- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt gek van dag gezeik van mensen dat Ajax niet goed speelde maar barca gewoon slecht. Laat effe 1 ding duidelijk zijn: vandaag heet Ajax laten zien dat ze godenzonen zijn en dat dit geen camp nou is maar de arena en daar spelen alleen gladiatoren!!!!! Dik verdiend, barca werd helemaal gek gespeeld. Vorige week had ik nog mijn twijfels over de hele visie om op de jeugd gaan te rekenen voor spelers maar vandaag heeft juist de jeugd laten zien wat ze waard waren. Klaassen, Hoesen en Veltman (ondanks de domme fout van van Rhijn) speelde de sterren van de hemel. Met dit team staat er een geduchte tegenstander voor in de CL. Ook respect voor blind, man van de match!!! Deze man streeft zijn pa nog voorbij.

Kakkerlak Van der Gijp, zal vrijdag wel weer met de grootste onzin bij VI zitten.
Zelfs Waterreus, was erg te spreken over AJAX.

QFT!!
Ik zit nog na te genieten
Ray...
---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------
Ja dit viel me ook op,
hij was zeer realisties![]()
Wordt gek van dag gezeik van mensen dat Ajax niet goed speelde maar barca gewoon slecht. Laat effe 1 ding duidelijk zijn: vandaag heet Ajax laten zien dat ze godenzonen zijn en dat dit geen camp nou is maar de arena en daar spelen alleen gladiatoren!!!!! Dik verdiend, barca werd helemaal gek gespeeld. Vorige week had ik nog mijn twijfels over de hele visie om op de jeugd gaan te rekenen voor spelers maar vandaag heeft juist de jeugd laten zien wat ze waard waren. Klaassen, Hoesen en Veltman (ondanks de domme fout van van Rhijn) speelde de sterren van de hemel. Met dit team staat er een geduchte tegenstander voor in de CL. Ook respect voor blind, man van de match!!! Deze man streeft zijn pa nog voorbij.
Had de wedstrijd wel eens willen zien als Veltman er niet uit wordt gestuurd begin 2e helft, wanneer verloor Barcelona Europees nog eens met 3 goals verschil?![]()
Denk ook dat die van Barca maar wat blij waren met het rustsignaal, als die helft nog 5-10 minuten langer had geduurd, had iemand van Barcelona rood gepakt, zo geïrriteerd waren ze!
Vond de scheids ook best matig en veel in het voordeel fluiten van BARCA.
Neymar had wel 3x geel kunnen krijgen.

Ik wordt juist gek van mensen die nu 'Ajax is zo goed' roepen en over een aantal wedstrijden weer 'Ajax is zo k*t'. Ras opportunist of ras pessimist.
Het ligt ergens tussen in, cliche. Ajax speelde gewoon 100% en Barca om welke reden dan ook op 70%. Als het ene team superieur speelt en het andere slecht heeft dat volgens mij bijna altijd met elkaar te maken.
Vond de scheids ook best matig en veel in het voordeel fluiten van BARCA.
Neymar had wel 3x geel kunnen krijgen.
up yours buddy... ik zeik ajax niet af, ik bekijk alleen het hele aankoop/jeugd beleid met kritisch oog. Overmars en De Boer zijn momenteel nog te spichtig op het gebied van aankopen doen. De situatie van O. John is daar een voorbeeld van. momenteel komen we gewoon vleugelspelers tekort en zijn er vanuit de jeugd nog geen signalen van talentvolle vleugelspelers, de aanschaf of langdurige huur van O. John zou een enorme impuls kunnen geven op het middenveld maar Ajax denkt voorlopig genoeg te hebben aan een half jaar Ola en dan mag die weer oprotten maar tegelijkertijd wordt er wel een paniek aankoop van 4 miljoen in de vorm van V.D. hoorn gedaan. Ja, we hebben talent rondlopen in de jeugd maar nog niet genoeg om een volwaardig elftal mee op te bouwen die zich kan meten met de grootste.
Dit. Wat een vervelend ventje is dat, als het hem effe tegenzit irriteert hij zich meteen ongelofelijk hard en gaat ie allerlei domme fouten maken. Er lopen er trouwens wel meer rond bij Barcelona die niet om kunnen gaan met een achterstand, zag ik gisteren, en dat is toch iets dat ik altijd meer met Real Madrid associeerde![]()

Gijp zijn reactie morgenavond en misschien vanavond bij RTL voetbal zal denk ik iets in de trend zijn van:
''Ja weet je, ik heb het al vaker gezegd. Wanneer Ajax 100 keer tegen Barcelona speelt wint Barca minimaal 96 keer. Alleen als Ajax een hele goede dag heeft en Barcelona een slechte maken ze een kansje. En dat was dinsdag het geval. Ja toch.. Maar je dacht toch niet dat die Iniesta s'ochtends wakker werd en dan denkt shit hey vanavond sta ik tegen Serero!? Die kleine k*t dwerg! Nee joh.. Die denken laat gaan dat wedstrijdje, zondag weer competitie en dat is veel belangrijker. Ik bedoel altijd als ik de tv aan zet zie ik Barcelona spelen, die gasten spelen 70 wedstrijden per jaar! Maar Johan je denkt toch niet dat die zich druk hebben gemaakt om Hoesen en Serero. Kom op nou hee. Nee ja geloof mij nou maar die gasten gingen na de wedstrijd gewoon weer over tot de orde van de dag en dat is de competitie. Is veel belangrijker joh. Geloof mij nou maar... ''

Gijp zijn reactie morgenavond en misschien vanavond bij RTL voetbal zal denk ik iets in de trend zijn van:
''Ja weet je, ik heb het al vaker gezegd. Wanneer Ajax 100 keer tegen Barcelona speelt wint Barca minimaal 96 keer. Alleen als Ajax een hele goede dag heeft en Barcelona een slechte maken ze een kansje. En dat was dinsdag het geval. Ja toch.. Maar je dacht toch niet dat die Iniesta s'ochtends wakker werd en dan denkt shit hey vanavond sta ik tegen Serero!? Die kleine k*t dwerg! Nee joh.. Die denken laat gaan dat wedstrijdje, zondag weer competitie en dat is veel belangrijker. Ik bedoel altijd als ik de tv aan zet zie ik Barcelona spelen, die gasten spelen 70 wedstrijden per jaar! Maar Johan je denkt toch niet dat die zich druk hebben gemaakt om Hoesen en Serero. Kom op nou hee. Nee ja geloof mij nou maar die gasten gingen na de wedstrijd gewoon weer over tot de orde van de dag en dat is de competitie. Is veel belangrijker joh. Geloof mij nou maar... ''
Stuur als vraag naar VI