd: Barca uit vorm, al geplaatst en geen Messi. Daarentegen Ajax gewoon goed. Barca wou zeker winnen maar Ajax speelde gewoon beter zoals ook Barca toegaf.

Aan Snepke zout even een eind op met je onzin.

Ze missen alleen Messi en Alves.
AJAX de Jong, Duarte, Sigh en Bojan.

Barca speelde niet goed. Maar wat ik begreep konden ze gister tegen AJAX een record zetten. Met zoveel wedstrijden op rij niet verloren.
En de 27 wedstrijden bij Barca, waar Messi niet speelde. Verloor Barca er geen 1.

AJAX was heer en meester. Veel kippenvel momenten gehad tijden s de wedstrijd. Blind en Klaassen. Perfect.
Met 3/4 man een spelers van Barca insluiten en afjagen.

Hopelijk doen ze dat zondag om half 1 ook tegen ADO

Wordt gek van dag gezeik van mensen dat Ajax niet goed speelde maar barca gewoon slecht. Laat effe 1 ding duidelijk zijn: vandaag heet Ajax laten zien dat ze godenzonen zijn en dat dit geen camp nou is maar de arena en daar spelen alleen gladiatoren!!!!! Dik verdiend, barca werd helemaal gek gespeeld. Vorige week had ik nog mijn twijfels over de hele visie om op de jeugd gaan te rekenen voor spelers maar vandaag heeft juist de jeugd laten zien wat ze waard waren. Klaassen, Hoesen en Veltman (ondanks de domme fout van van Rhijn) speelde de sterren van de hemel. Met dit team staat er een geduchte tegenstander voor in de CL. Ook respect voor blind, man van de match!!! Deze man streeft zijn pa nog voorbij.

Denk dat je je niet blind moet staren op deze wedstrijd. Ajax heeft dikverdiend gewonnen en fenomenaal gespeeld. Dit was de beste eerste helft van Ajax in de afgelopen 10 jaar?

Maar Ajax mist gewoon nog steeds kwaliteit. Zeker op de vleugels is het echt armoe.

Haters gonna hate, voor de wedstrijd werd er ook al gezegd dat 'Barca-b' makkelijk ging winnen. Ze werden de eerste helft compleet weggespeeld.

Terug
Naar boven