Fitness Seller

AFCA Ajax topic

:roflol: het zat eraan te komen, aangezien Ajax als een natte krant speelt de laatste maand. Zonde dat Feyenoord in het begin zoveel verspeeld heeft anders werden ze ook geen kampioen.
Ben benieuwd of die vuurwerkmongolen nog gepakt worden.

De t*ring wat een wedstrijd. Ik gun het PEC wel, maar wel een behoorlijke deceptie hoe Ajax speelde zeg. Na die goal in de 2e minuut had je mooi door kunnen drukken, dat was wel ff een dreun voor PEC. Ware het niet dat die eencellige mong*len zo nodig alles moesten verkloten, ook voor de goal al. Die zullen wel weer met verhalen aankomen dat zij diegenen zijn die altijd alles geven voor de club blabla. Zulk gedrag valt niet goed te praten.

Terecht dat je uitgelachen wordt om zo'n vertoning.

Finale Aegon future cup Ajax - Liverpool:

[Link niet meer beschikbaar]

Ook :o

Blwc1nKIUAExwuq.jpg

er is idd weinig gebeurt - 60000 euro schade is natuurlijk ook niks Ray ? of moeten we dit ook weg zetten tegen de wereldproblematiek -

Heb op zich ook wel begrip voor de reactie dat dit z'n oorsprong vind in de eeuwige crusade tegen de voetbalsupporter. Je mag ook geen drol meer op die tribunes.

Wat een bord voor de kop hebben die gasten toch :roflol:

schaam me dood voor dit soort debielen. De F-side zou er wijs aan doen om afstand te nemen van de acties van 410. 410 is te ver gegaan, je brengt nooit maar dan ook nooit de veiligheid van een ajacied in gevaar. Het ergste is dan nog dat alle supporters worden afgeschilderd als betuteld en pet en sjaal supporters terwijl deze zielige drugskikkers nauwelijks nog verbinding hebben met het voetbal. Ga lekker terug naar de kleuterschool als je denkt dat een professionele vuurwerkshow was, ga terug naar de basisschool als je denkt dat Vermeer het maar allemaal moet pikken en ga lekker aan je pik sjorren als je gefrustreerd raakt van een of andere debiel in de gemeenteraad. Dit is voetbal en voetbal is respect, dat heeft 410 met deze actie compleet verloren.

Lekker voor Ajax.

Even een vraag tussendoor, puur uit nieuwsgierigheid.

Pec stond als quotering bij unibet 8 tegen 1 als je pec op winst zou zetten.
(Dus ongeacht met hoeveel ze zouden winnen)

Weer iemand hoe dit was bij de exacte voorspelde score van 5-1????

Ik kan het nl. niet terugvinden.
Maar denk zomaar dat je bij inleg van 50 euro toch wel een paar maanden met vakantie zou kunnen.

Of wat graszaad aan de kuip kunnen doneren.

Laatst bewerkt:
bensco, wij zouden best vrienden kunnen worden

Harde kern gaf opdracht sabotage

AMSTERDAM - De Amsterdamse recherche doet onderzoek naar betrokkenheid van een beruchte crimineel bij het vuurwerkincident afgelopen zondag bij de bekerfinale. Deze Amsterdammer, Martin van de P. alias Polletje, zou al geruime tijd een schrikbewind voeren binnen de Amsterdamse voetbalclub.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22539714/__Kern_gaf_opdracht_sabotage__.html

Harde kern gaf opdracht sabotage

AMSTERDAM - De Amsterdamse recherche doet onderzoek naar betrokkenheid van een beruchte crimineel bij het vuurwerkincident afgelopen zondag bij de bekerfinale. Deze Amsterdammer, Martin van de P. alias Polletje, zou al geruime tijd een schrikbewind voeren binnen de Amsterdamse voetbalclub.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22539714/__Kern_gaf_opdracht_sabotage__.html

Gezellig boefie.

Weet nooit wat ik met zulke verhalen aanmoet. Ineens staat het in de krant beschreven. De media heeft een mooi verhaal.
Vak410 heeft al die jaren heel wat moois laten zien. Vuurwerk hoort bij voetbal. Echter hebben ze zondag een grote fout gemaakt en inmiddels hun excuses aangeboden. Leermomentje denk ik zo.

Zand erover en op naar zondag:D

Pol deed ook tijdje de beveiliging in het honk, weet niet of dat nog zo is.

Even een vraag tussendoor, puur uit nieuwsgierigheid.

Pec stond als quotering bij unibet 8 tegen 1 als je pec op winst zou zetten.
(Dus ongeacht met hoeveel ze zouden winnen)

Weer iemand hoe dit was bij de exacte voorspelde score van 5-1????

Ik kan het nl. niet terugvinden.
Maar denk zomaar dat je bij inleg van 50 euro toch wel een paar maanden met vakantie zou kunnen.

Of wat graszaad aan de kuip kunnen doneren.

Waarschijnlijk stond 5-1 er niet eens tussen, anders zou die rond de 200 liggen.

Wij worde kampioennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Terug
Naar boven