Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Gijp zijn reactie morgenavond en misschien vanavond bij RTL voetbal zal denk ik iets in de trend zijn van:

''Ja weet je, ik heb het al vaker gezegd. Wanneer Ajax 100 keer tegen Barcelona speelt wint Barca minimaal 96 keer. Alleen als Ajax een hele goede dag heeft en Barcelona een slechte maken ze een kansje. En dat was dinsdag het geval. Ja toch.. Maar je dacht toch niet dat die Iniesta s'ochtends wakker werd en dan denkt shit hey vanavond sta ik tegen Serero!? Die kleine k*t dwerg! Nee joh.. Die denken laat gaan dat wedstrijdje, zondag weer competitie en dat is veel belangrijker. Ik bedoel altijd als ik de tv aan zet zie ik Barcelona spelen, die gasten spelen 70 wedstrijden per jaar! Maar Johan je denkt toch niet dat die zich druk hebben gemaakt om Hoesen en Serero. Kom op nou hee. Nee ja geloof mij nou maar die gasten gingen na de wedstrijd gewoon weer over tot de orde van de dag en dat is de competitie. Is veel belangrijker joh. Geloof mij nou maar... ''

Hahaha :roflol: Dit is echt priceless! Karma!

heb je een punt maar die zie ik het 1e jaar nog niet het veld betreden.

dat is eigenlijk ook beetje mijn kritiek op de hele ''haal alles weg bij de jeugd'' visie. Er zitten zeker talentjes tussen maar het probleem met talenten is dat ze geen ervaring hebben en dat ze weggaan zodra ze geld gaan opleveren voor Ajax. Het levert misschien geld op maar we hebben ook ervaring nodig op het veld en dat ga je bij de jeugd niet weghalen maar zal je moeten kopen/huren. Alhoewel ik geen fan ben van huren want huurspelers hebben vaak garantie op spelen in hun contract dus neem je de competitie weg op het veld.

Gijp zijn reactie morgenavond en misschien vanavond bij RTL voetbal zal denk ik iets in de trend zijn van:

''Ja weet je, ik heb het al vaker gezegd. Wanneer Ajax 100 keer tegen Barcelona speelt wint Barca minimaal 96 keer. Alleen als Ajax een hele goede dag heeft en Barcelona een slechte maken ze een kansje. En dat was dinsdag het geval. Ja toch.. Maar je dacht toch niet dat die Iniesta s'ochtends wakker werd en dan denkt shit hey vanavond sta ik tegen Serero!? Die kleine k*t dwerg! Nee joh.. Die denken laat gaan dat wedstrijdje, zondag weer competitie en dat is veel belangrijker. Ik bedoel altijd als ik de tv aan zet zie ik Barcelona spelen, die gasten spelen 70 wedstrijden per jaar! Maar Johan je denkt toch niet dat die zich druk hebben gemaakt om Hoesen en Serero. Kom op nou hee. Nee ja geloof mij nou maar die gasten gingen na de wedstrijd gewoon weer over tot de orde van de dag en dat is de competitie. Is veel belangrijker joh. Geloof mij nou maar... ''

:roflol:

0-1 voor alweer! Hopelijk houden ze dit vol!

Er mag wel een goal of 2 bij..

aaaa dat is alvast 1 ..........

0-2 Ajax...........

Laatst bewerkt:
0-2, hoppa!

als veltbaas speelt kunnen ze niet verliezen.

0-3, ook nog Van Rhijn!

spele ze net zo goed tege barca? kan het niet volgen omdat ik geen sport 1 heb

Bojan!!!!!! naiz

Ik ben weer erg trots op ons Ajax !

Don't get high on your own supply.

Barca weer verloren van Athelic Bilbao nu. Ik had liever 1 1/2 jaar geleden van Barca gewonnen.

Heitinga sluit terugkeer naar Ajax uit: ‘Dat is nog geen optie voor mij’

Everton wil meewerken aan een vertrek van John Heitinga in de winterse transferperiode. De verdediger kwam in zijn eerste drie jaren in Liverpool veelvuldig in actie, maar dit seizoen speelde hij nog geen competitieminuut. Manager Roberto Martinez heeft begrip voor de situatie van de Oranje-international en heeft toegezegd medewerking te zullen verlenen aan een winterse transfer.

Clubs als Fiorentina, Napoli en West Ham United hebben naar verluidt interesse in Heitinga, die over ruim een half jaar sowieso transfervrij is. “Alles draait bij mij om de club waar ik de meeste kans maak op speelminuten. En dat op een zo goed mogelijk niveau”, erkent de ex-speler van Ajax en Atlético Madrid in gesprek met Voetbal International.
Heitinga wil het WK van volgend jaar zomer in Brazilië meemaken. “Dat is mijn doel, daar moet alles voor wijken.” Een terugkeer naar Nederland is voor de dertigjarige Heitinga in ieder geval geen optie. 'Ik ben pas dertig jaar en wil nog een paar jaar in het buitenland spelen. Nederland is dus nog geen optie voor mij”, benadrukt de routinier.

Die gast kan er echt helemaal niks van :roflol:

Zodat ie veltbaas of denswil in de weg zit?

Terug
Naar boven