AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Haha inderdaad.. Overmars is juist in gesprek met de zaakwaarnemer van Denswil om zijn contract (2015) te verlengen. Ik denk niet dat het in de huidige filosofie past om oud-spelers terug te halen, alleen maar omdat ze ooit voor Ajax hebben gespeeld. In Rotterdam Zuid hebben ze die fout ook gemaakt met Mathijsen, denk niet dat hij en Heitinga het WK halen..

er is niks mis met een oude rot die zn carriere wil beeindigen bij ajax maar bij voorkeur op een plek waar je geen groot talent hebt staan... zie bijv.cocu bij psv, die is nog zeer succesvol geweest

am5dhi.jpg

:cool:

Ajax !

[afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Haha inderdaad.. Overmars is juist in gesprek met de zaakwaarnemer van Denswil om zijn contract (2015) te verlengen. Ik denk niet dat het in de huidige filosofie past om oud-spelers terug te halen, alleen maar omdat ze ooit voor Ajax hebben gespeeld. In Rotterdam Zuid hebben ze die fout ook gemaakt met Mathijsen, denk niet dat hij en Heitinga het WK halen..

Mathijsen heeft geen verleden bij Feyenoord hoor.

Mathijsen heeft geen verleden bij Feyenoord hoor.

Nee oké misschien een verkeerd voorbeeld inderdaad :o Maar wat ik doelde te zeggen dat een ervaren rot halen voor een positie die vervolgens een jonger talent in de weg staat kapitaalsvernietiging is.

Ik erger me nogal aan 't feit dat hij net doet als hij een internationale topverdediger is, die in zijn aller-aller laatste jaren af kan bouwen bij Ajax. Die gast zou nu niet eens in de basis staan van Ajax. Waar haalt al die rare ideeën vandaan? Heeft al twee jaar geen wedstrijd gespeeld, komt niet meer in aanmerking voor Oranje en denkt nog steeds dat 'ie een vedette is.

Mafketel. Gast is knettergek.

Matchday.

Jammer dat Duarte weer geblesseerd is. Gaat weer lekker dit seizoen met alle blessures.

Ik denk een 4-0 overwinning.

hmmm lekker wordt dat vanavond

nu al zin in

10-0

10x stam

Vanavond moet geen probleem zijn. Hopen dat de goede lijn doorgezet kan worden en dat we met een goed gevoel de winterstop in kunnen gaan.

4-1

1x lulring

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Dit is wel het weekend voor ajax om koploper te worden/uit te lopen.

Feyenoord uit naar heerenveen.
Twente uit naar AZ.
Vitesse uit naar PSV.

5-0
ha.

Ajax............

zelden een voetballer met zoveel inzicht gezien als Klaassen, die heeft echt veel voetbalverstand srs

Klaassen :bow:

NAC ook gewoon geen 1 schot op goal gehad, heerlijk.

AJAX !!!

Dat nac speelt ook weer lekker laf........
wij blijven lekker op onze eigen helft... :o

lekker hoor

Pot jan dikkie,
die 5e bleef maar uit..

AJAX !!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven